Повернути колишнє відношення
Доброго дня! Чоловік говорить, що йому мало від мене уваги, що я змінилася, хоча я люблю його так, як і раніше, але в моїй поведінці якісь зміни є. Думаю, що сама собі поставила блок через образу. Мені до цього часу болить, що він колись не зробив перші кроки, щоб показати, що я йому потрібна. Незрозумілі в нас були відносини, я не почула від нього колись вперше «я тебе люблю», а сама запитала чи любить, а у відповідь: «а ти як хочеш?», сама запитала чи ми зустрічаємось, а у відповідь «а ти як хочеш?», на 7 місяці вагітності і слова не було про одруження, тому я почала перша. Ми розписались, але в мене відчуття, що це не його бажання, а що я його змусила. Вже пройшло 7 років після того як розписались, а мене гризуть ці думки. Чоловік до мене був одружений, там всі перші кроки зробив він, тому мене це турбує, що він мене не любить або ж не дав своїми діями мені це зрозуміти. Я стала холоднішою до нього через ці постійні думки. Хотіла б повернути своє відношення до нього, яке було колись.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
lisa, доброго часу доби!
Ситуація неприємна і, нажаль, запущена (
цитата:
Мені до цього часу болить, що він колись не зробив перші кроки, щоб показати, що я йому потрібна... Вже пройшло 7 років після того як розписались, а мене гризуть ці думки.
А заради чого терпіли 7 років? Що очікували?
Думаю, Вам болить не тільки та нерішучість чоловіка напочатку відносин. Думаю за ці роки ще додалися нові його проколи, чи я помиляюсь?
Як ці 7 років чоловік до Вас ставится?
цитата:
Чоловік говорить, що йому мало від мене уваги, що я змінилася
А яка Ви були і як давно, по словам чоловіка, Віи змінилися?
Що саме, конкретно на його думку змінилося?
Яку увагу Ви йому давали раніше, а що зараз?
цитата:
Хотіла б повернути своє відношення до нього, яке було колись.
В форматі форуму чи сайту це не вирішити. Тут Ви зможете лишо біль детально окреслити проблему та побачити цілі над якими має сенс попрацювати. А от якщо саме розбиратися - рекомендую обрати фахівця та попрацювати з психологом.