Відносини
Зустрічаємось 2 года 11 місяців Все було на початків відносин чудово , я до нього прив'язана дуже не можу відпустити , але почались в мою сторону говорити слова " що я усьому винна " якщо не я внього все було б добре , і гроші ... Тиждень назад посварились за роботу " те що не можу влаштуватись " і він захотів порвати відносини я просила дуже довго цього не робити і тільки взявши 7 раз сказав дає останній шанс щоб я все змінила . Я тепер розумію що ми не підходимо один одному , але зможу впасти велику депресію я цього боюсь 🥺🥺🥺🥺🥺🥺 І не зможу так легко сказати йому про це " Що ми не підходимо один одному " Допоможіть будь ласка 😭😭😭😭
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Очевидна Ваша психологическая зависимость от парня, чем он и пользуется - диктует свои условия, БЕЗНАКАЗАННО занимается абьюзом. Собираетесь и дальше перед ним унижаться и терять себя?
И как себя чувствуете при этом?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368713 для Павел Леонидович
Ні я більше не хочу уніжати себе , але не можу цього сказати 😭
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368713 для Павел Леонидович
Прив'язаність це зло
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
У вас нездорова прив’язаність, яка вже руйнує вас. Іноді краще завершити стосунки, ніж завершитись в стосунках… можна погодитись, що ви у всьому винна і все, що ви не здатні зробити його щасливим і без усіх драм завершити драму. Тобто не чекати, не надіятись на зміни, а вийти із токсичного аб‘юзу. Вам потрібна довготривала психотерапія, яка допоможе відродити свої кордони та вибудувати здорову прив’язаність.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368716 для Алла Володимирівна
Дякую вам я прийму це до уваги 🥺
психолог онлайн
цитата:
Добре, що більше не хочете принижати себе. А не можете цього сказати кому? Хлопцю?
Тобто не вмієте і не наважуєтесь себе перед ним захищати?
Скоріш за все Вас в дитинстві дуже ображали батьки (або хтось один з них) і Ви не сміли їм протистояти, бо від них могло прилетіти?
Насправді це готовий запит для індивідуальної роботи з психологом.