Сильний стрес, фізичне виснаження та соціальна тривога в гуртожитку
Опинився в стані сильного фізичного та емоційного виснаження, з якого важко вибратися самотужки.
Основні проблеми зараз:
Соціальна тривога й ступор: Переїхав у гуртожиток до нових сусідів. Через страх першого контакту й тривогу заблокувався — не можу змусити себе встати, поїсти чи нормально контактувати з людьми
Фізичний стан: Захворів (голова болить, ніс закладений), через стрес та старі психологічні проблеми вже 2 дні практично не їм і не п'ю достатньо води в присутності сусідів , відчуваю повну відсутність сил.
Тиск дедлайнів: Навчання та практичний звіт тиснуть, але фізично немає ресурсу цим займатися, через що виникає паніка та відчуття провини.

Ответы психологов
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю! Постійна тривога справді дуже виснажує. Ви кажете про страх контакту з новими сусідами - чи могли б ви уточнити чого саме ви боїтеся в спілкуванні з ними? Чи сама їх поведінка якимось чином викликає у вас тривогу? Наприклад, ви кажете, що навіть уникаєте пити або їсти - хоча це може не потребувати якогось діалогу.. Тому я намагаюсь уточнити що саме вас бентежить.
Як було до вашого переїзду туди? Чи ви переживали щось подібне в ішних ситуаціях раніше?
Те, куди ви вступили - ви самостійно обирали фах? Вам близька та сфера, в якій ви навчаєтесь? Чи є моменти, коли вам спокійно? Якщо так - що це за місця або заняття, які приносять спокій?
Тривожність - це з одного боку дуже потрібний механізм, завдяки якому люди могли виживати в небезпечних ситуаціях, але нажаль, надмірна тривожність вже не служить нам. Скоріше, навпаки. Але добра новина - її можна контролювати і знизити, і вона не буде приносити стільки клопоту.
Взагалі, було б дуже добре, якби ви знайшли можливість і проконсультувалися зі спеціалістом, щоб пришвидшити адаптацію і зрозуміти себе глибше. Сил вам і гармонії!
м Кременчук ·
Доброго вечора.Мені хочеться трохи краще зрозуміти, що саме зараз відбувається.
Що з усього, для вас найважче, сам контакт із людьми, необхідність вийти з кімнати, страх оцінки чи відчуття, що ви не впораєтеся?
І якби, на ваш погляд, ця ситуація могла виглядати трохи краще, як би це виглядало?
А потім давайте від цього відштовхнемося й знайдемо один дуже маленький крок на сьогодні настільки маленький, щоб його реально можна було зробити навіть у вашому теперішньому стані.
Наприклад, вийти з кімнати на 2 хвилини, налити собі води на кухні, купити собі щось поїсти або зробити будь-яку іншу маленьку дію, яка зараз здається посильною.
Що з цього або якийсь інший крок для вас зараз здається найменш складним?