Образа на відмову
Вітаю, розкажу свою історію. Я познайомилася зі своїм хлопцем на роботі. Ми з різних міст, працюємо дистанційно. До того як побачитися в житті спілкувалися десь п'ять місяців. І так склалося що ми з середини січня час від часу живемо разом. Я іноді іду додому, до сім'ї. В мене ніколи не було стосунків, ну до цього часу. Моє питання стосується сексу, а точніше бажання. Спочатку коли ми зустрілися мені хотілося багато. А зараз мені сталося хотітися його не так сильно. Я два рази відмовила йому. Один раз через те що я втомилася і мені хотілося спати, а вдруге через поганий психологічний стан. В обидва рази він на мене ображався. Я пояснюю ситуацію, а він каже: ну що я можу зробити якщо мене це ображає(тобто відмова). Каже що я пообіцяла, я справді погоджувалася щодо вечора, але я ж не знала що я можу бути не в стані для сексу. Каже що я не думаю про його комфорт, просто відмовляю, а не пропоную ніякої альтернативи. Взагалі секс у нас часто, щодня. Але оце після другої образи я почала відчувати що не так вже хочу його. Тому що коли плачеш і просиш поговорити, а людина ігнорує тебе і ображається через те що ти не робиш так як вона хоче, це жахливо. Потім я таки пояснила що в мене поганий психологічний стан, він сказав що не хочу це не причина. В мене і бували інші образи на нього, але я не казала про них, бо вони дрібні. Моє питання таке: чи має партнер давати секс завжди тоді коли цього хоче інший партнер? І як реагувати на те коли ти відмовляєш, а на тебе ображаються і роблять винною в тому що ти зіпсувала настрій? І чому деякі люди так болюче сприймають відмови? Буду вдячна за Ваші відповіді
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня, Соня.
"чи має партнер давати секс завжди тоді коли цього хоче інший партнер?"-
Найголовнвше- секс це не обов'язково, а добровільне бажання.
Формулювання "повинен чи повинна" займатися сексом взагалі некоректне та диструктивне.
Це не зобов'язання, не обов'язок,- а внутрішнє бажання, потяг, почуття, пристрасть, цікавість тощо.
Найголовніше- добровільне.
Тепер наступне.
Бажання інтиму нерозривно пов'язане з емоційною стороною адже це і є похідна від внутрішнього стану.
Якщо людина пригнічена, втомлена, погано почуває себе- відсутність бажання є адекватною відповіддю організму.
І важливо щоб партнер проявляв повагу більш глибшу, цікавився не тільки "чому ні", але й "як ти себе почуваєш ", чи можу допомогти тобі, чи все в тебе добре, тощо.
Будь які історії про образи та почуття провини що навязується є цілковитою маніпуляцією.
Тому варто говорити про це, запитувати чому саме партнер так реагує і казати про своє ставлення до ситуації.
психолог онлайн
Добрий вечір. Цікаво, що ви проясняєте про хлопця і секс здебільшого, а самі декілька разів вкащуєте, що у вас
цитата:
поганий психологічний стан. В
.
Звісно можна вам надати відповіді, які ви задали. Але я б запропонувала б вам розказати, що означає "поганий психологічний стан".
психолог онлайн
цитата:
Каже що я не думаю про його комфорт, просто відмовляю, а не пропоную ніякої альтернативи.
Соня, доброго дня. А хлопець думає про Ваш комфорт?
цитата:
Тому що коли плачеш і просиш поговорити, а людина ігнорує тебе і ображається через те що ти не робиш так як вона хоче, це жахливо.
Так, це дуже боляче, переживати функціональне відношення до себе. В даному випадку для хлопця його фізіологічна потреба була набагато важливішою ніж те, в якому стані Ви знаходитесь. Ви не виконали очікувану функцію, і він не зміг справитись з розчаруванням.
цитата:
Моє питання таке: чи має партнер давати секс завжди тоді коли цього хоче інший партнер?
Ні, Ви ж вільна людина, маєте право не хотіти сексу.
цитата:
І як реагувати на те коли ти відмовляєш, а на тебе ображаються і роблять винною в тому що ти зіпсувала настрій?
Ви реагуєте так, як себе відчуваєте на той момент. Якщо у Вас легко виникає відчуття провини на будь-які звинувачення, варто звернутись до психолога, щоб розібратись з цим питанням.
психолог онлайн
Здравствуйте, Соня!
цитата:
Нет, если нет желания, то никто никому ничего "давать" не должен.
цитата:
На это надо реагировать как на манипуляцию.
Ваш парень как раз и "цепляет" Вас на крючок вины, с целью добиться от Вас того, что он хочет.
Поэтому Вам надо учиться противостоять его влиянию.
цитата:
І чому деякі люди так болюче сприймають відмови?
Потому что эти люди, вероятнее всего, имеют ярко выраженный нарциссический радикал, который и "заставляет" их
цитата:
так болюче сприймають відмови