Хлопець не привітав з днем народження
Доброго дня, пишу вночі бо так не приємно, треба висловитися, може щось підкажете.
Сьогодні мені 22, а мій хлопець з котрим вже давно знайомі, ще з 13го року, і зустрічаємося 3 рік просто не привітав з днем народження. Каже (Я забув який то місяць 'август')
Після фото на сторінці 'Ой, з днюхой кицю' тони вибачення типу і все. Подарунка теж ніякого, так він далеко, але міг би хоча б зателефонувати в поздравити більш якось.... Ніжно, вибачитися? Не знаю. Ні звінка. Ні подарунка (хоча пропонував 'ти щось хочеш?') Я зрозуміла що нафіг людина сама не хоче нічого вкладати свого, а це буде лише на відчепись. Образилася, а він подумав що все норм, тільки слова 'пробач ти моя киця' і все!
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Хлопець не привітав із Днем народження, звичайно, це прикро. І Ваша емоційна реакція на поведінку людини, особливо близької — природна
Причини можуть бути різні. Наприклад, байдужість. Йому байдужі ваші бажання та почуття. Або це просто невихованість. Вкрай рідко трапляються випадки, коли чоловік НАСТІЛЬКИ зайнятий, що й себе не пам'ятає. А може, його батьки ніколи не святкують дні народження? Спробуйте з ним поговорити.
А далі – вибір за вами! Що робити далі ви маєте вирішити самі. Уважно придивіться до поведінки свого хлопця. спробуйте зробити аналіз стосунків. Може настав час зробити вибір?
психолог онлайн
А какой у вас вопрос к психологам?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
він подумав що все норм
Если у вашего парня в семье было не принято дарить подарки, то такой поведенческий паттерн он и взял в свою взрослую жизнь.
Поэтому вероятнее всего эта история совсем не связана с вами и с его отношением к вам.
И поэтому вы напрасно обижаетесь.
цитата:
Ні подарунка
Если вам важен подарок или что-нибудь другое (слова, поступки, времяпровождение и т.д.), то это ваша потребность, закрывать которую вам придется самой.
Следовательно, вам надо просить вашего парня об этом (чтобы купил подарок, отвел в ресторан, провел с вами время и/или поздравил на словах и т.д.).
И не относиться к этому, как
цитата:
на відчепись
Потому что у парня другая картина мира, отличающаяся от вашей.
В которой действительно может быть и такое, что
цитата:
людина сама не хоче нічого вкладати свого