Зради чоловіка
Добрий вечір.Прошу поради.За місяць до пологів я дізналася від жінки,яка мене знайшла в Instagram,що мій чоловік зрадив мені.Сталося це саме 6 лютого 2023 року,коли в Туреччині сталися землетруси.Я в той час вагітна зі старшою донькою була в Адані,а чоловік мій запросив іншу жінку з України погуляти в Стамбулі.Чоловік-громадянин Туреччини.Ми були тільки вдвох з донькою.Дав нам пораду не сидіти в квартирі, а на вулиці перебувати.. вночі взимку, вагітній зі старшою донькою?А він в цей час думав лише про люксові готелі, подарунки для неї, тур по історичних місцях, секс та ін.Потім вже зʼясувалося,що протягом всіх наших стосунків він постійно зустрічався з різними дівчатами,надсилав їм кошти,подарунки,квіти.І це десятки жінок.Хоча я не отримала квітів жодного разу навіть на своє день народження чи на 8 березня, чи ін.На початку повномасштабного вторгнення він перебував в Україні,приїхав з дівчатами зустрічатися, допомогав іншим незнайомим людям громадянам Туреччини, які застрягли в Харкові як і він.Це 19 людей, за яких він 10 днів сплачував готель і харчування,доки їх не евакуював уряд Туреччини. А ми з донькою були на Сумщині,30 км від кордону з рф.Ні грошей,ні банкомати не працювали,ні магазини,ні бензину не купити не виїхати.Жили на кошти, які моя 10 річна дитина відкладала в копілку.Чудом знайшли 6 літрів бензину та змогли виїхати в Полтавську область.Навіть коли вагітна була,то не хотів робити медичні тести,бо як іноземці нарахували велику суму.А купити через два тижні на більшу суму подарунки якійсь дівчині,яку через 2 дні навіть і не згадає,то це ок.Що казати,навіть всім своїм коханкам замовляв vip transfer Mercedes з приватним водієм похизуватися.А мені їхати в пологовий будинок 40 хвилин.То коли почалися пологи серед ночі,то не знайшлося ні машини,ні таксі навіть, стояли на дорозі посеред вулиці виглядали хоч якесь таксі.Поки зʼясувалася вся правда,то вже я знову завагітніла не заплановано,4 місяці після попередніх пологів.І зараз я в розпачі.Я не можу всього цього жахіття.Та мені вже й не цікаво,якщо він і виправиться.Мені ця людина не потрібна, жити з ним не хочу.А в мене на руках троє дітей скоро,і повертатися нікуди,і жити нема за що в Україні.І він мені не дає дозволу виїхати,хоч діти мої мають громадянство України та паспорт закордонний.Але він може в судовому порядку заборонити виїзд дітей із Туреччини.Час трохи лікує,бо мій стан був зовсім поганий:не спала, не їла,біль у груднях, діарея,проблеми по гінекології.Як вижити?
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора.
По-перше, Ви дізналися про зради чоловіка від жінки в інстаграмі. Чи говорили Ви про це з самим чоловіком, і яка була його реакція?
По-друге, знайдіть собі адвоката, якщо Вас непокоїть питання, з ким залишаться діти. Це не юридичний форум, а психологічний. Вам, схоже, треба буде ще й юридична допомога.
По-третє, Ви вагітна, значить Вам потрібний доступ до регулярних медичних обстежень. Якщо на чоловіка не можна покластися в матеріальному плані і в плані моральної підтримки, то в будь-якому разі треба власноруч піклуватися про себе і шукати ресурси для виживання. Чи є у Вас робота? Чи допомагають Вам матеріально батьки або інші родичі? Що Вас тримає у стосунках з людиною, якій Ви не довіряєте?
Дополнение от автора
Так, все почалося з жінки, що знайшла мене в інстаграм. Я навіть не публікувала спільних фото з ним. Вони спілкувалися, вона знала куди він їздив в які країни. І вирахувала, що дати поїздок збігаються. Ми їздили в Барселону Іспанію, в Чехію, в Єгипет, в Токіо Японія, в Швейцарію Цюріх і т.д. Вона мене написала, скинула фото з їхньої єдиної зустрічі. Звичайно ми з ним про те говорили, він одразу зізнався. Я нічого не встановлювала більше, бо вже було декілька тижнів до пологів, мені було не до того. А потім маленька дитина, інші турботи. А потім вже через деякий час я відкрила його телефон, звичайно що він все видалив, але забув що всі фото, скріншоти зберігалися в додатку Lifebox. Там то я і знайшла фотографії з іншими жінками, авіаквитки, бронювання готелів, фото надісланих переказів western union, переписки з водіями залишилися в WhatsApp, що замовляв vip transfer з аеропортів, готелів (були імена і прізвища), рахунки за надіслані квіти з flowers.ua з фото звітами кому і що доставили. Купу різної інформації знайшла. І то вже зʼясувалося, коли я вдруге завагітніла від нього. Я його і била кожного дня протягом декількох місяців, ходив весь синій, навіть декілька разів робив МРТ через сильні побої. Він не хоче розривати стосунки, каже що кається. Я просто не можу пробачити, зрозуміти, знайти логічне пояснення його дій. Як пробачити, коли людина кинула мене вагітну з старшою донькою в сейсмічно активній зоні, коли 50000 людей загинуло, 120 000 постраждало. В мене донька так плакала, а він брехав, що дороги перекриті, не може приїхати нас забрати. А сам в цей час розважав іншу. А потім я ще знайшла, що він дав доручення своєму асистенту розмістити 50 людей постраждалих в готелях в Анталії за рахунок його компанії на тиждень. Виявляється, 50 людей якось могли виїхати з Адани, і дороги працювали, а нам сказав, що сидіть чекайте, все буде добре. Він молодший за мене на 9 років, тому ми одне одного не можемо зрозуміти. Я 1985 року народження, а в його списку дівчата 2003 року народження. Він наполягає зберегти стосунки, якщо я не хочу бути разом, то звичайно що розійтися мирно не вдасться. Я зверталася за юридичною порадою. Нічого не вдієш. Він може заборонити виїзд дітям за межі Туреччини, а судовий процес може затягнутися на роки. Знаю це точно, бо з 2017 року маю судову справу в Туреччині щодо стягнення аліментів на старшу доньку з її батька, то рішення так і немає ще. 7 років не можуть призначити аліменти. Тому надіятися на справедливість суду не доводиться, Туреччина не правова держава. Так звичайно, що зараз він дбає про нас більше, особливо після народження сина. Записав на імʼя сина ресторан в Барселоні, в який вклав 5 мільйонів євро. Але що мені з того. Я не можу навіть побудувати з ним відносини як батьки, настільки він мене глибоко зламав. Їх зверталася за допомогою до психологів, онлайн за допомогою до психотерапевта, який призначив приймання психотропних препаратів, бо виявив глибоку депресію. Але яке ж лікування, як одна дитина на грудному вигодовуванні, та ще й вагітна третьою дитиною. Тепер розумію, що на фоні стресу посипалося все здоровʼя, гінеколог тут в шоці. Кожного місяця курс антибіотиків. Я прошу допомогти якось поглянути на нього зі сторони як батько дітей, і хоч якось поважати його за те. Бо в душі тільки ненависть, а дітям треба батько також. Ну яка в мене може бути робота, коли синові тільки рік ось відсвяткували, а вже через 2 місяці пологи знову, третя дитина на підході. Я на утриманні чоловіка зараз.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня!
Співчуваю вам, дуже жахливо відкрити зраду, обман і ще побачити ту бажану турботу, увагу до жінок, якої ви самі потребували. Ваш чоловік - гульбій, він це робить на постійній основі і скоріш за все не припине. Побиття не допоможе, ви не змусите його бути вірним і чесним. Це та реальність, яка є і важливо відгорювати вашу втрату довіри, надії та крах турботливого партнера/чоловіка. Проте він залишається батьком ваших дітей і саме з цією ідентичністю вам і потрібно вибудувати контакт, щоб він приймав участь і вкладався. Згідна з колегою, що для цього треба залучитись підтримкою юристів і оформити все чинно законодавству!
Для того щоб пережити всі ці відкриття та шок контент - вам потрібна довготривала психотерапія. Антидепресанти все подавляють, щоб зібрати психіку до купи, але вам потрібно вивільнити всі свої токсичні переживання, з чоловіком це неможливо тому потрібно з психологом, також дослідити чому ви потрапили саме у такі стосунки, бо витоки точно з вашої батьківської родини. Ви зараз переповнені болем, гнівом, образою, зневірою і це все треба прожити, звільнитись…
Відредаговано автором 11-09-2024 17:01:00