Зрада сестри
Доброго дня.
Звертаюсь за допомогою - питання таке: як відноситися до зради сестри ?
Моя сестра це, стресс для мене.
Вона неодноразово мене підводила, брихала мені, обманювала, фінансово теж (продала батьківську квартиру, гроші забрала усі собі).
Обіцяла, та не виконувала обіцянки.
Маніпуляції її кредо.
Вона майстер скандалів.
Використовує людей, як материальний ресурс.
Досягається ціль, і прориваються стосунки з людиною.
Для мене було боляче, таке ставлення до себе.
Але ж рідна сестра, я її пробачила усе.
Війна, розставила все на свої місця. Зняла остаточно маску з цієї людини. Я виїхала з окупованного міста до неї. Але вона не прийняла мене. Вигнала, і сказала - сама за себе поторбуйся. Ми, чужі люди. Спілкуватися з тобою не буду. Ти для мене не існуєш.
Для мене це був шок.
Після пережитого стрессу війни, такі слова рідної сестри, це дуже важко. Я знайшла у собі сили, можливості та здібності відновитися у цьому новому місті мого життя.
Підримка спільноти, наполегливість, працьовитість, бажання допомогти людям- і у мене все вийшло.
Нове життя, нові знайомі, нові можливості та навіть успішно втіленні проєкти у цьому місті, та містах поблизу.
Займалась роботою - тікала від стресу.
Серед місцевого населення стала вже своєю авторитетною людиною, через свою працю та допомогу іншим.
Сестра вже хоче спілкуватися зі мною, через мою популярність.
Для неї я вже ресурс, який можливо використовувати у своїх інтересах.
Але я не можу.
Хочу пробачити її зраду, але не можу.
Дуже багато її пробачила, а останній раз, коли я залишилась без підтримки, без теплого слова рідної людини у цій війні - не можу пробачити. Бо підводила вона мене не раз. І у мене немає віри, що знову не обмане мене. Знову не зраде.
Прошу поради- чи потрібно пробачити рідну сестру, якщоміж нами такі токсичні стосунки та для мене то психологічне навантаження яке веде до погіршення стану здоров'я?
І ще, головне- як встановити особисті кордони з цією людиною, бо вона мене повсюди прислідує, розпускає плітки про мене (не хочу спілкування з рідною сестрою) та обговорює мене з моїми новими знайомими.
Дякую за увагу.
Вопрос от: ; Возраст: 60

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Жаль, что вы столкнулись с таким отношением сестры.
Вопрос, зачем вам ее прощать?
Как ваша сестра преследует вас?
Сплетни и какие-то разговоры это ее ответственность. Вашей вины и вашего влияния тут нет. Кто знает вас может не верить ей и видеть, что к чему. А кто незнакомый вам - какая разница, что он думает?
Я предположу, что у вас есть установка, что если родственники, то нужно прощать, общаться и быть семьей. Но это не так. Не все люди, рожденные в одной семье становятся родными. Поэтому, если от общения один негатив, то в нем нет смысла. И прощать вы тоже не обязаны того, кто не попросил прощения, кто искренне не признал, что плохо поступал с вами.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Дуже багато її пробачила
Ваше серце, на мій погляд, дуже велике, а душа двічі або ж навіть тричі християнська - налаштована до любові і прощення. Однак і вони не можуть впустити всередину ту ганьбу, що вчиняла з Вами рідна сестра.
цитата:
останній раз, коли я залишилась без підтримки, без теплого слова рідної людини у цій війні - не можу пробачити.
Якщо Ваше людське єство не може, відмовляється, то чи варто себе примушувати?
цитата:
Бо підводила вона мене не раз. І у мене немає віри, що знову не обмане мене. Знову не зраде.
З одного боку, віри нема, а з іншого - поведінка сестри підступна
цитата:
бо вона мене повсюди прислідує, розпускає плітки про мене (не хочу спілкування з рідною сестрою) та обговорює мене з моїми новими знайомими.
цитата:
як встановити особисті кордони з цією людиною
Питання, як встановити кордони вирішиться природнім шляхом після того, як Ви сама визначитесь - що бажаєте відчувати по відношенню до сестри. Що має статись з Вашою гідністю, самоповагою, спокоєм, врівноваженістю? Змалюйте спочатку образ подальшого розвитку ситуації. І побачте в ньому свою роль і свої вчинки.
Відредаговано автором 24-10-2024 10:13:31
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372885 для Володимир Анатолійович
Дякую. Спробую це зробити.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372885 для Володимир Анатолійович
Дякую. Щиро дякую за відповідь. У мене зараз важкий психологічний стан.
Навіть з дому не хочу виходити, так важко пережити ці плітки.
Впадаю у депресію:(
психолог онлайн
цитата:
У мене зараз важкий психологічний стан.
Впадаю у депресію:(
Співчуваю Вам. Напевно, не вистачає внутрішніх сил справлятись з емоційним навантаженням. Тому потрібно шукати джерела для наповнення себе ресурсом. Спілкуватись з рідними по духу людьми, ділитись почуттями. Якби складно не було, повертатись до улублених справ і захоплень.
За потреби, коли відчуваєте, що самотужки не справляєтесь, то корисно звернутись на особисту зустріч до психолога. При цьому онлайн формат цілком доречний та ефективний.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372884 для Валентина Михайловна
Дякую за слова підтримки.
Важко, коли рідні по крові люди, таке дозволяють собі
психолог онлайн
цитата:
Важко, коли рідні по крові люди, таке дозволяють собі
Так, важко. Погоджуюсь з Вами. Проте варто дати гідну відповідь цьому виклику. І не втратити себе при цьому. Сподіваюсь, у Вас вийде!)
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго ранку!
цитата:
Обіцяла, та не виконувала обіцянки.
Маніпуляції її кредо.
Вона майстер скандалів.
Використовує людей, як материальний ресурс.
Досягається ціль, і прориваються стосунки з людиною
Ваша сестра за описом поведінки дуже схожа на нарциса.
А нарциси - це такі люди, для яких зрадити - як води напитись. Бо власні інтереси важливіші. Бо наскрізь егоїстичні.
І ще вони просто НЕ ЗДАТНІ бути рідними. Взагалі. Ані сестрами, ані матерями, ані доньками - ніким бути не можуть. Їм це банально НЕ дано. Бо емпатії-співчуття не мають, а завидків та корисливості - надміри багато. Тому рідня з них - НІЯКА. Що є, що нема.
Тому, було великою помилкою з Вашого боку ОЧІКУВАТИ від сестри чогось іншого - від того й така сильна образа. Від очікувань, що не збулися. Виходить самі себе обдурили.
цитата:
питання таке: як відноситися до зради сестри ?
Як до зради будь-якої іншої - чужої людини. Аналогічно.
А в чому різниця? Тільки в родстві по крові?
Але ж головніше родство - по душі, по духу.
І хіба родство по крові є ГАРАНТІЄЮ від чогось?! Це просто міф, не більше.
Але Ви чомусь в нього вірите, та страждаєте від того, ЯК сприймуть плітки про Вас оточуючі.
Звідкіля ця залежність від думок оточуючих? Хто навчив загальновідомому "а що про тебе люди скажуть?"?
Та хто наполягав на родстві - щось на зразок "не сваріться, вибачайте одна одній - ви ж сестри..."?
Чиї це настанови? Мами, тата, бабусі, дідуся?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372909 для Павел Леонидович
Дякую за відповідь. Так, Ви маєте рацію. Ось саме ці ярлики- ви ж рідні. Саме про це люди і кажуть.
"Як ти можешь з рідною сестрою так поступити?".
Вийшло так, що ми хочемо в одну церкву. На початку мого приїзду церква мене дуже підтримала. Я там відпочивала душею. Сестра теж ходить до цієї церкви. Увесь час вона нікому не розповідала про мене. Для неї мене не існувало. Але, за два роки у мене багато там з'явилося друзів. Дуже багато. Керівництво церкви відносилося, як до рідної. Я їм багато допомагала як волонтер.
Ми створили танцювальний гурт. Навіть запрошувала доньку сестри приходити до нас, тільки посміялась з мене. Потім пішли концерти, займалась організацією концертів. Стали дуже популярними. І тут з'явилась сестра і розпочалося. Люди думають про мене , ну це жах який- рідна і не хоче спілкуватися. А всім не розкажешь, що та як. Що зрада. І що сестра живе за рахунок інших. Люди для неї, консерви. Ресурс, яким вона користується.
Нарцис, можливо і нарцис.
Можливо, соціопат.
Відносини з людьми стали інші. Керівництво церкви вимагає помиритися з сестрою. Усе пробачити та спілкуватися. А мені серце болить. Для мене сестра, травмуючий фактор.
У мене важкий психологічний стан від однієї думки, що мені потрібно буде з нею спілкуватися.
психолог онлайн
цитата:
Керівництво церкви вимагає помиритися з сестрою. Усе пробачити та спілкуватися
Не мають права вони таке вимагати. Це психологічне і духовне насильство і втручання у Ваш власний простір.
Це ламання Вашої волі. Тому у Вас і виник внутрішній конфлікт:
цитата:
А мені серце болить. Для мене сестра, травмуючий фактор.
У мене важкий психологічний стан від однієї думки, що мені потрібно буде з нею спілкуватися
Ви маєте повне ПРАВО з нею НЕ спілкуватися. Зовсім.
Хоча пробачити її можете (з часом) і навіть молитися за неї. Це буде по-християнські.
Але ж пробачити внутрішньо за минуле та молитви за людину НЕ ДОРІВНЮЄ продовженню спілкування з нею наче нічого не сталось.
Тим більше БЕЗ вибачень з її боку. А якщо людина не вибачилась - значить і не жалкує. Тож теба бути зовсім дурним та наївним, щоб продовжувати підставлятись під удар.
Ваша сестра - лицемірна та підступна фарисейка, а що робив Христос з такими? Перечитайте, якщо забули. Та іншим, в тому числі й своєму керівництву, нагадайте.
А бути "гарною дівчинкою" перед оточуючими і залишатись при цьому в ладу з собою - НЕ ВИЙДЕ.
Треба буде обирати. До речі й Бог не завжди добрий та лагідний. Про потоп можна пригадати. І не тільки. А ми зроблені за Його Образом.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372992 для Павел Леонидович
Дякую. Розумію. Ви дуже мене підтримали. Стою на своєму. Не спіклкуюсь.
Церкві сказала, що то, психологічне насилля і що вони немають права судити.
Ви дали мені більше впевненості в собі та своїх діях.
Щиро дякую.