Як позбавитися цих думок
До мене в голову постійно лізуть думки що буде якщо я помру куди я потраплю коли з'являється думка що я потраплю в інше тіло і забуду все , мені хочеться плакати від того що я можу забути маму а я не хочу щоб в мене була друга мама , мені дуже важко ця думка лізе в голову постійно, раніше в мене був страх що мене поховають заживо
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Доброго вечора!
Як давно у вас з'явилися тривожні думки, та як часто Ви з ними стикаєтеся? Ви вірите у їх дійсність, чи розумієте, що причини страху є фантазією, але продовжуєте боятися? Страх смерті в людини є еволюційним наслідком того, що вона має свідомість, тобто, усвідомлення себе живою мислячою істотою = усвідомлення власної смертності і наявність тривоги навіть тоді, коли життю нема прямої загрози. Але якщо Ви давно знаходитесь в такому стані і він заважає повноцінно жити, потрібна допомога психолога.
До кого з довірених дорослих (батьки чи інші родичі, шкільний психолог) Ви можете звернутися, щоб поділитись своїми переживаннями? Для отримання психологічної допомоги індивідуально, треба буде згода одного з батьків, поки Ви ще неповнолітні.