що це таке , внушаемость?
Добрий день. в мене є привичка звонити мамі розказувати за роботу, що мені не подобається, хочу міняти, спроби були, ходила на співбесіди. Мама коли це чує починає мені внушати, що ти не справишся зі своїм характером, що ця робота поруч і тд, всякі гадості починає говорити типу що я конфліктна. хоча насправді конфліктна вона. я після таких розмов втрачаю впевненність і не знаю що робити. вирішила нічого не розказувати ій і менше звонити. Раніше вже були такі спроби. скажіть будь ласка це внушаємость? що з таким робити, щоб не впливали на мене
Вопрос от: ; Возраст: 41

психолог онлайн
Ваша мати належить до категорії токсичних батьків. Її слова вбивають Вашу самооцінку та залишають емоційні шрами.
Її слова можуть бути пов'язані із почуттям конкуренції. І вона підключає тиск: «Ти не можеш досягти більшого успіху, ніж я».
Ви, як і всі діти батьків-конкурентів, платите за свій душевний спокій саботажем своїх успіхів. Ви починаєте занижувати свої реальні здібності.
Ставтеся до слів мами спокійно. "Чому я повинна вірити в це? Мене це не стосується"
Знайдіть спосіб блокувати приниження, щоб вони не поранили Вас. Якщо відповідати однозначно, не піддаватися на маніпуляції та приниження, токсичні батьки не досягнуть своєї мети. Пам'ятайте: Ви не повинні нічого доводити.
Закінчуйте спілкування тоді, коли Ви цього хочете. І бажано перед тим, як ви почали відчувати неприємні емоції.
І зрозумійте, що змінити маму ви навряд чи зможете. А ось себе та своє ставлення до життя — так.
Спілкування з мамою навряд чи стане іншим, тому скоротите його до мінімуму
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366799 для Ирина Константиновна
я вже пару днів не звоню ій, коли вона телефонує відчуваю що не хочу ділитися з нею нічим і говорити також. то кажу що телефон розряжається, то максимум хвилину говорю і спішу ложити трубку, але вона телефонує по три раза на день
психолог онлайн
Здравствуйте, В Вашем письме я вижу два вопроса: стоит ли менять работу и взаимоотношения с мамой. Желательно разбираться с ними отдельно, но параллельно. Почему вы сами не уверены, менять ли вам работу? Что мешает принять решение, если не брать во внимание мамины "советы"?
А по поводу влияния мамы, хочу сказать, что эмоциональная зависимость от значимых близких очень большая у людей, которые уже выросли, но с взрослением есть проблема. Зрелый человек, хоть может и опираться на поддержку близких людей, родителей или друзей, он самостоятельно принимает решение, потому что ответственность несет за это решение сам.
Как у вас обстоят дела с окружающими людьми? Есть ли у вас друзья, знакомые? Не заменяет ли мама вам всех их?
психолог онлайн
golti, доброго часу доби!
Питання не таке просте, як може здатися.. Давайте трохи розберемося.
цитата:
Мама коли це чує починає мені внушати
Що значить "внушати"?
Як, на Ваш погляд відрізняється "висловити свою думку" від "внушати"?
цитата:
я після таких розмов втрачаю впевненність і не знаю що робити
А хто Вас надихає і підтримує?
цитата:
що з таким робити, щоб не впливали на мене
З того, що Ви написали - це питання самоцінності, самооцінки та автентичності. Підозрюю, що ніщо з цих трьох не було сформовано. Людина, яка не живе автентично надзвичайно комформна (легко підпадає під вплив значущих інших).
Скажіть, тільки мама має на Вас такий вплив, чи є ще люди, яким легко Вас переконати в чомусь?
А змінити це можно попрацювавши індивідуально з психологом.
Відредаговано автором 10-06-2024 21:27:33
психолог онлайн
Ваше життя наповнене різними важливими справами. Для того, щоб їх виконувати, Вам потрібні сили, енергія, ясна голова. Звідки їх брати, якщо Ви постійно хвилюєтеся, що є телефон в Вам дзвонить мама.
Але це лише телефон (Ви не писали, що вона вривається до вас на роботу або додому). А телефон можна контролювати.
Можна зробити так. Скажіть мамі, що Ви зараз дуже зайняті і попросите дзвонити в певний час. Наприклад. о 14.00 чи о 15.00. Іншим часом Ви відповідати на дзвінки не будете.
Зрозуміло, що мама всіляко порушуватиме і обурюватиметься встановленими правилами. І тут важливо, щоб Ви самі тримали свої кордони. Ваша мама може поводитися як завгодно, це її право. Але і Ви теж маєте таке ж право.
Проговоріть у розмові з мамою чітко свою позицію, скажіть, що Ви відчуваєте, коли мама постійно Вам дзвонить та запропонуйте свій варіант взаємин. Прийме мама це чи ні — це вже її вибір, але Ви зі свого боку маєте спокійно та чітко сформулювати, як бачите подальший розвиток взаємин. Спробуйте домовитись.
Важливо, щоб Ви розуміли, що в ситуації, що склалася, Вам потрібно думати швидше про те, як зберегти свій особистий спокій і особистий простір.
І навчіться говорити: «Ні! Мені зараз це незручно. Я хочу…"
Якщо не зможете впоратися із ситуацією. тоді звертайтеся до психолога.
Відредаговано автором 11-06-2024 01:46:35
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366803 для Яна Валерьевна
так, в мене є подруги. ні, подруги не заміняють маму. Хоча раніше була подруга, котра хотіла мені замінити маму, давала багато советів, підтримувала, але вона була не авторитет для мене і з часом я зрозуміла що щось не так, що я стаю слабка в цих стосунках і відгородилась. зараз в мене достатньо подруг з якими ми дружимо . не впевнена щодо зміни роботи, тмоу що на останній коли директор почав кричати на мене, в мене почалася панічна атака, і я подумала що я сходжу з розуму. зараз я розумію що в мене була панічна атака і невилікувана дипресія, яка перейшла в якийсь розлад. і мама завжди говорить тривожним голосом зі мною, тарахтить, мол в тебе ще буде приступ один, коли ти змінеш роботу. але вона мені це завжди внушала що зі мною щось не так, навіть до цього інциденту
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366814 для Ирина Константиновна
вчора коли вона мен набрала ввечері і спитала як робота, я сказала що тема роботи закрита, в неї почалася істерика, ти не хочеш зі мною говорити, то відкажися від мене і все в цьому дусі. я мовчала а потім кажу ладно пока в мене друга лінія, вона не обманюй мене, тому що щось робиться. вона думає коли я не хочу з нею говорити, значить в мене все погано. вона вже й батька накрутила. почала мене звинувачувати, що вони не сплять а переживають за мене. раніше в мене було почуття вини. зараз мені все одно. можливо я погана дочка, але чого я повинна плясати під іі дудку . якщо я не ділюсь з нею особистим вона це прирівнює що я від неї віддаляюсь і в мене проблеми ментальні