Зрада
Добрий день. Вчора побачила в телефоні в чоловіка приховану соцмережу, де він спілкується з дівчатами і висилає їм свої інтимні фото. Як з ним про це поговорити? І головне що мені робити далі ?
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Что вам делать решать только вам. Вы знаете, что вы хотите в целом в данной ситуации?
По поводу поговорить с мужем.
Знаете ли вы, что хотите узнать или решить в результате данного разговора?
Как телефон мужа оказался у вас в руках и зачем вы пошли в соц.сети его?
Как давно вы замужем?
Какие у вас отношения?
Были ли измены либо подобные ситуации?
психолог онлайн
цитата:
Вчора побачила в телефоні в чоловіка приховану соцмережу, де він спілкується з дівчатами і висилає їм свої інтимні фото. Як з ним про це поговорити?
Доброго дня. Що Вас зупиняє від цієї розмови? Чого боїтесь?
цитата:
І головне що мені робити далі ?
Це залежить від того, що для Вас означають відносини з чоловіком, чи наважитесь Ви на розмову, як вона пройде і що Ви дізнаєтесь в результаті, як будете себе почувати, як він буде себе поводити.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Вчора побачила в телефоні в чоловіка приховану соцмережу, де він спілкується з дівчатами і висилає їм свої інтимні фото.
Співчуваю Вам.
Напевно, у Вас були підстави цікавитись змістом листування чоловіка. Можете розповісти, що саме змусило відкрити його телефон?
цитата:
ЗРАДА
Бачу, що Ви однозначно дали оцінку діям чоловіка. І що відчуваєте внаслідок свого відкриття? Питання важливе, адже від Вашого емоційного стану багато в чому будуть залежати подальші вчинки.
Також доречно розібратись з Вашими потребами і мотивами. Про що Ви бажаєте поговорити? Будете викривати і звинувачувати? Чи зможете пробачити зраду? Чи націлені на розставання?
цитата:
І головне що мені робити далі ?
Подальші кроки будуть цілком залежати від Ваших рішень. Жити з усвідомленням зради це одне.
Дослідити і розібратись у взаєминах - це друге.
Піти - третє.
В будь-якому випадку, вважаю доречним звернутись до психолога особисто, щоби виразити свої почуття і думки, розібратись в них, отримати підтримку і допомогу у пошуку прийнятного рішення.