Чи варто продовжувати спілкування?
Сумніваюся, чи варто продовжувати спілкування з подругою, тож хотіла б отримати якісь рекомендації щодо того, як «розрулити» нашу ситуацію. Дружимо зі школи(з десятого класу), особливо тісно спілкувалися також там, оскільки збігалися інтереси та погляди на життя. Але останнім часом стало складно підтримувати стосунки, бо навчаємося ми в різних університетах, живемо теж далеко одна від одної. В основному я перша їй пишу, щось пропоную, кудись кличу гуляти. Вона погоджується, але в останній момент «зливається» або дуже сильно запізнюється на зустріч. Так було не завжди, тож я не дуже розумію, що сталося. Як дізнатися це в неї так, щоб не посваритися у результаті, також не знаю. В основному такі «паузи» можуть тривати по півроку(допоки у когось з нас не буде День народження), ми тоді зустрічаємося, спілкуємося, вона поводиться як моя найкраща подружка(що мене дратує з огляду на нашу ситуацію). Інших друзів у мене нема, тож я боюся обривати стосунки, але й обмін повідомленнями раз на півроку мене не влаштовує.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вітаю вас.
Ваша подруга, на мою думку, сама хоче завершити ваше спілкування, але не може наважитись, або ще сумнівається. Про це свідчать її ніби поважні обставини не приходити, або сильні запізнення (за Фройдом ми несвідомо запізнюємось туди, куди не хочемо приходити). До того ж, з ваших слів ви частіше є ініціатором спілкування.
Вам зараз доречно відпустити ситуацію, займатись своїм життям, заводити нові знайомства, переключитись на новий досвід універського життя і т.д.
Часто буває так, що шкільна дружба закінчується, коли зникає контекст школи. І це нормально.
А якщо ви дійсно важливі для подруги, вона спробує реабілітувати ваше спілкування і тоді ви вже зі своєї сторони вирішите, що вам з цим робити.
Відредаговано автором 11-08-2024 22:47:23
психолог онлайн
Доброе Утро!
Вам желательно признать - как бы это не было неприятно... что дружба ваша уже закончилась и перешла в раздел приятелей. ( потому и общаетесь уже реже - и больше как формально - поздравить на ДР и все...)
Уже нет той близости - что была раньше...
Потому что, вы уже обе пошли каждая в свою новую жизнь взрослую - многое поменялось и круг общение и дела и учеба - нагрузка от учебы еще - банально стало меньше времени.
Поменялся круг общения - у вас свой у нее свой - плюс расстояние немаловажно тоже играет роль.
Вам лучше, постараться это прожить и принять - 5 стадий принятия пройти - лучше с психологом.
Ну и начать искать новых друзей.
Так в жизни бывает - особенно чем старше становишься - тем люди меняются - и интересы меняются и образ жизни меняется - да и вы сами меняетесь - потому люди и расходятся... не что невечно ...
А найти такую дружбу, чтоб прошла через всю жизнь - это прям подарок Судьбы!
Не зацикливайтесь на прошлом... идите в будущее... открывайте для себя мир... открывайте для себя новых людей.
Открывайте для себя - саму себя - занимайтесь саморазвитием - обучением - и просто наслаждайтесь молодой интересной жизнью - но уже с новым окружением и новыми людьми.
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Вона погоджується, але в останній момент «зливається» або дуже сильно запізнюється на зустріч. Так було не завжди, тож я не дуже розумію, що сталося.
- ми можемо допускати дуже багато варіантів чому так, але точно Ви зможете переконатис тільки проговоривши все відкрито з подругою. Це ілюзія, що якщо не говорити про те, що в стосунках(будь-яких) щось не так, то це не буде помітно і не зіпсує їх.
цитата:
Як дізнатися це в неї так, щоб не посваритися у результаті, також не знаю
- а чому Ви мали б посваритись, у випадку коли Ви б запитали у подруги про її ставлення чи зайнятість?
цитата:
Інших друзів у мене нема, тож я боюся обривати стосунки, але й обмін повідомленнями раз на півроку мене не влаштовує.
- в такому випадку, складно і те й інше. Тільки Вам залишається обрати яке складно буде краще.
Адже ні Ви, ні хтось інший. не вплине ан Вашу подругу. В неї таке ставлення, яке є, можливо саме відвертої розмови не вистачає, щб все прояснити Можливо їй треба менше спілкування ніж Вам, можливо їй щось не подобається, можливо справа дійсно просто у зайнятості або будь-що інше.
цитата:
Інших друзів у мене нема
- а чи хотілось би Вам? Запитую тільки тому, що інколи, коли ми дуже прив*язані до довго знайомих нам людей, ми самі ж і не даємо собі змоги заводити інший друзів, знайомих, близьких. Наче стверджуючи, що одніє бест-френд мені достатньо.
Чи достаньо цього для Вас?