яка нормальна кількість уваги від хлопця ?
Мені завжди не вистачає уваги від хлопця , я вже не знаю та не розумію яка норма цієї уваги та чи буде мені взагалі колись її вистачати
Зазвичай мені хочеться говорити по телефону по 2 години , а хлопцю це не подобається, хоча на початку відносин він зі мною говорив стільки, як виявилось , просто для того щоб показатись з кращої сторони
Виходить що хлопець працює кожен день до 18:00 і після цього в нього ще англійська до 19:30 2 рази в тиждень і ще після англійської він каже що хоче пограти, кожного вечора так , а грати він може до пізна , до 11-12 вечора
І потім він може подзвонити мені на 40 хв , але мені хочеться більше часу розмовляти , і через це я не розумію чи це в мені проблема , що я хочу занадто багато уваги від хлопця, а він не може дати її. Чи це просто хлопець не хоче давати її або не заходить час
Я казала хлопцю що я хочу говорити по телефону ввечері , і ми знайшли компроміс що кожного вечора незважаючи чи ми бачились , чи ні , ми будемо говорити по телефону годину , але мені все одно не вистачає цієї години , мені стає сумно і якась тривога зʼявляється коли проходить десь хвилин 40-50 і я знаю що він зараз скаже « ну я вже йду спати» і я не розумію чому так ? Чому я це відчуваю і не можу перепрограмувати себе не відчувати такий сум коли він це говорить
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Наталия Горская
Коли Ви чуєте « ну я вже йду спати», Ви відчуваєте сум і думаєте про те, що хлопець Вас не кохає? Чи щось інше?
Вірогідно, це наслідок недоотриманої уваги в дитинстві. Хоча може й ні. Це ще може бути прояв, наприклад, гіперактивності. Чи ще чогось іншого.
Вам вистачало в дитинстві уваги від батьків?
Чи може її було надто багато і Ви звикли до такого об'єму?
психолог онлайн
Саме по собі обмеження може викликати відчуття недостатньості.
Не думаю, що призначення 1 години рятує ситуацію, можливо навпаки, додає стресу.
Вам дійсно може не вистачати уваги через її брак в дитинстві.
Але може бути і так, що Ви просто відчуваєте, що не так важливі для хлопця, як він для Вас.
Адже він обирає пограти в ігри, а не поспілкуватись з Вами.
Можливо є сенс з'ясувати, чи дійсно хлопцю потрібні ці стосунки, якщо в нього є більш важливі і цікаві для нього справи .
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 356887 для Павел Леонидович
Добрий день
Так, я відчуваю сум , але не думаю що хлопець не любить мене , мені просто стає якось неприємно всередині , що зі мною ніби не хочуть говорити
Все моє дитинство моя мама була зі мною , а мій тато був лише у ранньому дитинстві коли ми з ним жили в іншій країні , і після моїх 8 років , він приїжджав в Україну лише на свята або ми до нього влітку , а так то завжди були на відстані та розмовляли також на відстані
Можливо це нестача уваги від батька
психолог онлайн
цитата:
мій тато був лише у ранньому дитинстві коли ми з ним жили в іншій країні , і після моїх 8 років , він приїжджав в Україну лише на свята або ми до нього влітку , а так то завжди були на відстані та розмовляли також на відстані Можливо це нестача уваги від батька
Так, цілком можливо. Тоді це питання на психотерапію з психологом. Бо це наслідок психологічної травми дитинства. Це про те, що якщо так мало уваги, то "мене не люблять, я не потрібна". Через те й сум.
А хочеться, щоб хлопець переконав у протилежному - а для того багато розмовляв з Вами.
Хоча, це НЕ ЙОГО задача - переконувати Вас. Це Ваша особиста внутрішня задача - на роботу з психологом.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 356963 для Павел Леонидович
Якщо в мене зараз немає можливості оплатити психолога
Як тоді я б могла пропрацювати цю проблему ? Щоб не відчуватись такою пригніченою , тому що це дуже впливає на мою професійну та навчальну діяльність , та заважає жити , бо я майже кожного дня це відчуваю
психолог онлайн
Самостійно, на жаль, ніяк. Це як зробити самій собі хірургічну операцію. Ще й без анестезії.
Тому, Ви можете почати накопичувати гроші на психотерапію. І ще можете позичити в хлопця. Якщо він, звісно, зацікавлений в певних змінах на краще в Вашому психологічному стані.