Хлопець каже що відчуває провину перед колишньою
Вітаю! Маю питання. Зустрічаюся хлопцем 5 місяців. Були в нього одні стосунки. Він мені казав що розійшовся з нею до того як ми познайомилися. В них були стосунки на відстані 5 років за які вони бачилися всього 3 рази. Але так як вона була з росії їхні стосунки погіршилися і тому він вирішив їх закінчити. Але мені неприємно коли він іноді казав що відчуває провину перед нею, за те що її кинув. І те що трохи боїться що йому це повернеться і я кину його. Я не знаю як на це реагувати. Бачила ще в переписці, як вона обіцяла любити його все життя і те що він завжди може до неї повернутися. І я боюся що він наївний їй вірить.. І що він може до неї повернутися. Знаю що зараз з нею він не спілкується. Не розумію навіщо він взагалі мені про неї розповідав, це тільки розпалило мою цікавість до того що ж було в минулому. Як можна виправити це?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Здравствуйте, Соня!
цитата:
І що він може до неї повернутися.
Как же он сможет к ней вернуться, если мужчин из Украины не выпускают за границу и до России он просто не сможет добраться?
цитата:
Як можна виправити це?
Что вы хотите исправить?
Его?
Себя?
Или прошлое, которое прошло?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 338567 для Светлана Владимировна Киселевская
Єдиний варіант як він може до неї повернутися це відновити спілкування віртуально. Бо за ці 5 років вони бачилися всього 3 рази по 10 днів. А щодо того що виправити. То я мала на увазі це те як зробити так, щоб тема колишньої більше не підіймалася. Буває що мені вже всеодно, але він щось згадає про неї і все, я знову починаю щось шукати в його тел
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
"То я мала на увазі це те як зробити так, щоб тема колишньої більше не підіймалася. Буває що мені вже всеодно, але він щось згадає про неї і все, я знову починаю щось шукати в його тел"
Вы можете так и сказать МЧ, чтобы тема его бывших отношений больше не поднималась и донести как вам это неприятно.
А с чувством вины МЧ к его бывшей порекомендуйте разобраться на личной консультации у психолога.
психолог онлайн
Привіт! Розумію, що це може бути неприємною ситуацією для вас. Спробуйте відкрито поговорити зі своїм партнером про ваші почуття щодо його попередньої стосунки. Підкресліть, що ви боїтеся, що його провина перед колишньою дівчиною може вплинути на ваші стосунки, і ви бажаєте відчувати впевненість у відносинах між вами. Запитайте його, як він відноситься до своєї попередньої стосунки і чи він готовий закрити цей розділ свого життя, щоб сконцентруватися на вашому відносині. Також важливо пам'ятати, що між вами є ціла решта людських якостей, які заслуговують на увагу, навіть якщо в минулому були певні проблеми. Нехай ця розмова стане для вас можливістю підкреслити вашу довіру та відкритість одне до одного.
психолог онлайн
цитата:
він щось згадає про неї і все, я знову починаю щось шукати в його тел
Вы хотите, чтобы он перестал вам напоминать и рассказывать о ней?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Як можна виправити це?
Вважаю, що для упевненої в собі людини зробити це дуже просто. Ну, як просто? - сказати, що Вам слухати про його колишню неприємно. Серйозно сказати, без страху втратити стосунки. Якщо хлопець Вас не почує і продовжить цю тему підіймати (а вона, до речі, свідчить про те, що емоційно він ще з тих стосунків не вийшов), то є варіант - відійти у бік і дати йому шанс і, відповідно, час розібратись зі своїими почуттями.
цитата:
Буває що мені вже всеодно, але він щось згадає про неї і все, я знову починаю щось шукати в його тел
Чи не є Ваша поведінка проявом недорозвиненої самооцінки? Навіщо лізти в його телефон? Навіщо себе принижувати цим?