Моє дитинство перегукується з майбутнім.
Я не можу нормально жити, просто насолоджуватись життям тільки через те шо в мене жахливе минуле. Я не потрібна була батькам, мною ніхто не займався, потім вони померли. І далі живучи з тіткою я відчуваю що нікому не потрібна, холод. А мені також хочеться любові, підтримки, розуміння. Все це зробило мене сильною і маю важкий характер через шо мені важко йти по життю. Часті депресії, сум та нав’язливі думки заважають будувати здорові відносини та зконсентровуватись на навчанні. При цьому я завжди обдумую кожну деталь життя аби не жити так як раніше, в першу чергу бідно, і це ще більше мені заважає. Не наважуюсь звернутись до психолога в житті бо не знаю з чого почати розмову, адже мене багато чого турбує.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Мені потрібні. Розкажіть будь ласка, про Ваші нав'язливі думки і про все що Вас турбує
психолог онлайн
Добрий день. Мені жаль, що ви зараз відчуваєте себе непотрібною і холод, і що ваш досвід сповнений важких переживань, і в той же час дуже добре що ви багато чого усвідомлюєте. Вам варто звернутися, все таки, до психолога індивідуально. Просто Почніть так, як описали тут. Грамотний Психолог допоможе вам як би ви не почали свою історію.
психолог онлайн
Сочувствую, что у вас было ужасное прошлое. И что нынешняя жизнь вас тоже не радует.
Чтобы разобрать свое прошлое, отгоревать то, что не смогли получить от родителей, и научится быть самой себе родителем - заботливым, любящим, принимающим, нужно все же обратиться к психотерапевту. Это будет длительная, нелегкая работа, с многими тяжелыми переживаниями. Но именно это даст вам возможность свое будущее сделать таким, как вы хотите. Ведь детство мы не выбираем, а вот взрослую жизнь вполне.
По поводу того, что не знаете, что сказать, то главное придите на сеанс. А психолог найдет уже как построить беседу, будет спрашивать вас и подскажет, как пойдет работа.