Чому вона так поводиться?
Моя дівчина має 18 років,а у мене 20.Разом ми вже 2 роки..І задається шо в се у нас добре,якшо не маленьке «але». То «але» появилось коли ми мали стосунки десь пів року і якось дійшла наша розмова про про наші колишні стосунки,ніби-то «шоб не було секретів» розказати один одному про колишні стосунки.Ну просто я є такий,люблю пхати «ніс не і в свої справи».І вона з неохотою але розказала. Взагалі-то, то шо я почув було абсолютно не тошо шо я навіть міг уявити собі про неї,але з іншої сторони ї розповідь багато чого пояснила. Виявилось,шо вона має стосунки від 13 років і кількість її «хлопців» була така що вона вже і приблизного числа сказати не може.Хоча в середньому у неї в місяць було 5-7 партнерів,і так весь час .до зустрічі зімною-до 16 років. Вона це пояснює тим-що вони були тільки для розваги,а коли надоїдали їй вона з ними розходилась. Довгий час після цього я неміг знайти собі спокою,різні думки стосовно неї мучили мене.Я мусів після цього всього зробити перерву в стосунках з нею,щоб якось все розставити все на свої місця. Просто на той час я вважав шо дівчата з подібним відношенням до стосунків можуть бути тільки на одну ніч і нічого нормального з ними не получиться. А тут я сам так попав. Її колишня легковажність до стосунків як би «по заду» але,є теперішні і абсолютно незмінні моделі її поведінки і відношення до спілкування з хлопцями які я не можу змінити, тай я і не є якимось диктатором .Тому ультиматоми їй ставити не хочу,я б краще надав перевагу її свідомому вибору. А суть в тому що їй дуже подобається увага хлоців.До речі,дуже заслужена,бо зовнішність у неї просто надзвичайна. В неї дуже багато друзів і 90% з них хлопці, вони різного віку і соціального становища. Але їх всіх об’єднає одне- вони всі є друзі моєї дівчини.Дужба в неї із ними дуже проста вони для неї виконують роль помічників, таксистів, спонсорів і тд ,і тп. З одної сторони їх альтруїзм мене смішит.а з іншою мене це все напрягає.
Дальше: Вона літом вдягається дуже неадекватно. У неї є принцип »чим менше одягу тим краще» тобто босоніжки на шпильці. міні спідниця (м’яко кажучи) і футболка. з відкритою спиною без лівчика. Одним словом, її одяг це повна формальність.Вона завжди дає номер телефону всім хлопцям хто в неї попросить,але на тому все закінчується для них із нею, але не для мого самопочуття. Особливо коли їй надзвонюють…
Вопрос от: ; Возраст: 20
Дополнение от автора
Поговорити з нею на цю тему не вдається,бо складається враження шо вона не розуміє шо я від неї хочу і чому мені це все не подобається.Вона виросла з без батьків,виховувала її бабуся.І судячи зі всього бабця з вихованням не справилась…Тим більше, шо вона посуті росла на вулиці.І саме вулиця її виховала.
Шановні психологи.я до вас це все написав шоб ви мені допомогли зрозуміти чому вона так поводиться.Які можуть бути психологічні мотиви такої поведінки???Просто хочеться шоб вона хоч трошки зімнилась.Але я не знаю з чого почати з нею…
П.с.Я вас прошу,не відправляйте її до психолога, і мене теж. Я до вас просто звернувся за допомогою-допомогти зрозуміти чому вона так поводиться.Хоча б приблизно.

психолог онлайн
Макс, а що буде, якщо ти зрозумієш причини її поведінки? Вони можуть бути будь-якими і все, що ми зараз тут напишемо, може бути лише нашою фантазією.
Твій опис нагадав мені вірш поета Андрія Вознесенського, в якому героїня звертається до свого коханого-
«Мой моряк, мой супруг незаконный!
Я умоляю тебя и кляну —
сколько угодно целуй незнакомок.
Всех полюби. Но не надо одну.»
«Одна» - це сердечна прив»язаність, глибокі емоційні стосунки.
Коли страшно так прив»язуватися до однієї людини - можливий «калейдскоп різних»- кидаєш першим, щоб не кинули тебе.
«...Дружба в неї із ними дуже проста вони для неї виконують роль помічників, таксистів, спонсорів...»- тобто все те, що у дітей із повної родини виконують зазвичай батьки.
Можливо, це її спосіб «вижити» у світі, реалізувати свої потреби. І хлопці слугують засобом цієї реалізації. Адже, судячи з твого опису, вони готові це робити.
«...хочеться шоб вона хоч трошки зімнилась...»- змінитись дівчина може, якщо відчує таку потребу і сама захоче змінитися. Зараз вона живе так, як вміє і це для неї правильно, доки її влаштовує.
Проте ніщо не заважає тобі поговорити з нею, розповісти їй, які почуття у тебе викликає її поведінка, що для тебе прийнятно, а що-категорично -ні, вислухати її пояснення, запропонувати зміни, які б тебе влаштовували і прийняти її корекцію твоїх пропозицій - тобто спробувати домовитися. Якщо ви обоє однаково дорожите своїми стосунками, ви зможете спробувати це зробити.
Ще варіанти- прийняти дівчину такою, якою вона є або ж шукати таку, яка буде підтримувати відносини лише з тобою.
Р.С. А бабуся тут ні при чім-вона дала внучці, що могла- але батьків замінити вона не може.
психолог онлайн
Т.е. вы хотите ее "вылечить", с нашей помощью разумеется?:)Спасти страждущую душу. А мотивы своего поведения, откуда у вас такая тяга спасать вам понятны?