Чи можна поспілкуватися з психологом про апатію?
В апатії вже місяць. Не відчуваю емоцій, дуже віддалена від людей. Завжди була лідером та душею компанії, але зараз в них набридають люди через пів години. Можу виговоритися тільки двум близьким людям, але боюсь їм набриднути. Важлива порада психолога
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Оксана Николаевна Третьякова
Добрий день. Поспілкуватися можна
Це запит на індивідуальну роботу за погодженням ваших батьків.
психолог онлайн
Доброе Утро!
Вы проходите переходный возраст - а в этот период эмоциональное состояние - очень нестабильное.
Вы только учитесь управлять своими эмоциями - гормональный фон у вас меняется.
Что больше всего вас раздражает или вам не нравится? ( можете более подробно описать)
Каким именно людям - вы можете выговориться?
психолог онлайн
Вітаю, nika45!
Якщо зміни у Вашому емоційному стані Вас насторожують, ви можете поговорити про це з психологом (наприклад, у вашому навчальному закладі або звернутися з батьками приватно).
Щоб надати якусь рекомендацію онлайн, спеціалістам потрібно розуміти більше про Ваш стан.
Важливо не залишатись на одинці з цими переживаннями і просити підтримки у ваших близьких.
психолог онлайн
Доброго дня! Чому Ви не можете розповісти батькам про те, що з Вами відбувається? Які у Вас з ними відносини? Оскільки Ви неповнолітня, відповідальність за Вас несуть Ваші батьки, і по закону консультація психолога можлива лише за умови їх дозволу.
Тому поговоріть, будь ласка, з батьками про те, що Вас турбує. До 18 років відповідальність за Ваше психічне здоров'я лежить на Ваших батьках.
психолог онлайн
Спробуйте зрозуміти, що могло викликати ці зміни. Можливо, це пов’язано з якимось стресом, великими змінами в житті чи навіть тривалим емоційним виснаженням. Спробуйте створити чіткий розклад дня. Регулярний режим може допомогти вам повернути почуття структури та контролю. Регулярна фізична активність може суттєво поліпшити ваше емоційне самопочуття. Навіть прогулянки на свіжому повітрі можуть допомогти. Ведіть щоденник, де записуватимете свої думки та почуття. Це може допомогти краще зрозуміти себе та знайти спосіб впоратися з емоціями. Навіть якщо вам здається, що близькі можуть набриднути, важливо продовжувати спілкуватися з ними. Підтримка з боку друзів або родини може бути дуже важливою. Можливо, варто звернутися до психотерапевта, який допоможе вам розібратися з вашими почуттями та знайти шляхи покращення ситуації. Якщо ці симптоми тривають і серйозно впливають на ваше повсякденне життя, важливо звернутися до психотерапевта або психолога. Вони можуть надати вам конкретні інструменти та техніки для подолання апатії та відновлення емоційного балансу.