Не можу зрозуміти чи маю депресію
Мені 17, але через 2 місяці буде 18. Я довгий час не відчуваю задоволення від справ, які мені подобались. Зміни настрою. Просто страшенна невпевненість в собі в деякий момент, потім все нормально. Постійна тривога. Я взагалі пишу сюди, бо вже відчуваю, що просто не вивожу.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Постійна тривожність може мати різні причини. Спочатку потрібно виключити деякі захворювання.
Наприклад, проблеми з жовчним міхуром або щитовидною залозою можуть викликати тривожність.
Якщо лікарі підтвердять, що проблем зі здоров'ям немає, тоді можна звертатися до психолога.
Потрібно розбиратися у Вашій проблемі.
Коли Ви стали відчувати тривогу?
З якими подіями у Вашому житті це пов'язано?
Що зараз відбувається у Вашому житті?
У Ваших батьків теж є тривожність7
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Співчуваю вам! Проте дуже важко ставити діагнози самому собі. Ми всі дивимося в дзеркало, щоб побачити своє відображення, тому вам потрібен спеціаліст, який проконсультує та визначить чи наявна депресія.
Розкажіть, що саме на вас тисне? З чим ви не справляєтесь? Можливо вам просто банально не вистачає підтримки, близькості і тому у вас такий стан.
психолог онлайн
Доброго дня!
Діагноз "депресія" може встановити лише лікар - психіатр чи психотерапевт. Оскільки Ви поки що неповнолітня/ій, за законом відповідальність за Вас несуть Ваші батьки і консультація психолога, як і звернення до лікаря, можливі лише з іх дозволу. Тому, будь ласка, поговоріть про те, що Вас зараз турбує, з батьками. І зробіть це, будь ласка, зараз. Не треба чекати, коли Вам виповниться 18 років, щоб самостійно звернутися за допомогою. За два місяці Ваш стан може погіршитися. Якщо у Вас дійсно депресія, то це дуже серйозне захворювання, яке потребує медикаментозного лікування.
Також погоджуюся з колегою в тому, що проблема може бути, наприклад, в щитоподібній залозі. Але щоб виявити причини Вашого стану, треба звернутися до лікарів.