Образа, що не підкорила мужчину
Заміжня. І він жонатий.
Але бачу явну симпатію, проте він не розвиває її далі.
Розумію, що причини можуть бути різні.
Але не можу відпустити цю ситуацію. Звикла перемагати. А тут трофей не під силу)
Питання: де шукати початок проблеми? Адже це по суті моє внутрішнє
Він не до чого насправді
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Питання: де шукати початок проблеми?
Імовірніше за все, це зав'язаність Вашої самооцінки на тому, обрали Вас чи ні, здобули Ви чиюсь симпатію чи ні. Це може бути нарцисична травма, здобута ще в дитинстві, тому такий потяг до конкуренції і завойовництва на любовному фронті в дорослому віці.
Якщо подивитися на ситуацію тверезо, то для чого Вам особисто прихильність одруженого чоловіка? Які емоції Вам це дасть і які потреби закриє? Чи закриваються ці ж потреби у шлюбі з нинішнім чоловіком? Які у Вас із ним стосунки, і чи думали про розлучення? Чи у Вас такий самий потяг до неодружених чоловіків, чи Вас приваблюють саме недоступні об'єкти? Всі ці питання важливі, і краще за все шукати відповіді на індивідуальних консультаціях з психологом.
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Питання: де шукати початок проблеми?
Може причина в тому, що
цитата:
Звикла перемагати. А тут трофей не під силу)
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Він не до чого насправді
Почати, вважаю, потрібно з почуття образи. Вона приведе до потреби/очікування, які не справдились в реальності. А Ви, напевно, з дитинтства навчені батьками і тому вже звикли, щоби УСІ Ваші потреби (скоріше, примхи) задовольнялись.
Скажіть, наскільки мої припущення мають під собою грунт?
цитата:
Чинників і передумов такої ситуації може буди декілька. Ні як не одна причина. Просто деякі мають більший вплив, а деякі менший або побічний.
Пропоную поміркувати разом зі мною.
"Звикла перемагати". Це потреба, яка невпинно шукає задоволення. А Ви свого чоловіка теж свого часу затрофеїли?
Наступне. У змаганні за трофеї у відносинах апріорі не йдеться про щирі почуття, про кохання.
Для Вас, зокрема, кохання існує? Якщо відповідь ствердна, то в якій мірі воно визначає Ваш вибір?
Ще один аспект. Поринути у вирій змагання за трофеї може спонукати жага до пікових переживань, своєрідна втеча з болотної тиші актуального сімейного життя. Припускаю, що Ваш чоловік не є цікавим для Вас. Це так?
Дослідження можна продовжувати і далі, знімаючи шар за шаром пласти Вашого індивідуального феномену. Аби було бажання.
Відредаговано автором 19-07-2024 09:35:06
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
"ОБРАЗА, ЩО НЕ ПІДКОРИЛА МУЖЧИНУ"
Образа на кого?
"Звикла перемагати. А тут трофей не під силу)"
А звичка перемагати- це " по- життю" бути кращою, чи тільки з чоловіками?
Якщо взагалі, то welcome у доросле життя. Це в дитинстві можливо отримувати все,що забажаєшь, а в дорослому житті треба вміти витримувати поразки та свою не ідеальність. Треба миритися з тим,що не все,що забажаєшь,може бути твоїм. Як і те,що десь є жінки,кращі за тебе. Да і взагалі, тут багато чого не приємного.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Ситуація класичного трикутника, де вам потрібно пережити відторгнення. Вперше в родині дитина потрапляє в це, коли вся її енергія до тата (до протилежної статі дорослого) зустрічається з присутністю ще однієї більш важливої жінки - матері, якій віддається перевага. Дитина відчуває першу необхідну фрустрацію. Мало в кого є такий свідомий зрілий досвід і більшість застряє в цій істериці, що я хочу те, чого не можна і не потрібно, шукаючи «перемоги» над мамою чи залишаючись в бажанні «володіти» татом. Це якщо класичний варіант і з підґрунтям.
Я приєднуюсь до колеги, що у вас може бути просто нарцисична травма, де трофей, увага не у ваших руках. Вам хочеться володіти і перемогти, але це ж не про стосунки, а про задіту гордість і відмову… Чоловіки-не трофеї для підвищення самоцінності, навіть якщо вас не обирають, це не значить що ви гірша чи якась не така. Не всім чоловікам треба пригоди, хтось цінує родину.
Відредаговано автором 19-07-2024 14:34:33