Тривога
В мене через 4 дні День народження. Я була закордоном, але приїхала бо потрібно було документи переробити. Взагалі я не хотіла довше лишатися вдома мені тут погано і не подобається, і я залишилася на два тижні тому що в мене день народження і я хотіла його зробити , щоб покликати друзів . Насправді , мені якось не хочеться його святкувати, а спокійно провести з коханою людиною( він за кордоном) але я щось не подумала підлаштувалася під друзів що їм треба виставитися за день народження + всі мої подруги робили гарні банкеті на день народження і чекають що я щось організую теж . І я все організувала але потім зрозуміла що я не для себе це роблю а для них і насправді я не хотіла святкувати отак день народження + великі витрати , але я вже всім пообіцяла що я залишусь тут на своє день народження і діватися було нікуди я вже замовила банкет і оплатила . Я кожен день думаю за те день народження що я не хотіла його святкувати та ще й марно гроші потратила стільки на той банкет і не для себе а для друзів аби показати . І мене так мучить це нащо я це все організовувала якщо насправді я цього не хочу . Мені аж плакати хочеться від того що все вже замовлене діватися нікуди а так могла б поїхати звідси бути з коханою людиною і гарно провести час . Хочеться якоїсь підтримки незнаю . Хлопець теж казав нащо робити таке велике свято приїхала б до мене . Дуже погано мені . Вже не хочу того день народження , здається що буде найгірше день народження в моєму житті . Відчуваю себе дурепою , як так не подумати і все організувати для показухи тої. Друга тема . Я кохаю дуже сильно свого хлопця . Він мені не зраджує і я йому теж . На днях ми гуляли з друзями і один друг стояв біля мене і щось почав танцювати ось так підхватив мене взяв за руку почав дуркувати і танцювати зі мною . І я чомусь відчуваю якусь провину що я з ним потанцювала , бо якби мій хлопець ось так з якоюсь моєю подружкою потанцював я б приревнувала . Дуже погано мені . Нічого не хочеться робити і із за того дня народження і із за тої ситуації. Я заспокоюю себе що на наступний раз я буду прислуховуватися до себе а не слухати інших , на помилках вчаться . Але так злюсь на себе , хочеться підтримки
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Ніка, доброго часу доби!
Співчуваю, стільки розпачу та безпорадності відчуваю у Вашому дописі.. А ще дуже жорсткого ставлення до себе...
цитата:
Мені аж плакати хочеться від того що все вже замовлене діватися нікуди
Як я розумію, вже неможливо відмінити замовлення?
В будь якій ситуації важливо побачити - що я можу змінити, що під моїм впливом, а що я не можу змінити. От на що не пожу впливати - про це намагатися забути, відвіернутися. А от на те, що можу змінити - з тим працювати.
В Вашій ситуації - на що Ви можете повпливати?
цитата:
Відчуваю себе дурепою
І це питання про відношення до себе. Точніше про ті права, які Ви собі даєте\не даєте. Якщо брати глибинно - раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом на тему самоцінності+самооцінки+автентичності. А якщо ситуаційно - питання до Вас - Ви можете помилитися? Ви маєте право на помилку?
цитата:
бо якби мій хлопець ось так з якоюсь моєю подружкою потанцював я б приревнувала . Дуже погано мені .
А що про це говорить Ваш хлопець? Як йому це було?
Доречі, це тех питання про право на помилку..
психолог онлайн
Доброго дня!
За всією Вашою розповіддю приховується, як на мене, невміння бути собою. Складається враження, що Ви весь час виправдовується і хочете для всіх бути гарною. І для друзів, і для хлопця.... Звідки такі обмеження та звичка підлаштовуватися, щоб що? Щоб не дай Бог хтось щось поганого не сказав або не подумав про Вас? Ця установка Ваша чи, можливо, прийшла з дитинства? Адже, якщо так погано, швидше за все, є внутрішня заборона на власну думку... Хто в дитинстві Вам міг забороняти та нав'язувати своє бачення ситуацій? Хто так себе поводить з Ваших близьких?