Що робити, коли думаю що після сексу людина не зможе до мене відноситись серйозно?
Не можу сприймати що людина після того, як побачить мене голою/під час сексу, потім зможе ставитися до мене як і раніше. Здається, що людина не зможе сприймати мене всерйоз, підтримувати, любити як людину а не як тіло та буде постійно насміхатися з мене та моїх проблем.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
Розкажіть, будь ласка, чому Ви цього боїтеся? Чи був у Вас сексуальний досвід і якщо так, як Ви його можете описати? Чи були у Вас травми сексуального характеру (насильство, домагання)?
Чи казали Вам коли-небудь родичі або друзі, що "чоловікам потрібен тільки секс", "тобою скористаються і кинуть", "не стрибай в ліжко з ким попало - а то не будуть тебе поважати"? Такі установки дуже сильно поширені в традиційній культурі, і вони шкодять як жінкам, так і чоловікам будувати здорову близькість, як фізичну, так і емоційну. Опрацювати свої проблеми можна у психотерапевта і сексолога, бо це вже не формат форуму.
психолог онлайн
Добрый день!
У вас уже был такой отрицательный опыт -
цитата:
Не можу сприймати що людина після того, як побачить мене голою/під час сексу, потім зможе ставитися до мене як і раніше
?
Или это всего лишь ваши страхи -
цитата:
Здається, що людина не зможе сприймати мене всерйоз, підтримувати, любити як людину а не як тіло та буде постійно насміхатися з мене та моїх проблем
?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
Певним чином, Ваші побоювання не полишені сенсу. Адже, якщо інтимні стосунки відбуваються занадто рано, до того, як між закоханими людьми встановиться більш глибокий, душевний зв'язок, вони можуть дуже швидко і закінчитися. Бо перша закоханість чоловіків базується саме на сексуальному потязі, бажанні насолодитися тілом жінки. І якщо вони отримують те, що хотіли, мотивація продовжувати стосунки далі, просто
зникає. Тому, певне, не потрібно поспішати вступати в такі стосунки до тих пір, поки Ви не відчуєте, що у чоловіка дійсно до Вас є серйозні почуття та намір одружитися з Вами.
Інша справа, що у Вас присутній страх оголеного тіла загалом. Як на мене, є певна відсутність цілісного сприйняття себе та занадто занижена самооцінка. А це набагато серйозніше і потребує глибокого розуміння, що насправді, керує Вами і Вашим ставленням до інтиму?
Як правило, наші страхи мають підсвідому природу і формуються, здебільшого, в дитинстві, під впливом стосунків між батьками і нашими стосунками з ними. Окрім того, є поняття навіювання. Коли страхи значимих для нас людей, переносяться від них до нас абсолютно невидимо, але глибоко вкорінюються в нашій підсвідомості.
Спробуйте дати відповіді на мої запитання...
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня! Чи було приниження вашого тіла в дитинстві через значущих родичів? Треба виключити травматичні історії, бо якщо їх нема, то можливо підіймається тривога перед власною сексуальністю та довірою до чоловіків.
Оголена людина - відкрита, вразлива і ви хочете бути прийнятою такою. Це здорова потреба!
У вас страх неприйняття вашої тілесності та знецінення вас як особистості. Цікаво а як ви самі до себе відноситесь, до свого тіла? Можливо самоосуд себе і проектується на майбутнє.