Як з цим справитись?
Що робити якщо настольгія починає накривати? Людина дуже близька мені людина змінилась, бо пішла вчитись в інше середовище( ми і надалі перебуває в близьких стосунках, як хлопець і дівчина), але наші відносини холодніше, бо це відстань, ми бачимось, але іноді сваримось, бо мені боляче так як ми обіцяли, що не дивлячись, ні на, що - будемо спілкуватись, а тут просто холод в відносинах і ми говоримо, що любимо одне одного, я розумію, що мені треба почати вчитись, але я не можу вступити в навчання, бо думаю постійно про це. Все,що мене вбиває - холод, який робить людина,через те, що зайнятий «не вистачає часу».
Як мені вчинити в цій ситуації? Можливо, я просто неправильна людина?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Ви не є неправильною людиною через те, що сумуєте після віддалення з хлопцем. Це цілком нормальна реакція на те, що відбувається. Ви обговорювали свої почуття і бажання більше спілкуватися з ним напряму? Можливо, він дійсно занятий, але навіть якщо так, ви можете домовитись певний проміжок часу проводити разом.
Також Ви можете обговорити ситуацію з близькими людьми, яким довіряєте (серед родичів, друзів, або звернутися до психолога у Вашому навчальному закладі). Також Ви можете попросити батьків записати Вас до психотерапевта, тому що до повноліття звернення можливо лише з їх згоди.
Дополнение от автора
Я розумію, що він зайнятий, часу, можливо, дійсно немає, але я дуже зациклена на цьому всьому і не знаю як почати жити нормально, потрібно, а я не знаю як. Я пробувала, але потім знову вертаюсь в той самий стан, навіть з хлопцем говорила, але в висновку сваримось. Я хочу переступити і жити як жила, але просто заходячи в переписку, бачу ігнор НА ПОСТІЙНІЙ ОСНОВІ, або ж дивлюсь фотографії де нам було круто і знову плачу, як переступити через це все?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Я хочу переступити і жити як жила
Переступити як через щось несуттєве, певно, не вийде. Скоріше вийде прожити всі емоції, пов'язані зі змінами стосунків (біль, сум, гнів). А ще більше приділяти собі уваги і піклуватися про себе, більше просити підтримки в близьких і займатись чимось, що приносить особисто Вам задоволення.
цитата:
але в висновку сваримось
Що саме служить причиною для сварки? Зазвичай, якщо в партнерів різні інтереси і потреби, виникає конфлікт, але іноді конфлікт буває конструктивний, не завжди він переростає у сварку. Можливо, ви з хлопцем не чуєте або не так розумієте одне одного, тому виникає сварка.
Залежно від того, чи хочете ви з хлопцем продовжувати стосунки або завершити їх, цей період може переживатись або як втрата відносин, або як криза у відносинах, обирати вам.
Дополнение от автора
Ми хочемо продовжувати стосунки, але просто цей холод вбиває мене морально,я не хочу йому вже набридати з цими висловлюваннями щодо цього всього, бо ми дуже багато разів говорили про це, я просто надто емоційна людина і теж привʼязуюсь до рідної мені людини, я його люблю всім серцем, але маленький холод в мою сторону і мене вже кидає в темінь з сльозами, я розумію, що людина зайнята, але просто я не можу відвикнути від того всього, раніше ж він таким не був, він просто зараз навчається в іншому закладі і це його змінило, а як мені продовжувати жити? Я вже нічого не хочу..
Дополнение от автора
А якщо я не знаю, що мені приносить задоволення? Задоволення - він, його посмішка, його присутність, голос, більше нічого немає
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Значить, у ваших стосунках виникла криза. Це нормальне явище, коли в житті когось із партнерів (або обох одразу) змінюються обставини.
Реакція на холод з боку хлопця може бути обумовлена тривожним типом прив'язаності. Тип прив'язаності формується ще в дитинстві, у стосунках з батьками. Людині з тривожною прив'язаністю може здаватися, що коли партнер емоційно холодний, то він не любить, навіть коли це не так. Тип прив'язаності Вашого хлопця визначити не можу точно, бо його нема на консультації, але він може мати уникаючий тип прив'язаності. Тобто, відсторонюватись від емоційної близькості, особливо, у нових, стресових для себе обставинах (зміна місця навчання - теж свого роду стрес). Оскільки ви обидва по-різному реагуєте на нові для себе обставини, виникає конфлікт. Його можна вирішувати в контакті з самим хлопцем, у формі "я-висловлювань", без звинувачень і з взаємним розумінням.
Нема однієї чіткої правильної відповіді на запитання "як жити". Але у Вашому стані - однозначно, берегти себе, бути уважною до свого психічного стану, за потреби звертатись до фахівців. У Вас також може мати місце депресивна реакція на тимчасову розлуку з хлопцем, звідти сум, тривога і неможливість отримати задоволення ні від чого іншого. Варто поговорити з батьками, щоб вони записали Вас на консультацію до психолога, якщо такий стан триває вже довго і заважає Вам жити.
Дополнение от автора
Дякую 💗
психолог онлайн
Коли людина швидко і легко віддаляється - це НЕ про глибину почуттів. Тим більше, якщо -
цитата:
маленький холод в мою сторону і мене вже кидає в темінь з сльозами
цитата:
То це про Вашу психологічну залежність від хлопця. Що, м'яко кажучи, НЕ Є добре. З цим бажано працювати разом з психологом.
Дополнение от автора
Гаразд, я не лізла взагалі, дала повну волю, не робила скандали, не писала багато, щоб не заважати, бо зайнятий, а в висновку мене ігнорили, писали десь 1-4 рази на деннь і то це тільки тоді коли я писала щось, таке відчуття начебто людині стало на все абсолютно, нове суспільство і нові подруги, невже це кінець? Адже такого холоду сильного я ще не відчувала за цей місяць. Мені важко, що мені робити? Невже він не хоче відносин? А як мені бути?
психолог онлайн
цитата:
Мені важко, що мені робити? Невже він не хоче відносин? А як мені бути?
Вам написали: з дозволом батьків на індивідуальну психотерапію до обраного психолога.
Розбиратись з почуттями та психологічною залежністю від хлопця. Переписка та звичайні поради не зможуть допомогти в цьому. Бо не працюють з почуттями та залежністю. Потрібна глибинна робота.