Зрада та маніпуляції
Сталося це в 2022 році, дівчина розповіла через рік все чітко і ясно що сталося і я якийсь час був дуже пригнічений.
Тоді я це сприйняв занадто близько до серця і от нещодавно знову різко відчув це все згадавши це. Однак ми не розійшлися і я розповім чому.
Суть в тому, що зараз їй 16, мені 18. У 2022 їй було 14. Мені 16. Поки я трохи вже переріс цю стадію, коли всього на світі хочеться, бо от я така людина яка часто бачачи що щось не так, різко себе зупиняє, тому дівчині я не зраджував з початку наших стосунків у 2021 році адже я вже був в тому віці (15) коли період хотіння всього і вся закінчувався, дівчині ж було 13 коли все це починається.
І от чому зараз будучи в гарному розумі і міцній пам'яті я це вважаю маніпуляцією до неї аніж зрадою
Коли почалася війна вона поїхала в село, їй сказали будуть тільки діти а там був 17 річний пацан, який явно найгірший для стосунків. Він часто просив її залишатися поруч, іноді залишалися самі, задавав недоречні питання (дуже інтимні. Приклади наводити не буду) і всіляко до неї приставав.
При тому вона одразу повідомила що має хлопця, тобто мене, однак той пацан каже мол: "у мене теж є дівчина(!!!) но до зустрічі з нею я хочу багато чого спробувати" і він спробував.
В якості зради я тут вважав би те що вона коли уїжала то поцілувала його, відповідала серйозно на інтимні питання та посиділа на його колінах. Це все об'єднується у те що це все от прям не окей.
Однак. Це 17 річний чел що маніпулює і домагається до 14 річної! А 14 річні вони ж усі дуже вразливі особливо до маніпуляцій, але в моєму випадку моя дівчина поцілувала його лише 1 раз бо після прохання того чела поцілувати в другий вона це не зробила бо вона була в стосунках і все ж таки всеодно має совість.
Врешті у нас стосунки тепер реальні, 4 рік разом, постійна тактильність, увага. В цілому рай після 3 років стосунків на дистанції.
Моральний конфлікт в мене в тому, що мені іноді згадуючи це стає дуже важко адже дівчина з одного боку мені зрадила, з іншого 17 річний пацан маніпулював почуттями ще майже дитини і тому вона його поцілувала і в цілому відчувалося щось таке між ними.
Вона казала що із-за початку війни була в стресі і їй хотілося реальної любові. Я це дуже розумію але хочу позбутися конфлікту в душі із-за того що сталося, адже це мене морально мучає і я б хотів почути пораду як мені з цим впоратись. Як мені легше до цього ставитися якщо мозоком я розумію що все добре, а серце ніби хоче почути саме якусь... надійність? Дякую
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня!
"Коли почалася війна вона поїхала в село, їй сказали будуть тільки діти а там був 17 річний пацан, який явно найгірший для стосунків."
Ну для справедливости отмечу - что вы такой же пацан ... как и он по сути своей тоже начали с девушкой своей встречаться - когда вам было еще меньше, чем ему...
Только вот - себе вы это разрешили вступать в отношения с несовершеннолетней девушкой - а ему запрещаете.
( ревность сильная - обесценивание идет к этому парню)
Это все лучше проработать на консультации с психологом - само врядли пройдет.
Раз уже прошло достаточно времени - а вас это всеравно ципляет... и сильно.
психолог онлайн
Доброго дня. Коли Ви запитуєте, як Вам "з цим впоратись", що саме Ви маєте на увазі? Впоратись як? Зубти? Не переживати? Вважати іншим? Прийняти як норму?
У Вас вже є ставлення до цього, і хоча Ви пишете про дорослішання, у Ваших словах не було сказано про те, що Ви по-дорослому з дівчиною це обговорювали. Як це було і як сприймалось для неї?
Якщо ще говорити про "надійсніть" яку Ви вказуєте? Що саме мається на увазі? Довіра до дівчини чи що? Бо якщо так, то довіра це не тільки про почуття, це і про вибір - довіряти. Прийняти щось і залишити там де було. Чи готові Ви на це?