Как разобраться в орентаций
Приветствую
Я сомневаюсь в своей ориентаций
Началось все год назад были сомнения в орентаций но самое страшное что меня напугало что меня иногда возбуждают парни девочки тоже возбуждают но меня ето напугало и что мне показалось что мне нравятся мужские попи я себя тогда вообще сумасшедшим щетал я не хочу быть нетрадиционные орентаций помогите разобраться пожалуйста
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Доброго вечора Антон!
Якщо Ви не хочете бути нетрадиційної орієнтації, то і не будете!
Ви в тому віці, коли активується потужно гормональна система. І тому організм перебуває постійно в стані певного напруження, у тому числі, сексуального.
Тому я Вам раджу зранку почати бігати не на швидкість, а довго і повільно, в своє задоволення. Якщо є можливість, краще біля річки чи озера, щоб після бігу можна було ще й покупатися. Займіться якимось спортом. Адже, чоловіки розвиваються завдяки саме фізичному навантаженню. Знайдіть собі цікаву справу, поставте перед собою мету чогось досягнути в житті, стати особистістю. А для цього потрібно почати займатися саморозвитком. В ютубі велетенська кількість розвиваючих відео, інформації з цього приводу. Чим менше у Вас буде вільного часу, коли нудно і не знаєте чим зайнятися, тим менше Ваша увага буде зосереджуватися на "попах", а більше на цікавій справі.
Менше дивіться фільмів з відвертими сексуальними сценами, більше - про дружбу, про пригоди, мандри, щоб не розпалювати сексуальні інстинкти. Вивчайте природу чоловіків, які у чоловіків мають бути розвинуті риси характеру і починайте ці риси розвивати в собі.
А коли сформуєтеся як особистість, коли зрозумієте, чого Ви прагнете по-справжньому в житті, все стане на свої
місця. Успіхів Вам в пізнанні себе та оточуючого світу.
Відредаговано автором 28-06-2024 20:57:31