Я нічого не відчуваю при поцілунку з нареченим
Добрий день
Скажіть будь ласка що зі мною відбувається.
Мені зовсім не подобається цілуватися. Мені не приносить це задоволення.
Хлопець сьогодні дуже засмутився, але він чим частіше намагається мене поцілувати, тим у мене менше бажання. Мені приємно з ним перебувати, обійматися, проводити разом час, але тільки не поцілунки.
Я просто автоматично прибираю голову, ну нічого не можу із собою вдіяти, мені не приємно. Я не хочу його кидати, він дуже хороший, добрий, таких дуже мало. Я не розумію сама себе в чому причина, він мені і подобається, але цілувати не можу його. З колишнім такого не було з ним просто цілувалися але не було таких почуттів як із теперішнім а тут все навпаки.
З рота у нього не смердить. завжди весь доглянутий.
Запитує в чому причина, а я не знаю що відповісти.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Какой у вас опыт отношений с мужчинами?
Это впервые, что неприятно целоваться?
Какие чувства у вас к нынешнему МЧ?
Какие чувства были к бывшему МЧ?
По какой причине расстались?
психолог онлайн
Людмила Петровна Колесник
Здравствуйте!
Возможно у Вас стоит какой-то внутренний блок на поцелуй с парнем (именно с ним). Возможно вы не подходите друг другу физиологически - на уровне вкуса-запаха. Кстати, Вам нравится натуральный запах его тела?
Причину подобной реакции на поцелуй сложно найти сходу и тем более в переписке. Желательна индивидуальная работа с психологом.
А пока не приступили к работе, есть смысл прямо так и отвечать парню, что причину пока не понимаете. Но она НЕ связана с чувствами к парню, в чем он точно мог уже убедиться.