Не понимаю кто мне друг
У мен не складываются отношения с подругами, да и с друзьями тоже, часто попадались подруги, которые говорили неприятные вещи, мужчины друзья больше хотели встречаться а не дружить, а от женщин чувствую зависть
Сейчас созвонилась с подругой, с которой 10 лет не общались, и я от нее ничего теплого хорошего не получила, и поняла что и раньше этого не было поэтому перестали общаться
Что по мне будто не видели хорошего, а плохое, про мой характер, недостатки и тд
Хотя у менч отличный характер и может конкретно с этими людьми я себя плохо чувствую
Это нормально не иметь подруг?
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрий вечір! Чи нормально не мати друзів? За статистикою, після 25 років у людини стає набагато менше друзів, ніж в підлітковому віці і в період студентства (природна тенденція). З віком люди перестають потребувати нових знайомств і приятелів, зате намагаються стати ближчими з тими друзями, які вже є.
Коли людина переступає поріг 27–30 років, її юнацький максималізм і бажання досліджувати все підряд проходить. В результаті, вона стає прискіпливою до оточуючих, ретельніше вибирає тих, хто увійде в коло близьких.
В першу чергу, потрібно почати з себе. Подумати про те, яке враження ви справляєте на оточуючих, які риси характеру можуть послужити вам погану службу і відштовхнути людей.
Пам’ятайте, що для формування тісної дружби необхідно багато часу, вона не виникає з нізвідки. Не можна за тиждень зблизитися з дівчиною чи хлопцем, яких практично не знаєте. Проявіть терпіння. Почніть зі звичайного знайомства, переписки в соцмережах, спільних прогулянок і походів по крамницях. Повірте, якщо це дійсно «ваша» людина, пройде небагато часу і ви обов’язково подружитеся.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382864 для Марта Калина
Так, просто колишніх друзів я залишила, і тепер навіть при дискомфорті перестаю спілкуватись
психолог онлайн
З часом всі люди міняються. З різних причин і ви віддаляєтеся від людей, які колись були вам близькі. Ви можете жалкувати і почуватися самотніми. Такі речі теж трапляються в житті. Мабуть вам треба підняти свою самооцінку, урізноманітнити життя (наскільки це можливо зараз). Для цього треба ваше бажання і дії.