втома від себе
Втомився відчувати все та одразу нічого. Мій настрій залежить від крихітних змін, які сприяють таким змінам як: злість - неконтролюема агресія, радість - ейфорія, сум - пустота, як дірка в грудній клітці. Також, я залежу від однієї людини. Вона впливає на зміни мого настрою більш за все. Без неї я не відчуваю нічого, тільки пустоту. Із-за цього мене починає частіше турбувати деперсоналізація. Мені здається що я - не я. Що це не моє тіло, не мої руки. Але деперсоналізація вже хронічна, і лише з цією людиною я можу забути про неї на декілька годин. Я втомився так жити. Емоції керують мною, а я відчуваю що займаю не своє місце, не у своєму тілі. Я не знаю що робити з цим
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий вечір!
Відчувається, що ви емоційно чуттєва людина та навіювана (внушаемая).
У вас не проста ситуація. У форматі цього сайту складно спілкуватись.
Вам безумовно треба звернутись до психотерапевта, психіатра.
Не треба затягувати своє страждання до втоми від життя.
Звертайтесь за допомогою, щоб налагодити своє здоров*я.
Не соромтесь і не бійтесь заради свого майбутнього.
В житті дуже багато можливостей і радощів. Щасти вам!
психолог онлайн
Варто в першу чергу звернутися до лікаря-психіатра. Для діагностики. Це оже бути і ПРО (пограничний розлад особистості) і просто невротичний стан, який викликаний НЕПРИЙНЯТТЯМ себе (в цілому, або свій гендер тощо).
Після діагностики - лікування і медпрепаратами і психотерапією.
психолог онлайн
Стани, які ви описуєте, дуже схожі на стани людини з межовим розладом особистості. Проте ставити остаточно цей діагноз може виключно психіатр. Не соромтесь звернутися до нього, вас не будуть ніде "ставити на облік" чи видавати "вовчий квиток". Це також не той розлад, при якому треба лікуватися в психіатричному відділенні. Лікар просто порадить вам, які медикаменти будуть підтримувати вас на період, поки ви будете займатися з психотерапевтом амбулаторно, а це може зайняти декілька місяців. При наполегливих і систематичних заняттях ви відчуєте значне полегшення і покращення якості життя.