Моя дівчина каже що погано мене знає. Що можна зробити?
Ми з моєю дівчиною 4-й рік вже разом. Буквально мені було 15, їй 13. Буквально майже все її усвідомлене дитинство я відчув на собі, але моє певно вона почала відчувати після моїх 16 років. Можливо це здасться дивним, але я думаю що справді міг мало говорити про себе. З іншого боку я дуже сильно напрягаю мозок щоб пригадати якусь можливо найбезглуздішу ситуацію за школи аби моя дівчина взнала про мене трохи більше і навіть так вона не робить мені ніяких претензій і сама сказала що ніяких зауважень у неї до мене немає але всеодно їй здається що це її проблема, що вона думає, що погано мене знає. Я насправді доволі кардинально і серйозно налаштований на те щоб це виправити. Моє питання полягає в тому що я можу для неї зробити у такому випадку? Я думав впринципі написати якусь дуже велику презентацію в якому-небудь Power Point із 1000 слайдів про будь яку ситуацію з мого дитинства, мого життя та у цілому розписати усе про себе максимально детально аби таке моя дівчина не відчувала. Як на мене це справді дуже погано коли партнер думає що погано тебе знає тож буду радий прийняти будь які поради а також чи варто з цього приводу нам замовити консультацію у психолога з обгрунтуванням цієї проблеми з її батьками. Все ж таки їй 17 а не 18 тому потрібен дозвіл батьків на консультацію, але чи потрібна вона (консультація)? Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго ранку, Roman!
цитата:
Все ж таки їй 17 а не 18 тому потрібен дозвіл батьків на консультацію, але чи потрібна вона (консультація)?
Якщо і потрібна консультація,так це Вам(!) Бо Ви, схоже, надаєте надмірне значення словам дівчини і вже природній аспект взаємин розкрутили у мега проблему. Щось Ваше внутрішнє за цим стоїть. Тому треба розібратись - що саме. Як думаєте, що це?
цитата:
вона думає, що погано мене знає.
Я трохи "покружляю" своїми припущеннями навколо цього аспекту. Дівчині здається, що вона погано Вас знає. Окей. Що таке погано, а що добре? Де проходить об'єктивна межа? Чого конкретно їй бракує: знання про Ваші смаки? звички? погляди? улюблені фільми? ставлення до фріків? ... до політики? ...до літератури? ... до батьків? і так далі і тому подібне?
Чи хоче вона насправді щось знати? Бо ж за цим її незнанням може ховатись бог зна що, і навіть завуальований докір про Вашу, на її погляд, закритість(!)
Якщо дівчина хоче знати більше, вона ж може Вас спитати. Ви такий варіант не розглядали?
цитата:
Моє питання полягає в тому що я можу для неї зробити у такому випадку?
Поводити себе природньо. Тобто розкуто. І не витрачати час на презентацію з 1000 слайдів. Ви ж не бізнес-тренінг з дівчиною проводите.
Відредаговано автором 27-07-2024 09:43:50
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день.
цитата:
МОЯ ДІВЧИНА КАЖЕ ЩО ПОГАНО МЕНЕ ЗНАЄ.
Як це впливає на ваші відносини?
Наскільки ви самі себе добре знаєте?
Зазвичай люди пізнають один одного не через power point,а через контакт, інтерес, турботу, діалог.
Ви почали вашу історію дітьми, зараз непогано було б зрозуміти що між вами,які ви.