Сестра чоловіка образила на мене
Розсудіть!
У мене було весілля, я не запросила на дівішнік сестру чоловіка і вона образилась. Образилась так, що все весілля не говорила ні до мене ні до чоловіка, не привітала, все весілля десь їздила, потім поверталась. Всім їх родичам, наговорила на мене що я така погана, її та ще деяких їх родичів дівчат не запросила
До слова, раніше вони мені говорили що зроблять дівішнік (не питаючи, чи взагалі зпрошені)
А тепер зробили мене винною , що ми говорили про дівішнік, а потім я їх не запросила
Раніше ми з нею та ще одною родичкою планували їхати дивитись сукню весільну, і вона за декілька днів сказала, що не їде і навіть не вибачилась, і та інша також не поїхала тому що сестра не їде! За весь час стосунків з чоловіком, вона ні разу зі мною ніде не вийшла на каву, хоча я пропонувала.
І я тепер просто не розумію, чому така велика проблема з цим дівішніком.
Ще більше її заділо, що її чоловік пішов на мальчішнік, а вона ні
Наче якщо його запрошують то і її мають.

Ответы психологов
Добрий день !
Було б добре якби Ви уточнили запитання. Я так зрозуміла Ви б хотіли знати хто неправий в цій історії .
Мені здається, що Ви намагаєтеся будувати стосунки з родичами та очікуєте від них чогось, вони ображаються і вам не зрозуміло чого. Не знаючи контексту дуже важко щось зрозуміти , однак є враження, що Вам складно спиратися на свої правила, цінності та відчуття та прямо проговорювати питання . Якщо Вам не подобається як ведуть себе родичі і неможливо домовитися, Ви не зобов'язані кудись з ними ходили чи спілкуватися.