залежність від трейдингу на криптовалютних біржах
Донька 24 роки. Рік тому закінчила курси по трейдингу і почала працювати самостійно на криптобіржах. На першому етапі була натхненна успіхами, нам показувала результати. І десь до лютого все було добре. Потім трохи поникла і нам сказала що зробила невдалі дії і втратила гроші. Десь в березні ми виявили пропажу сімейних заощаджень, які безповоротно втрачено. Провели бесіду. Пообіцяла зупинитись і шукати нормальну роботу. Іздила на співбесіди і в травні повідомила що влаштувалась на роботу. В червні почали телефонувати з кредитних організацій типу швидкогроші. При спробі поговорити, говорила що, да взяла, там пару тисяч, погашу. Під кінець червня коли дзвінки почастішали, ми з дружиною почали збирати дані і виявили що вона набрала більше 20 мікрокредитів на велику суму. Почали шукати спосіб погасити, а на днях виявили, що крім мікрозаймів, в ломбарди занесла ще і ювелірні прикраси свої та сестри.
Постійно сидить в телефоні. Уникає всіх членів сім'ї, повечеряє і ховається в свою кімнату. Наші бесіди на мій погляд вже ні до чого не призводять. Потрібен психолог і лікування.

Ответы психологов
Вітаю!
Я так зрозумів, що у Вашої доньки проблема -
цитата:
залежність від трейдингу на криптовалютних біржах
Шкода, дуже співчуваю і розумію Вашу стурбованість.
цитата:
Наші бесіди на мій погляд вже ні до чого не призводять.
Як вважаєте, чому Ваші спроби допомогти дочці ні до чого не призводять?
цитата:
Потрібен психолог і лікування.
Погоджуюсь. А дочка виявляє бажання звернутись до спеціаліста?
Чи як Ви уявляєте собі сам процес лікування: хто має звернутись? з чого починати? скільки знадобиться часу і так далі?
На мій погляд, спершу відповідна психологічна консультація потрібна вам - батькам дівчини. Це допоможе встановити певні підвалини і причини формування її залежності, адже навряд чи вона виникла ні з чого. А також це допоможе визначитись, яким чином краще діяти, аби дочка наважилась на звернення до фахівців, що допомагають подолати залежність.