Скучна мастурбація і сексуальна незадоволеність
Я живу без коханого і просто без сексуального партнера.
Про свої проблеми я вже писала:
http://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=5496
Останнім часом помічаю, що самозадоволення не приносить мені особливого задоволення (вибачаюсь за каламьбур). Справа в тому, що да сексуальне задоволення, кліторальний оргазм є, але сама мастурбація все частіше і частіше видаєтьс ямені якоюсь скучною - я спокійно можу як в тому анекдоті, після процесу думати про не побілену стелю... Фантазії стають примітивними, не має того накалу, пристрасті... І в той же час, вдічуваю, що мій організм проти відсутності сексу - наприклад сьогодні мені снилися сексуальні, але не приємні сни, я часто стаю ду-у-уже дратівливою якщо не в попад, наприклад в асексуальній для мене ситуації (допустим на роботі неприємна колега) жартує на тему сексу. Нещодавно на вечірці ми фоткалися, вже перепробувлаи всі "чі-і-із", "голі-і-і сви-и-и-ні" і т.д. І одна подруга для того, для посмішки говорить: "Скажіть "мі-і-іне-е-ет!". Вона сфоткала, дивитьс яна цифровик і говорить: "Та, ну - в тебе (тобто в мене) вийшло якесь сумне обличчя!". Хоча я чесно намагалася не сумувати за цим самим мінетом, який я робила КОХАНОМУ...
І мені не подобається, що якщо мастурбація не може допомогти в моїй ситуації, то що робити? Знайти "кого-небуть" і після сексу відчувати теж, що і після мастурбації + огиду до себе?
Допоможіть мені, Будь ласка...
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Singi, здравствуйте.
Что для Вас будет помощью?
психолог онлайн
Singi!
Пам`ятаю вас, і вашу проблему, яка першою прозвучала на сайті. Проте тоді ви начебто замислювалися піти на очну консультацію. Що змінилося? Що стоїть за відмовою від очної роботи з психологом? Чого боїтеся?
Сексуальне незадоволення, почуттєве незадоволення, існуючі ще почуття до КОХАНОГО (саме такими буквами) - це навряд чи зміниться від інтернет-консультування.
Моя рекомендація - очна робота з гештальт-терапевтом. Удачі, пишіть.
Дополнение от автора
Чому останнім часом секс в мене викликає не збудження, а якісь хворобливі думки? Адже я завжди доволі нормально до сексу ставилася, не було якихось там забобонів чи фобій. Перший (він же єдиний) сексуальний досвід був шаленно вдалим... А тепер якесь хворобливе сприйняття. Мені здається, що такі сни в мене не випадково, а через сексуальну незадоволеність... Мене лякає, що якщо я й знайду (теоретично моделюю) собі чоловіка, то в мене вже буде такий ворох сексуальних проблем, що з ними буде важко впоратися...
Дополнение от автора
Ну чому всі мене або ігнорують, або пишуть щось шаблонне?!!! Мені дійсно важко!!! Допоможіть!!! Навіщо Ви берете й вбиваєте ще одну сексуальність?!!!
психолог онлайн
Добре, що зараз ви розумієте, що вам некомфортно з цими думками. Як ви можете собі допомогти, знаючи це? Чому б усе таки очно не попрацювати з психологом?
Що для вас буде допомогою? Чого чекаєте від психологів, зокрема від мене?
Якщо поради чи речення, яке в один момент змінить вас і переверне все ваше життя у кращий бік - то навряд чи це станеться.
Психологічне консультування і психотерапія - це рівноправна двостороння робота клієнта і психолога.
консультация психолога
Здравствуйте, Singi
По психофизиологии клиторальный оргазм у женщин не связан с объектом, то есть объектных ассоциаций с мужчиной не имеет, поэтому вполне объяснимо может теряться удолетворение от клиторальной мастурбации. Возможно, этот сексуальный фактор подчеркивает, что дело не в сексе, а в отношениях с мужчинами.
К тому же вы очень легко заводите разговор о теме секса, и этим уводите от каких-то других тем, которые, по ощущениям, вы не готовы здесь и сейчас обсуждать. Как я понимаю, дело не в сексе, вас беспокоит что-то другое; возможно, что скрыто много чувств под слоями ваших слов; много чувств неизвестных, и скрытых посланий. Если вам важно разобраться в себе, а не узнать что-то новое интересное, обратитесь к психотерапевту, психоаналитику, рекомендую гештальт-терапевта - например, у меня, при чтении ваших сообщений возникают "нестандартные" чувства, и это не возбуждение, поскольку от вас исходит другое послание в ваших словах. Исследовать происхождение этих чувств, суть ваших посланий тем мужчинам, которые вас окружают, искать этот источник у вас - было бы целью психотерапии, которая ответит на много ваших вопросов.
Дополнение от автора
Олександр Сергійович!
А чому в мене повинні виникати проблеми щодо підняти тему сексу? Чим ця тема більш недозволена ніж будь-яка інша психологічна проблема?
А пишу я про проблеми сексу, бо вони мені актуальні, мені з ними некомфортно...
Я розумію, що від мене виходить не сексуальна енергія, а щось інше. тому в мене й не має сексуальної харизми. Тчоніше не та к- вона в мене зникла.. Яка я була. коли була з коханим!!! Всі чоловіки були від менев захваті! А зараз зовні я такаж, але не має еротичного посилу, мені здається, що я їх взагалі якось сторонюся чи боюся. Але таке теоретично могло б бути,аби мене хтось з чоловікі вобразив. А так навпаки - мене не образили, мені було ду-у-уже класно!!! Перший (і єдиний) сексуальний досвід був взагалі шалено класним!!! ТОбто, здається. причин для таикх равм не має. Але чомусь думки прос екс викликають в мене сльози, а не збудження...
Ви пишете. що від мене йде якийсь посил, що Ви маєте на увазі? Я не розумію, що від мене відчутно?
консультация психолога
Здравствуйте, Singi
Я писал о том, что темой секса вы уводите внимание от чего-то боле важного, что для вас конечно же с сексом связано. Действительно, есть ощущения неоднозначных посланий с вашей стороны, но прояснять их в одностороннем порядке, заочно - как минимум некорректно. Интернет консультация по моему мнению для вас неээффективна судя по количеству вопросов которые вы задали, и видимо, так и не получили удовлетворяющего ответа - что кстати очень похоже и повторяет ситуацию с фантазиями и заочной мастурбацией без человека.