Як із цим боротися?
Добридень!
Вже кілька років поспіль мене переслідує відчуття порожнечі, тривоги та болю в районі грудей, тобто не фізичних, а моральних. Я можу плакати, сміятися, я нормально сплю, але це відчуття не минає і тягне мене донизу. Я не бачу свого майбутнього і не знаю, хто я. Я намагалася знайти себе в якихось хобі, читала книги, дивилася фільми, але нічого не допомогло, я все одно відчуваю себе лише оболонкою. людей, тому що мені здається, що вони обов'язково зроблять мені боляче, але головна причина в тому, що мені нудно. У мене практично нічого не викликає насолоди. Мене часто відвідують думки про суїцид, і звичайно ж були спроби, але я не сказала б, що вони були серйозними. Рідко я наношу собі фізичний біль, найчастіше коли я злюсь. Я мало в чому знаходжу сенс, навіть через яку я пишу сюди. З кожним днем ​​це болісне відчуття в грудях заважає мені все більше і більше. Я хочу відчути полегшення, але в мене відчуття ніби це ніколи не скінчиться, і водночас до цього не можна звикнути. Я не бачу себе сильною, ятоби вчинити самогубство, але я почуваюся втраченою.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий вечір. Як з цим боротися: не завадило б звернутися до психіатра, хоча в Німеччині, наскільки я освідомленний, це не так просто і ефективно. Психіатр може запропонувати медичне лікування і психотерапію. В любому випадку треба повідомити батьків про Ваш стан, для того щоб звернутися про допомогу.
Зі своєї сторони, якщо батьки згодні, я можу Вам запропонувати безкоштовну консультацію онлайн
психолог онлайн
Доброго дня!
У вас болить душа! Ви насправді шукаєте зв’язок з нею і вам важко впоратись з депресивним аспектом. Пропоную вам лікувати свою депресію і тоді у вас з’явиться більше сил і натхнення для розвитку, пошуку смислів та можливо навіть мрій!
Попросіть батьків звернутись до кваліфікованого психіатра, можливо треба декілька консультацій з різними спеціалістами. Тут важливо звертати увагу на свій дискомфорт і не наказувати себе фізичним селфхармом чи моральним приниженням, що ви якась не така. Коли у нас болить зуб - ми його лікуємо і коли у нас проблеми з психікою - ми теж потребуємо лікування! Не зволікайте просити і шукати допомогу.