Чому я нікому не потрібна?
Коли мені було 10 років мої батьки розлучилися тому що мати не любила батька,це було 2021 і ми з мамою проводили весь вільний час разом то в мак то в парк то на море але почалася війна...Харків Велика Данилівка 28 лютого 2022 я чуть не вмерла в мене попав осколок та прилетіла ракета в хату а потім я виїхала зі сім'єю і я була дуже рада тому що батьки почали дуже добре контактувати і все ставало на свої місця потім батько поїхав додому і ми через півроку теж після цього вже помінялося мама почала шукати на сайті знайомств собі долю а мене відправила до батька жити а потім минулого літа у мене все зруйнувалося мама знайшла собі якогось піхачка без якого нікуди не можна він бухає кожні вихідні і я його боюся а мама перетворює це все в жарт,а зараз мама вообще не бере до себе і каже щоб я їм не мішала.Що мені краще зробити,порадьте щось будь ласка я вже не витрумую.
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Доброго дня!
Прикро, що вам випало так багато випробувань на ваше дитинство. Співчуваю! До вас можуть по різному відноситись і рідні, і не рідні люди, але вам потрібно навчитись добре ставитись до себе. Зараз ви залежні і емоційно, і фінансово від батьків, бо ви ще дитина, проте ви можете пізнавати світ, вчитись і ставати більш самостійною. Думайте про своє майбутнє і рухайтесь в розвиток. Чи є у вас якісь захоплення, які будуть розраджувати вас і можливо там будуть друзі? Станьте самі для себе потрібною, ваша мама не є опорою для вас, на жаль, але це не значить, що ви якась погана.
Чи є бабусі, дідусі? Які стосунки з татом? Спробуйте розказати татові про свої душевні рани та біль.
Відредаговано автором 21-07-2024 11:29:53