Мені здається, моя подруга мене кохає, а я не хочу стосунків (я також дівчина)
Ми познайомилися з моєю подругою в інтернеті, і одразу стали найліпшими подругами. мені було настільки комфортно з нею спілкуватися, що ми могли просидіти з нею у дзвінку до ранку. вона ділиться зі мною своїм життям, фотками, відео та секретами. ми можемо як і сміятися з повної нісенітниці, так і підтримувати один одного на серйозні теми. річ у тому, що я помітила її поведінку ще давно. ми використовуємо слова "зайчик" "кохана" "перлинка моя" просто як жарт, але мені здається вона сприймає все по іншому. Сьогодні, вона, нібито не взначай, по приколу сказала "давай зустрічатися" і почала сміятися.
При чому сказала вона це кілька разів, і я навіть не знала що відповісти, я їй також жартома відповіла "ні" і почала сміятися, але мені дійсно здається що вона говорила це серйозно. це був не перший випадок. я її дуже ціную, але не хочу зустрічатися з нею, це означатиме трохи інші стосунки і, відповідно, інша поведінка та ставлення до мене. тим більше, я щиро не вірю у стосунки на відстані. я знаю, що вона точно колись захоче поговорити про це, рано чи пізно, а я навіть не знаю що їй сказати, щоб не відштовхнути і не поранити її почуття, але зустрічатися - точно не варіант

Ответы психологов
Вітаю!
цитата:
Мені здається, моя подруга мене кохає
Можливо, Вам здається. Можливо, у подруги до Вас особливі почуття - симпатія, цікавість, закоханість... Щодо КОХАЮ, то навряд чи варто поспішати з висновками.
Так, Ви берете до уваги багато проявів з її боку, зокрема, звернення
цитата:
"зайчик" "кохана" "перлинка моя"
, та чи свідчить це про глибокі почуття, адже зв'язок між вами лише віртуальний(!)
Зверніть увагу, тими ж словами, що я навів вище, Ви сама до подруги звертаєтесь. Ніби жартома. От спитайте себе, навіщо Ви це робите? Чи не даєте тим самим привід подрузі вбачати в словах більш глибокий зміст? І це вже питання щодо Вашого усвідомлення реальності взаємин, тобто Ваших бажань, почуттів, очікувань тощо.
Вважаю, було б бажано із цим розібратись.
цитата:
я знаю, що вона точно колись захоче поговорити про це, рано чи пізно, а я навіть не знаю що їй сказати, щоб не відштовхнути і не поранити її почуття
Вразливий аспект. І Ваша позиція схожа на затиснуту в лещата. З одного боку не хочете йти проти себе - зустрічатись вживу, а з іншого - не хочете поранити її почуття. От в цьому місці і виникає напруження, деякою мірою безпорадність, мовляв, не знаю що їй сказати.
Направду, доречно говорити так, як є. Тобто бути собою. Говорити з повагою. Ви маєте право йти за своїими бажаннями і переконаннями. Емоційна сторона взаємин - це суто відповідальність обох сторін.