Як впоратися з подавленим станом?
Мені 15 років і в 8-9 класі я пережила несправедливе ставлення та сильний стрес, тому на протязі 2-х років сила заспокійливий засіб "Валерана* зараз кінець літа. На початку я допомогла мамі з новонародженим братом і була моральною підтримкою мами під час скрутних обставин. Так було до середини літа. Зараз я на відпочинку, але скоро повернуся в те середовище, де я не витримую. Я боюся, що після відпочинку і повернути в той апатичний, депресивний стан і не зможу рухатися далі, відчувати життя та дивитися на світ оптимістично
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Співчуваю вашому станові. Такі важкі періоди часто трапляються з нами, коли зовнішні стимули потужно тиснуть та пригнічують нас. Але якщо вміти витримувати це навантаження, то буде проростати ваша сила, працелюбність, турботливість. Це вже відбувалось з вами, за вашим описом, але ви чомусь вірити зараз більше у свою вразливість більше ніж у стійкість. Зараз ви на відпочинку і набираєтесь ресурсів для подальших зрушень. Подумайте, пошукайте, що може бути вашим наповненням, можливо книги, танці, спорт, друзі, якісь захоплення, а також поділіться з рідними своїми переживаннями. Ви ще юнні і потребуєте підтримки та пояснень з боку дорослих, можливо у школі є психолог?!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
Мені хочеться Вас обняти. Ви великий молодець, що намагаєтесь знайти рішення Вашої проблеми.
Мені дуже шкода, що Ви у свої 15 років маєте бути
цитата:
моральною підтримкою мами під час скрутних обставин
це вона має бути Вашою опорою та підтримкою, а не Ви їй.
У Вашому середовищі є хтось, хто може стати вам емоційною опорою (якщо мама не може Вам цього дати)? Чи є у Вашому оточені зріла особистість якій Ви довіряєте?
Якщо так, то більше спілкуйтеся з такою людиною, якщо ні, то спробуйте знайти (вчитель, шкільний психолог, сусідка, тренер і т. д.).
Якщо є можливість, зверніться до психотерапевта.
Ви обов'язково впораєтесь!
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 369389 для Інна Олегівна
Дякую, що допомагаєте:)
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 369389 для Інна Олегівна
Дякую, що допомагаєте:)
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 369388 для Алла Володимирівна
Не знаю, чи додалася попередня відповідь, тому напишу ще раз: Дякую Вам за відповідь!
Справді можна сприймати цю ситуацію як випробування, що зробить мене сильнішою. Ви допомогли!
психолог онлайн
Я рада, що ви мене почули. Життя нас обтесує, закаляє, формує. Важливо берегти світло своєї душі та теплоту серця, бо щоб не трапилось набагато важливіше, що всередині вас, а не зовні.
Ви дуже тепла, вдячна та турботлива, пронесіть та приумножте ці дари. Можливо навіть зараз ви набагато доросліші по віку і місцями більш стійкіші ніж ваша мама, але це значить що так буде завжди. Ми часто падаємо і важливо вставати, збиратись і далі рухатись. Шукайте теплих людей з якими можна грітись і об яких можна надихатись! Я черпала натхнення в книгах у вашому віці, читала про героїв, про видатних людей. Мені дуже допомагало це, але можливо ви знайдете свій спосіб. В любому випадку плекайте свою силу та любов!