Дитина 3.3роки ніяк не можемо привчити до горщика
Доброго вечора, дити на в 3.3 роки не хоче проситися на горщик коли без спіднього то може іще сходити. Але коли в трусах то все іде шкереберть. Уже і вмовляння, і казки нічого не допомагає. Іграшки висаджує а саме дуже рідко просить,так іноді буває що дуже грубо поводимося стовно цього процесу. Але що робити вже не знаємо
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Коли починати привчати дитину до горщика - це, мабуть, найголовніше питання, але точних рекомендацій щодо як нижньої, так і верхньої межі віку привчання до горщика немає.
Вважається, що до 3 років діти вже повинні самостійно справлятися з походом у туалет. Але на Заході нерідко можна зустріти дітей, які й в 3, і в 4 роки ходять у підгузниках — і на це ніхто не звертає уваги.
У будь-якому разі і наші, і західні фахівці зараз сходяться в думці, що кожна дитина індивідуальна і потрібно орієнтуватися не на вік, а на рівень її розвитку.
До вибору горщика слід підійти зі всією серйозністю. Нерідко буває так, що саме горщик стає причиною того, що дитина категорично від нього відмовляється.
Йдіть до магазину разом із малюком. Нехай він сам вібере горщик.
Процес привчання до горщика повинен бути легким та цікавим і для батьків, і для дитини - запропонуйте дитині наклеювати на горщик наклейки за кожен успіх.
Пам'ятайте. що період привчання до горщика досить стресовий і для дитини, і для батьків. Одне слово здатне зіпсувати все, що було досягнуто за кілька тижнів.
Завдання батьків — підтримати дитину в її самостійності. Не можна карати, лаяти і соромити, принижувати дитину.
Привчання до горщика — це досить складний, але захоплюючий квест, який проходить кожен з батьків. Будьте впевнені: ви з ним рано чи пізно впораєтеся.