Хлопець скаржиться що все дороге і немає грошей
У стосунках з хлопцем дуже мало, а вже зараз каже що все дуже дороге і не вистачає грошей
Але він працює лише до обіду, потім проводить свій день вільно
Працює в бізнесі своїх батьків, вони йому платять лише 500 грн за день
Бачу що в магазинах вибирає все що дешевше
Мені не приємно, я не хочу в майбутньому жити від зарплати до зарплати і на всьому економити
Йому майже 30 а він ще досі живе з мамою в одній кімнаті. Для всіх хоче догодити, я бачу як ним всі користуються, я йому про це казала. А він відповів що дуже добра в його душа і по інакшому не може. Підскажіть як правильно вчинити? Він дуже близько все сприймає до серця, здається я хочу розійтися, але це кращий друг брата.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здрастуйте. Вам не змінити вашого хлопця, ви можете змінити тільки себе, або своє відношення до ситуації.
Вашого хлопця все влаштовує, якщо б йому було не комфортно він щось робив для цього, а так у нього все ок.
Він не зміниться, не чекайте, приймайте його таким яким є.
Вибір робити вам, або змиритися і бути з ним, або піти далі своєю дорогою.
Можете поспілкуватися з психологом на повноцінній консультації.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348610 для Надія Іванівна
Йому 27, спить з мамою, без цілі і нормальної роботи
Я про це дізналась після того як почали зустрічатись
Я не можу з цим змиритись, таким людям зазвичай добре як є
Вони не прагнуть до змін
Як йому сказати м'яко що я не хочу з ним бути?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Будьте відвертою, кажіть як є. Що вас не влаштовують стосунки, і ви прагнете іншого, що ваші шляхи розходяться, погляди на життя не співпадають.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Niko!
цитата:
Він дуже близько все сприймає до серця, здається я хочу розійтися, але це кращий друг брата.
Оцю відсилку "кращий друг брата" можна вважати вишенькою на торті(!) Чи справді це аргумент для дівчини миритись з тим, що їй поперек горла???
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
При таком раскладе - лучше да прекратить отношения...
потому что он - скорее всего так и будет сидеть с родителями... и экономить на всем...
а вы жалеете его и уже разочаровываетесь в нем, как в мужчине...
Нормальных равных отношений тут не выстроить...
Вам нужен другой мужчина - самодостаточный, социально активный, состоятельный или хотя бы который стремиться в работе, в карьере. Именно такого ищите успешного и уверенного в себе мужчину.
Ну а то что друг брата... и что?? вы же не с братом отношения строите.
Это ваш выбор с кем вам встречаться!
Заодно и проверите - как парень отреагирует на ваш уход.
Если действительно переосознает многое и начнет конкретно стараться, чтото поменять в себе и в своей жизни. То еще можно дать шанс. Но если все так и останется - на уровни только жалоб и обещаний... то...
За обещаниями - всегда должны быть дела!
Так бывает, просто возможно не ваш мужчина... а вы не его женщина.