Недовіра до чоловіка
Бувши в відносинах, мій хлопець зрадив мені, пройшов час я його пробачила, ми одружилися, народили дитину і все було гаразд, допоки я не почала запідозрювати чоловіка в зраді з колегою. То дзвінки, то переписки про мене не в гарному відношенні, почались сварки, чоловік запевняв, що вони тільки дружать, потім заблокував телефон, щоб я нічого не бачила. Зараз чоловік знаходиться в іншому місті по роботі, там же і ця колега. І тут я бачу переписку в компʼютері з нею, таке милуванням, піклування і в кінці ,,цілую,, і від неї і від чоловіка. Зразу же зателефонувала йому, він заперечує, що це у них таке спілкування і дружба, я йому не вірю. Він звинувачує мене, що як би я йому довіряла і не лізла куди не треба, все було б гаразд. Я його кохаю, але після всього йому не довіряю. Допоможіть будь ласка, бо починаю себе корити, невже все із за мене, як далі жити з цим.
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ваш стан можна хрозуміти. Зрада чоловіка - усвідомлення цього для жінки подібно до землетрусу,
Довіра, на якій ґрунтувалися стосунки, розсипається вщент.
Але саме тут і зараз потрібно проявити мудрість та холоднокровність. Адже від Вашої реакції залежить доля шлюбу. Більше того, від уміння правильно поводитися з чоловіком залежить і особисте благополуччя. Важливо не втратити почуття власної гідності та самоповаги. Крики та істерики лише розпалять конфлікт, але не вирішать проблему.
Головне зараз — морально підготуватися до майбутньої розмови.
Від того, наскільки раціонально і спокійно Ви поведете себе, залежить дуже багато. Обміркуйте ключові питання, які потрібно прояснити з чоловіком.
Перш ніж розпочати розмову, визначте, чого Ви хочете від цього спілкування. Вам потрібна правда? Бажаєте висловити свої почуття? Чи шукаєте шляхи для вирішення проблеми? Приготуйтеся вислухати версію чоловіка без перебивання та оцінок.
Що сказати чоловікові? Головне правило - уникати образ та звинувачень. Озвучте факти, які маєте в своєму розпорядженні. Запитайте відверто про причини зради чоловіка,
. Не зациклюйтесь лише на самому факті того, що чоловік зрадив. Обговоріть стан ваших взаємин із чоловіком загалом до цього інциденту. Можливо, щось підштовхнуло його до цього кроку, тоді треба розібратися у прихованих проблемах шлюбу.
Після того, як буря емоцій трохи вщухне, настає час подумати про подальшу долю ваших стосунків. І тут немає однозначно правильного чи неправильного шляху.
Як жити із чоловіком, який зрадив? Чи вибачити його зраду,,чи поставити жирну крапку у шлюбі? Цей вибір буде одним з найскладніших у Вашому житті. Прощати чи ні — особиста справа та право кожної жінки.
Я рекомендую обговорити вашу проблему з психологом.
психолог онлайн
Наталия Горская
Оксана Юрьевна Селезнева
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Допоможіть будь ласка, бо починаю себе корити, невже все із за мене
Мабуть, це звичний для Вас спосіб реагування на події - докоряти собі і обвинувачувати себе. Придивіться уважніше на свою особисту історію. Що Ви там зможете помітити і відслідкувати? Через що або через кого сформувалась така звичка робити себе крайньою і винною, щоб не сталося?
Чому саме про це веду мову? Зараз зрозумієте. На мій погляд, почуття самоцінності людини - жінки або чоловіка (не має значення) - впливає на взаємини в парі/сім'ї. Того, хто себе недооцінює, починає недооцінювати партнер(!)
Окремий аспект - нездатність одного з пари бути вірним. Це його особиста вада, проте вона болюче відбивається на партнерові.
А ще брехня в очі, маніпуляції і боягузство визнати роман на стороні з іншою особою.
Менше з тим, в будь-якому випадку - є зрада сьогодні чи нема - у Вас душа болить. І, схиляюсь до думки, що не через чоловіка - скоріше, через власну безпорадність прийняти будь-яке рішення на свою користь(!)
цитата:
Я його кохаю, але після всього йому не довіряю.
Зізнаюся, що до Ваших слів про кохання ставлюсь з великою обережністю. Якщо і є почуття, то зі значним домішком емоційної залежності.
Я Вам запропоную поставитись до наведених нижче аспектів реальності максимально об'єктивно, ніби Ви стороння людина. А Ви спробуйте визначитись, про що ці факти свідчать?
Перший фрагмент
цитата:
То дзвінки, то переписки про мене не в гарному відношенні
Другий
цитата:
чоловік запевняв, що вони тільки дружать, потім заблокував телефон, щоб я нічого не бачила
Третій
цитата:
там же і ця колега
Четвертий
цитата:
бачу переписку в компʼютері з нею, таке милуванням, піклування і в кінці ,,цілую,, і від неї і від чоловіка.
Ваші почуття? Ваші думки і висновки?
цитата:
Він звинувачує мене
Найкраща тактика захисту - напад. Чи не так?
цитата:
як би я йому довіряла і не лізла куди не треба, все було б гаразд.
Спробуйте розвинути його закид - що було б гаразд?
цитата:
як далі жити з цим.
Як далі бути і як далі жити - вирішуватиме лише Ви. Вибір доведеться робити все одно. Доведеться визначатись, що не так у стосунках між вами. Чи зможете і надалі терпіти і спостерігати подібне тому, що відбувається зараз?
Я переконаний, що вихід з будь-якого скрутного і жахливого становища існує. І бажано, аби цей вихід людина здійснила, обираючи себе(!) Тобто свою гідність, бажання і свої цінності.
На цьому шляху вельми корисною буде співпраця з психологом.
Відредаговано автором 30-09-2024 10:09:39
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Стосунки мають робити людину щасливішою, покращувати її життя.
Чи можете Ви сказати про свої стосунки, що вони покращують ваше життя загалом?
Чи відчуваєте Ви від чоловіка тепло, підтримку, допомогу, повагу?
Чи є у вас двох якісь особливі, "свої" моменти, звички, спогади ?
Чи таких стосунків Ви хотіли б в житті (якщо тимчасово зняти питання зради)?
Якби це виявилось не зрадою, а дружбою, чи влаштовував б Вас такий стиль спілкування чоловіка з колегою?
Чи ревнує Вас чоловік до когось?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372006 для Наталия Горская
Взагалі стосунки були гарні, спільні розваги, увага з його сторони була. В стосунках була щаслива, допоки не почались підозри. Стосовно колеги, вже піднімалось питання, я казала чоловіку, що таке спілкування мені не подобається, окрім робочих моментів. Така дружба між моїм чоловіком і колегою, мені не підходить, тим паче вона розлучена. Стосовно ревнощів, не помічала з його сторони.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Можна було б припустити, що все дійсно нормально, і чоловік дійсно тільки "дружить"- але коли він обирає казати щось негарне про Вас сторонній до вашої родини людині, то це вже виходить за межі "ми- родина".
З одного боку ваша недовіра і слідкування, з іншого- його вибори, ніби сім'ї не існує. Можливо сімейне консультування допоможе вам обом розібратись.
Якщо чоловік дійсно хоче бути з Вами, то його вчинки мають свідчити про це бажання.
Дополнение от автора
Можливо спробуємо попрацювати і розібратися. Дякую за поради.