що робити щоб вийти з цього морального стану ?
була у абьюзивних стосунках 3 роки, розтались 5 місяців назад( тому що він вдарив мене), за цей весь час забивала собі голову всім чим можна щоб не думати про нього, а зараз вже не можу, начебто вже і відпустила, але все одно думки про нього є і так важко, тому що хочеться повернутися, тому що він постійно був поруч, він вислуховував мої проблеми, допомагав мені, а зараз я відчуваю себе одинокою, хоч і багато людей поруч, але це все одно не те що мені потрібно, я хочу повернутися до нього, але я розумію що не можна, хочу щоб була людина яка відносилася до мене так як він, але боюсь що ніколи ні до кого не буду відносится як до нього, нікому про це не можу розказати, а самій морально дуже важко з цим справлятися, хоча я навіть до кінця не розумію що відчуваю взагалі, я так глушила почуття, що зараз не розумію чи щось відчуваю взагалі, але в середині себе наче щось не дає спокою, немає такої людини якій я можу розповісти що відчуваю, не знаю як справитися з цим відчуттям
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Вихід із співзалежних, абʼюзивних відносин - дуже важкий і важливий етап. Неможливо зайти у нові стосунки з чоловіком, який ставитиметься до Вас гідно, поки не зміните ставлення до самої себе. За якихось причин, Ви - молода та енергійна жінка, яка готова повернутися до стосунків, у яких Вам було погано, де протягом тривалого часу потерпали від абʼюзу. і зʼясувати ці причини та попрацювати над ними - булоб дуже важливо. А зараз, не тільки як фахівець, але і як людина яка колись була на Вашому місці, бажаю Вам сил, терпіння та берегти себе, бажаю присвятити час саме собі і зробити так, щоб Вам було круто з собою - головною людиною у своєму житті, бо Ви цього гідна.
консультация психолога
Nastya, Ви дуже сильна жінка! Судячи з тексту, Ваш друг давав багато емоційної підтримки, яка Вам була і досі є важливою. Відносіни з ним мали, окрім абьюзу, і вагомі позитивні моменти. Ви прийняли вірне рішення вийти із абьюзивних відносін. Але сум та туга за втраченимим позитивними моментами ще не пережиті. Це нормально відчувати сум з приводу втрати того, що було дуже важливим. Справитися з таким сильним почуттям у сенсі перебороти його так, щоб його більше не відчувати, не можливо. Почуттям треба дати місце та час, визнати їх та безпечно пережити.Якнайкраще у цій ситуації це зробити це с психологом, бо буде корисно ще й навчитися не потряпляти більше у співзалежні стосунки. Сил Вам та мудрості.