Де вчитися психології
Доброго дня!
Прошу поради щодо того, де вчитися.
У мене є вища освіта в економічному напрямку. Моя мета - стати психотерапевтом.
Я шукаю такий навчальний заклад (можна і приватний), у якому можна отримати дійсно хороші знання і диплом.
Іти на другу вищу таких університетів як-от КНУ Шевченка не дуже хочу, адже як на мене там отримаєш лише диплом.
Мене дуже приваблюють пропозиції Європейської школи психології та Міжнародного інституту глибинної психології, але там диплом про пепепідготовку, а не бакалавра/магістра.
Щодо подальшого навчання у конкретному напрямку поки що питання не стоїть.
Тож, я розумію, що для початку необхідно отримати диплом (хоча, як я бачу законом це не вимагається) і хочу щоб це навчання було не лише заради «бумажки» і не за старими радянськими методами. Чи існує рішення?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго вечора, Анастасіє.
Для того, щоб стати психологом-психотерапевтом, треба отримати вищу освіту в галузі психології (мінімум - бакалавр, максимум - магістр), а потім - пройти курси в одній зі шкіл психотерапії (на кшталс КПТ, психоаналізу, гештальту, тощо).
Без післядипломної освіти Ви маєте право бути психологом-консультантом (у державних установах або в індивідуальному порядку), але не психотерапевтом. Після пройдення додаткової освіти в одному з напрямів, особистої терапії та регулярної супервізії - психотерапевтом.
Психотерапевтом також називають лікаря-психіатра, що пройшов післядипломну підготовку, але тут мова йде саме про людину з психологічною освітою.
Не маю достатньо інформації про рівень підготовки спеціалістів у всіх ВИШах України, але вибір повинен залежати від Ваших конкретних потреб. Якщо хочете більш практичної спрямованості - шукайте по відгуках студентів та випускників, де вона є.
психолог онлайн
цитата:
Іти на другу вищу
Сейчас на государственном уровне уже не существует второго высшего образования, в соответствии с Болонской (Европейской) системой образования в Украине.
А есть только дипломы бакалавра и магистра.
Поэтому у Вас есть только два варианта получения диплома психолога:
1. Учиться 4 года на бакалавра (для этого при поступлении надо сдавать ЗНО)
2. Или поступать сразу в магистратуру (если получится самостоятельно выучить общую психологию для сдачи вступительного экзамена).
цитата:
Моя мета - стати психотерапевтом.
На сегодняшний день, психотерапевт - это врач (обычно, психиатр), который прошел переподготовку по психотерапии и получил сертификат психотерапевта.
Психологи, прошедшие дополнительное образование по психотерапевтическим направлениям официально именоваться психотерапевтами не могут.
цитата:
КНУ Шевченка
Если учиться на дневном или вечернем отделении любого национального (государственного) университета Украины (бакалавриат или магистратура), то будут и
цитата:
дійсно хороші знання і диплом
Знаний не будет, если получать образование заочно и в частном ВУЗе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327622 для Светлана Владимировна Киселевская
Я не дуже зрозуміла, відколи немає другої вищої освіти?
Я рівно рік тому вступила на другу вищу освіту (бакалавр, 2 роки).
психолог онлайн
цитата:
Я не дуже зрозуміла, відколи немає другої вищої освіти?
Приблизительно с 2008 года.
цитата:
Это не второе высшее образование.
Вы учитесь на бакалавра. Просто Вас зачислили не на первый курс, а на второй или третий. Поэтому вместо положенных 4 лет, будете учиться 2 года. И получите диплом бакалавра, соответственно.
психолог онлайн
Анастасія, доброго часу доби!
цитата:
я розумію, що для початку необхідно отримати диплом
Хибна думка. Для початку треа отримати базову освіту. Чули такий вислів: "Вчи матчасть"? Так от базова освіта - це фундамент, ця сама матчасть. І якщо Ви дійсно хочете бути фахівцем - почніть з основи. А це таки Універ Шевченко, або Драгоманова, або Богомольця, або Франка (Львів), КиМУ, УжНУ, КНЕУ, ЛьвДУВС - це ті, в яких я точно знаю є дуже сильні кафедри з психології\психотерапії в плані надання базових і не тільки знань.
А вже надалі, спеціалізація за методологією.
цитата:
як я бачу законом це не вимагається
Питання прийняття Закону по контролю та сертифікації фахівців з надання психологічної та психотерапевтичної допомоги лобіюється в ВР вже як мінімум 4 роки. Тож це питання часу. Але коли закон приймуть - то всі, хто немає базової освіти не отримують сертифікацію, та не будуть мати право працювати в цій галузі.
PS дозволю собі перейти на особистості: Ви б пішли до стоматолога, якщо б знали, що він за фахом скрипаль, але закінчив якійсь приватний навчальний заклад по стоматології?