У інших краще, відчай
Проходила навчання. Довелось переїхати на рік в інше місто. Жила в гуртожитку в розвалинах буквально. Сусідка неадекватна, підла людина, лицемірка, з нею неприємно спілкуватися. Я не в стосунках. А мої колеги хто заміжня, хто в стосунках, живуть разом зі своїми чоловіками, в хороших умовах, в емоційно приємній атмосфері. У мене грошей вистачало тільки на гуртожиток. Їх забрали на роботу туди, де працювали їх куратори, а в мене не вийшло. Та і взагалі вони дружили, з екзаменами одне одному допомагали, а я здавала сама, здавала погано.. Разом вони їздили на платні заходи, а в мене не було грошей на такі заходи. І от мені болить, як я пройшла через цей період, і як вони.. Мені боліло і зараз болить. Я якось йшла по вулиці і побачила колегу. Вона виходила з машини за ручку з хлопцем, щасливі вони йшли до ресторану/кафе. Мабуть на якесь свято. Я тоді вийшла прогулятись по вулиці, щоб не зійти з розуму в чотирьох стінах, не дивитись на оту сусідку. Прогулянки то мій спосіб відпочити, переключитись. І от тоді мені пекло всередині. Чого вони такі щасливі і чого в мене так. Я не знаю і чому моя помилка. Звісно в такому стані я не могла ні стосунки будувати, ні якісь дружні відносини, бо не було ні настрою, ні сил. З колегами були хороші відносини, але це була не дружба. А от вони дехто між собою дружили. Так мені болить. Дуже.. І от куди не глянь у мене все погано. Мабуть це не питання везіння, а кожен сам будує своє життя. Але я потрапила в такі обставини.. Як зробити, щоб мені не боліло? У мене руки опускаються.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
В тяжелые периоды, особенно, когда вынужденный переезд, непросто не замечать, что все складывается не так, как хотелось бы, а у других есть то, чего нет у вас, а хочется. И конечно же, это вызывает массу неприятных чувств. Увы, волшебных способов, как сделать так, чтобы не болело, нет. Важно замечать свои чувства, проживать их, в идеале разделяя с кем-то, искать новые опоры и смыслы.
Есть ли у вас друзья там, где вы раньше жили?
Как думаете, почему с коллегами не сложилось дружба?
Какой у вас опыт в личной жизни?
Что вас радует в жизни, приносит удовольствие?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Прежде всего, Вам нужно успокоиться и понять, что мир отзеркаливает Вам Ваше внутреннее состояние.
Проблема в Вашем мировоззрении, отношении к себе, людям и внешнему миру.
Все это невозможно объяснить по переписке.
Но для начала, прекратите переживать, что у других складываются лучше обстоятельства, чем у Вас. Эти Вы отгоняете удачу..
Увидев то, что Вам нравится, скажите - "нравится, беру, мое"..
Есть волшебное слово "Благодарю".
Благодарите Бога и Вселенную за то, что у Вас есть. Этим Вы будете притягивать благоприятные события в свою жизнь.
Відредаговано автором 31-10-2024 02:16:01
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Як зробити, щоб мені не боліло? У мене руки опускаються.
Моя відповідь буде близькою до Ваших думок -
цитата:
кожен сам будує своє життя
Тому Варто загорітись бажанням дослідити - як Ви будуєте своє життя? З якого "будівельного" матеріалу?
Це може бути захоплююча подорож у внутрішній світ уявлень про себе і про світ, про Ваші можливості і Ваші обмеження. На цьому шляху визначитесь із цінностями і цілями, відкриєте в собі здатність радіти і отримувати задоволення від того, що по-справжньому, цінне і варте того.
Це кардинальна зміна фокусу бачення життя і себе в ньому. Ви можете стати творцем свого буття(!) І припините заглядати в чужі "тарілки", аби "нагодувати" власне глибоке відчуття, мовляв, "я не така, як інші". "Я не гідна бути щасливою" і тому подібних.
Колись воно і з чиєїсь подачі зародилось і сформувалось. Тому варто з цим розібратись, аби змінити сценарій - з негативного на інший, в якому будете почуватись на своєму місці, у мирі і злагоді з собою та оточуючим світом.
Я, власне, про співпрацю з психологом і, звичайно, про Ваші особисті пошуки і зусилля.
Відредаговано автором 31-10-2024 11:19:58