В мене є чоловік але кохаю іншого
Мені 20 років моєму чоловікові 21 ми не розписані але пропозицію мені зробив, проте рік я кохаю його друга но навіть не розумію чи його друг кохає мене, ми якось з його другом цілувались але я була дуже пʼяною і нічого не памʼятаю чоловік знає про це це було в нього на очах він ніби мене пробачив, з чого віком разом вже 4 роки ще зі школи, але я його не кохаю, не можу покинути його і з ним не можу, стосунки як в родичів ніякої тяги в ліжку я не відчуваю проте він відчуває я не хочу робити йому боляче але і змиритись теж не можу, друг воює ніяких знаків мені не подає про те що я йому подобаюсь проте коли приїжає ми погляд відірвати один від одного не можем.. що мені з цим робити?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Робити важливі вибори в житті часто буває не просто .
При прийнятті рішення важливо розуміти, на що спиратися.
Опорою має бути ТІЛЬКИ власне бажання/не бажання, а не бажання іншої людини (в вашій історії- того, кого Ви називаєте "чоловіком").
Ви НЕ зробите "чоловіка" щасливим, якщо будете з ним через жалість.
Звісно, і Вам це не принесе щастя.
Ви провели разом 4 роки, в яких, напевно, було багато гарного.
Це була ваша спільна історія, яку кожен із вас буде згадувати з теплом.
Але деякі історії закінчуються.
Так буває, це життя.
Неможливо чіплятися за ілюзії, які вже не мають ґрунту під собою.
Якщо Ви вже не хочете бути з "чоловіком"- варто дати йому шанс на побудову нових стосунків, а не бути з ним через те, що Вам його шкода.
Так, йому може бути боляче, але рано чи пізно цей біль вщухне. Ви можете зменшити цей біль, якщо зможете зробити розставання якомога "людянішим ".
Щодо того, до кого тягне- важливо дати собі час пізнати людину краще. Адже поки між вами відбувається певна гра, флірт, і це дуже приваблює , але це не свідчить про те, що як людина він Вам підійде для стосунків.
психолог онлайн
По какой причине вы не можете разойтись с МЧ, с которым 4 года вместе?
Какое будущее видите в плане личной жизни?
По поводу не хочу делать больно МЧ. Вы занимаетесь самообманом, поскольку вы уже делаете ему больно - целовались с его другом, живете с ним, не любя его и думаете о другом. Разве это честно?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
що мені з цим робити?
Надскладне питання постало перед Вами. Вибір - це зважди рух в один з можливих напрямків, на старті якого відкидаються усі інші.
Колись Ви обрали бути в стосунках з теперішнім хлопцем, якого називаєте чоловіком.
На сьогодні, як ми бачимо, у Вас до нього нема почуттів любові, навіть сексуального потягу.
Зате є, напевно, жалість та небажання завдати йому біль.
Тож спитайте себе, чи розвиваються Ваші стосунки? Яка в них є перспектива, зважаючи на
цитата:
рік я кохаю його друга
?
На що буде схоже спільне життя з чоловіком, в той час коли Ваше серце тягнеться до іншого?
В той же час ситуація з другом Вашого хлопця невизначена
цитата:
навіть не розумію чи його друг кохає мене
. Там відсутня будь-яка конкретика
цитата:
друг воює ніяких знаків мені не подає про те що я йому подобаюсь
Тобто його поведінка може означати що завгодно - і флірт, і симпатію, і ще щось, чого Ви не знаєте, але, скоріше за все, про це фантазуєте.
Тому відповідь психолога на Ваше питання
цитата:
що мені з цим робити?
може бути такою - прояснювати реальний стан речей у стосунках і визначатись, орієнтуючись на власні почуття і бажання.
Чи прийнятно для Вас жити з чоловіком на основі того, що робите йому послугу без щирих почуттів приязні?
Відредаговано автором 28-10-2024 11:54:38