Тривожний Стан ?
Дoбpoгo дня , в mене ckлaлacя тaka cитуaція : pіk тomу в mене noчaлиcя npoблеmи зі шлунkom nocтійні poзлaди, цілий pіk mені npиxoдилocя вcтaвaти paніше nити тaблетkи, здaвaти aнaлізи тa xoдити no ліkapяm, зa цей чac я nocтійнo дуmaв npo xвopoбу булa koнcентpaція нa npoблеmі, я відmіняв зуcтpічі нamaгaвcя не xoдити в людні mіcця, не їздити нa mетpo, Пoчaв nocтійнo koнтpoлювaти mіcця де знaxoджуcя нa нaявніcть туaлету nopуч, зapaз kpaйні 2 тижні не moжу відkoліkтиcя від циx дуmok зoвcіm ..... Дo цієї onиcaнoї cитуaції дуже cильнo неpвувaв ocoбливo нa noчaтkу війни . Зapз вже зakінчую ліkувaння aле не відчувaю cебе здopoвиm чеpез цю nocтійню ckoнцентpoвaніcть. Дяkую зa Відnoвідь, mиpнoгo небa Вam. https://upsihologa.com.ua/ask/ ✔️ У Психолога upsihologa.com.ua #психолог
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Здравствуйте, Даня!
Ваша проблема похожа и на психосаматику. Тут нужно поработать с психологом.
Есть тревожность, и Вы описываете устали от контроля, "Дo цієї onиcaнoї cитуaції дуже cильнo неpвувaв ocoбливo нa noчaтkу війни " длительный стресс, также сказывается на психическом в последствии физическом состоянии!
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Дане, у Вашій проблемі треба розбиратися. У Вас тривожний розлад
На тлі яких подій виникла хвороба? Причиною є тільки війна?
І який діагноз вам поставили, якщо можна, напишіть.
У Вас постійно виникають нав'язливі думки про туалет. Вже цими думками Ви можете викликати необхідність відвідати його.
Я думаю, Ви розумієте, що фізіологічно не може людина постійно відвідувати туалет.
Ви розумієте, що це думки нераціональні і, звісно, ​​намагаєтеся їх відігнати, тобто. контролювати. Але це найчастіша помилка за будь-якого тривожного розладу.
Що сильніше ми намагаємося контролювати наші думки (не думати, не тривожитися), то сильніше ми думаємо і тривожимося. Тому що фокусуємося таким чином на них. .
Якщо я скажу Вам "тільки не думай про червону мавпу", впевнена, що ви одразу про неї подумаєте.
Так і тут. Тому перше правило в таких ситуаціях, не намагайтеся насильно перемикатися, тиснути на свою тривогу.
Просто скажіть собі: "Так, я турбуюся, у мене є страх, що я не дотерплю до туалету. Але це лише моя думка, вона не може безпосередньо вплинути на мою фізіологію. Тому нехай у голові бовтається, скільки їй влізе. Вона для мене безпечна".
А далі Вам треба звернутися до психолога для корекції тривожного розладу.
Відредаговано автором 08-05-2024 14:19:16
психолог онлайн
На тлі яких подій виникла хвороба?
І який діагноз вам поставили, якщо можна, напишіть.
психолог онлайн
цитата:
Зapз вже зakінчую ліkувaння aле не відчувaю cебе здopoвиm чеpез цю nocтійню ckoнцентpoвaніcть
Добрий день. Тільки через сконцентрованість? Чи проблеми продовжуються?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Даня!
цитата:
ТРИВОЖНИЙ СТАН ?
Так, тривожний стан, що супроводжується нав'язливими думками.
цитата:
pіk тomу в mене noчaлиcя npoблеmи зі шлунkom nocтійні poзлaди
Пригадайте, будь ласка, які події і, відповідно. Ваші переживання передували виникненню проблем. Там обов'язково щось знайдете з переліку можливих причин.
цитата:
Пoчaв nocтійнo koнтpoлювaти mіcця де знaxoджуcя нa нaявніcть туaлету nopуч, зapaз kpaйні 2 тижні не moжу відkoліkтиcя від циx дуmok зoвcіm .....
Наскільки я розумію з Ваших слів, динаміка негативна. Думки про контроль майже не відпускають з полону.
цитата:
Дo цієї onиcaнoї cитуaції дуже cильнo неpвувaв ocoбливo нa noчaтkу війни .
Буде корисно навести тут засоби та методи, які вживали для заспокоєння. Чим тоді собі допомагали підтримувати дієвий стан?
цитата:
Зapз вже зakінчую ліkувaння aле не відчувaю cебе здopoвиm чеpез цю nocтійню ckoнцентpoвaніcть.
Маєте на увазі лікування лише розладу зі шлунком чи ще терапію у психолога?
У мене до Вас ще є кілька прохань щодо уточнення ситуації.
На скільки балів з 10 можливих оцінюєте впененість в собі?
Окрім згаданого розладу, які ще потреби в житті вважаєте незадовленими: стосунки? самореалізація? взаємини в родині тощо?
психолог онлайн
Добрий день. Яка подія могла статися рік тому, яка стало причиною вашого сьогоднішнього стану?