Важка депресія, рдуг та рас — суїцидальні думки.
Привіт. Я дівчина, і в мене серйозні проблеми з суїцидальними думками та поведінкою. Тут комплексна проблема, в якій я ніби тону. Весь час думаю про суїцид, навіть спланувала його, декілька варіантів. Я не хочу жити, не бачу сенсу, я хочу лягти і розчинитися в ліжку і зникнути назавжди. Я ходила на діагностику рдуг і рас, підтвердилося, і тільки тоді я зрозуміла чому мені ніколи не допомогають нормально антидепресанти(зараз п'ю паракситин + зонік). Булінг, бідність, війна, тяжка депресія підтвердження психіатром — все це мене добиває. Я не вивожу і не знаю що робити, в мене немає роботи, я кинула коледж. Мій батько на війні. Я пережила окупацію. Я втомилася. Я більше не можу. Але я ее можу залишити маму та тата без доньки, а сестер без старшої сестри. Я зруйную їм життя, якщо лишу їх. Але я втомилась. Ще й живу біля прикордоння. В мене навіть інколи грошей немає на антидепресанти. Допоможіть.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Сочувствую, что вы в таком состоянии.
Знает ли мама, что с вами происходит?
Вам нужно регулярное наблюдение у психиатра+медикаментозное лечение (тоже регулярное).
Плюс психотерапия. Ее можно поискать в бесплатном варианте.
Но без психиатра и антидепрессантов не обойтись, увы.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367715 для Валентина Михайловна
Мати знає, але не все. Вона не сприймає це всерйоз. Якщо ' безкоштовні психіатри, можете підказати де знайти? Бо я не маю грошей, та й зовсім, я не маю навіть мотивації їх заробляти. Вибачте за песимізм.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Привіт)
Немає за що вибачатись - це Ваш стан і саме тому Ви звертаєтесь по допомогу до психологів. Звичайно, що при важкій депресії немає мотивації і сил, не те щоб гроші заробляти, а навіть на елементарні побутові речі. Так, тут комплексна проблема.
Разом з тим, попри увесь цей песимізм, я побачів і оптимізм у Ваших словах. На самому початку Ви впевненно заявили що Ви дівчина і мене, як психолога, це не може не радувати, після того як багато молодих людей, на сьогодняшній день вважають головною своєю проблемою те, що вони не можуть визначитися зі своєю статтю і орієнтацією ...
"Допоможіть." - я почув Вас, звертайтесь, буду радий допомогти
психолог онлайн
Идите в поликлинику, в ПНД.
По поводу бесплатной психотерапии, то в фб есть сообщества психологов, психотерапевтов, как общие, так и по направлениям. Там можно разместить заявку и психотерапевты откликнутся. Минимум 10-20 встреч, дальше как договоритесь.
Но вначале психиатр
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Віталій Вікторович Бондарчук
Війна скоро вже повинна скінчитись - близько до осені. Так що Вам буде вже трохи легше. І батько повернеться.
Тримайтесь!
Щодо РДУГ і РАС, то вони з суїцидальними думками не пов'язані в принципі.
Це все тільки прояви важкої форми депресії. Лікування препаратами необхідно продовжувати.
А з приводу психотерапії колеги вже все Вам сказали.