Чому він не дає мені спокій
Зустрічалась з хлопцем 2 роки,, ніби все було добре. Якщо мені щось не подобалось, я одразу казала, але він майже ніколи не вибачався, або вказував якісь аргументи, або просто уходив від проблеми і потім робив вигляд що все добре. Іноді казав мені що я його не ціную і не поважаю. Що він все можливе робить щоб бути зі мною. Я питала в нього що йому не подобається в мені-казав що все подобається, тільки хотів би щоб інколи я писала йому... За 2 роки він не познайомив мене ні с батьками ні зі своїми друзями. Я сказала йому про це, він сказав що виправить... Одного разу він поставив мене перед фактом що їде до друга в інше місце. Був конфлікт, я знову йому висказала. 4 дні не спілкуватись, потім він написав що він сумний і думає що треба розійтись, ніби він поганий для мене і т. д. Я сказала ОК. Після цього він додав що буде кохати мене завжди.???? ТРЕБА ЩЕ ПОДУМАТИ, бо кохає. Я не просила залишитись, хоча його кохаю. Така в мене установка, хоч мені і боляче, але якщо хоче - нехай іде. Пару днів нічого не писав. Тепер пише майже тиждень, як справи і розповідає що робив він. Але нічого більше. Я не розумію чого він хоче. Я відповідаю культурно, але без люб'язностей. Що робити, не відповідати зовсім? Почуваюся не зовсім добре, ніби якась невизначеність...
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Сочувствую!
Вы попали на парня-нарцисса. И об этом свидетельствует множество описанных Вами моментов:
цитата:
він майже ніколи не вибачався
Нарциссы не только никогда не извиняются, они даже никогда не чувствуют себя виноватыми.
Виноваты всегда другие. Они же чуть ли не святые и безгрешные. Но несправедливо обижаемые другими.
цитата:
або вказував якісь аргументи, або просто уходив від проблеми і потім робив вигляд що все добре
Выкручивание всегда в стиле подобных товарищей.
цитата:
Іноді казав мені що я його не ціную і не поважаю
Не цените и не уважаете ТАК, как он этого хочет и видит - ПОДЧЕРКНУТО.
цитата:
Що він все можливе робить щоб бути зі мною
Героизация себя. И набивание себе ЦЕНЫ.
цитата:
Я питала в нього що йому не подобається в мені-казав що все подобається
Ложь. Ведь такого не бывает.
цитата:
За 2 роки він не познайомив мене ні с батьками ні зі своїми друзями
А зачем это ему?
цитата:
Був конфлікт, я знову йому висказала
Бесполезно высказывать, впрочем как и конфликтовать тоже - ничего НЕ изменится. Потому что слышать других нарцисс НЕ в состоянии и НЕ собирается. Существует ТОЛЬКО его правда.
цитата:
потім він написав що він сумний і думає що треба розійтись, ніби він поганий для мене і т. д.
Уловка-ловушка, чтобы подцепить эмоционально.
цитата:
Після цього він додав що буде кохати мене завжди.????
Типичные театральные жесты и понты нарциссичного парня.
цитата:
Я не просила залишитись, хоча його кохаю
А вот это грустный момент. Для Вас. Любить нарцисса - самоубийственно.
цитата:
пише майже тиждень, як справи і розповідає що робив він. Але нічого більше
Потому что в первую очередь он важен сам для себя. Вы же ему не особо интересны. Скорей всего как и другие люди.
цитата:
Я не розумію чого він хоче
Чтобы Вы его выслушивали и прониклись его жизнью, зафанатели от его личности.
цитата:
Почуваюся не зовсім добре, ніби якась невизначеність...
И это эмоциональное состояние - целиком его заслуга. Этого он и добивался. Отсюда и ответ на главный вопрос:
цитата:
ЧОМУ ВІН НЕ ДАЄ МЕНІ СПОКІЙ
Потому что его задача - ПРОТИВОПОЛОЖНАЯ: дергать Вас и провоцировать на эмоции. И пить Вашу энергию. Ведь после стычек с ним Вы наверняка чувствуете себя обессиленной?! Даже не сомневаюсь в этом. Зато ему после этих ситуаций наоборот хорошо.
Зачем же ему выпускать свою добычу?!