Стосунки, як вчинити?
Доброго дня, я в стосунках дев‘ять місяців. Початково мені сподобався мій хлопець за його ставлення до мене і відчуття поряд з ним, так як у мене були панічні атаки і різні стресси, то він менв дуже допомагав, з ним я відразу себе відчувала добре, він для мене як ліки. Одне те щл мене завжди бентежило це його зовнішність, він мені подобається, в нього гарні риси обличчя, але в голові в мене зовсім інший образ чомусь. Та навіть проблема і не в обличчі, а в зрості і походка. Ми однакового зроста і я іноді через це комплексую, бо не можу авдіти щось на високих підборах, бо буду вище його. Він до мене дуже
добре ставиться, дуже
любить мене і я це відчуваю, мені дуже
добре з ним. Також в мене іноді з‘являється відчуття , що я хочу свободи, що хочу бути без відносин і хочу заново закоханності, і тих відчуттів що на початку стосунків. В мене це якось мінливо, я можу в один день бути впевнена що кохаю його, а в інший думати що ні. В мене є думки про розставання, але я не хочу зробити це згаряча, тому що як не як а він для мене дуже важливий і цінний. Єдине що для мене проблема це щось зовнішнє. Як тількі уявляю те що ми розійшлись , одразу сльози. Я не уявляю життя без нього, розумію можливо це звичка, але він для мене став найріднішим, і я не можу його відпустити, і я не можу прийняти рішення. Допоможіть будь ласка, я не знаю як, але я хочу зрозуміьи себе краще, чого я хочу більше та що для мене головніше. А ще в мене є такі думки, що в нових
стосунках, я буду згадувати його і буду хотіти все повернути, і жалкувати про те що зробила.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Кристино.
цитата:
Ми однакового зроста і я іноді через це комплексую, бо не можу авдіти щось на високих підборах, бо буду вище його.
Що для Вас значить зріст хлопця, і чому не хочете здаватися вищою за нього? Мені тут простежуються певні культурні стереотипи, з розряду "як прийнято" (на кшталт "хлопець повинен бути вищим за дівчину"). Але якщо люди люблять одне одного, то чи велике значення ці стереотипи мають?
цитата:
В мене це якось мінливо, я можу в один день бути впевнена що кохаю його, а в інший думати що ні. В мене є думки про розставання, але я не хочу зробити це згаряча, тому що як не як а він для мене дуже важливий і цінний.
Скажіть, будь-ласка, чим для Вас важливий цей хлопець, що Ви до нього відчуваєте? Вибір - це завжди складно, бо обираючи одну опцію, ми відсікаємо всі інші, а значить втрачаємо певні можливості в житті, на противагу тій, яку обрали. Що станеться, якщо Ви розійдетеся з хлопцем? І що станеться, якщо залишитесь у відносинах з ним?
психолог онлайн
Доброго дня. Читаючи описане Вами, виникає дуже багато питань, не тільки по відношенню Вашому до хлопця але і до стосунків загалом. Чи були схожі сумніви і коливання у Вас в попередніх стосунках? Ви коли думаєте про розрив стосунків, які мотиви виходять на перший план? І крім того, у Ваших словах відчувається певне навіювання від соціальних стереотипів і наче сором, пов*язаний з партнером. І коли Ви пишите, що комплексуєте через зріст - комплексуєте ВИ чи Вам соромно за ріст хлопця? Чому це має для Вас значення?
Також, рекомендувала б пропрацювати тему стосунків із спеціалістом, оскільки із описаного виглядає певна прикріпленість до несвідомого сценарію, який у стосунках повторюється і який Ви в цих коливаннях проживаєте.ЦЕ тільки припущення, сформоване по досвіду роботи, і воно омже бути помилкове, оскільки інформації не так багато, але буде в будь-якому випадку корисно звернути увагу на динаміку різних Ваших стосунків.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 352136 для Марія Радченко
Я відчуваю до нього теплі відчуття, мені хочется бути поруч з ним, обіймати, цілувати його, я думала що люблю його, але все частіше в мене виникають думки, що справжня любов про прийняття партнера таким як він є і в справжньому коханні таких думок не виникає.
Якщо ми розійдемось, я не знаю, в мене якесь відчуття пустоти, що моє життя буде похмурим і сумним, але іноді в думках я розумію, що все проходить, що я напевне пройду через це, але вче одно уявити мені це тяжко.
А якщо будемо разом, то мені здаєтся я завжди буду в якіхось сумнівах, і я б хотіла це змінити але не розумію як.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 352141 для Яна Дмитриевна
Це мої перші серйозні стосунки. Для мене має значення зовнішність і зріст, тому що в моїй голові те що коли хлопець вище за тебе, це виглядає більш прийнятно, я придумала собі певний образ в голові. Я боюсь осуду людей, і думаю що про мене та мого хлопця подумають, як ми будемо виглядати зі сторони, що про нас скажуть.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 352141 для Яна Дмитриевна
я комплексую за зріст хлопця напевно, але на фоні цього в мене виникали і копмлекчи щодо мого зросту