Рвота та діарея із-за емоційного стану
Спочатку почалося як рвота та діарея в дорозі або перед дорогою, зараз ситуація погіршилась і ці симптоми зʼявляються кожний раз коли починаю сильно хвилюватися. На приклад дізналась погану новину чи почались сильні вибухи. Зверталася до гастроентеролога, висновок - психологічне. Не розумію як з цим боротися, бо якщо брати симптоми перед дорогою, то я не відчуваю хвилювання і симптоми зʼявляються. Не розумію, що викликає: або війна і нервова система вже не витримує, або привіт із минулого (в дитинстві і в юності в родині тато часто випивав і були скандали з фізичним насиллям (бив маму)). Зараз окрім війни, в житті все добре.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
Вы описываете тревожные состояния на фоне которых есть психосамотическое нарушение.
Как думаете сами, чего боитесь, что отвергаете с чем сложным и невыносимым сталкиваетесь?
На какие именно ситуации, мысли у Вас такая реакция, что перед этим происходит, наблюдали за собой?
Вам необходимо поработать с психологом, такие вопросы за один раз на сайте не решаются, выберите специалиста и обратитесь!
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Марія Радченко
Доброго дня!
цитата:
Зараз окрім війни, в житті все добре.
Щоби реально допомогти, потрібно з Вами більш детально спілкуватись. Тому поставлю наступні питання.
В житті все добре - це про що?
Про стосунки?
Про самореалізацію?
Про взаємини зі значими людьми?
Про матеріальний стан?
Про впевненість в собі і змогу конструктивно долати складнощі сьогодення?..
цитата:
Спочатку почалося як рвота та діарея в дорозі або перед дорогою, зараз ситуація погіршилась і ці симптоми зʼявляються кожний раз коли починаю сильно хвилюватися.
Назвіть, будь даска, три причини в порядку зменшення важливості, які викликають хвилювання?
цитата:
Не розумію, що викликає: або війна і нервова система вже не витримує, або привіт із минулого (в дитинстві і в юності в родині тато часто випивав і були скандали з фізичним насиллям (бив маму)).
Бачу, що у Вас є власні припущення. Минуле впливає на сьогодення, яке саме по собі травмує психіку. Щось Ви точно не приймаєте і не перетравлюєте, через те наявні симптоми.
цитата:
Не розумію як з цим боротися
Навпаки, боротись, тобто вчиняти по відношенню до себе насилля, шкідливо і небезпечно. А от прислухатись до своїх почуттів, досліджувати способи сприйняття реальності - буде вельми доречно.
Це допоможе визначити подразники і винайти адекватні способи взаємодії з ними. Закрити щілини власної вразливості, напрацювати психологічний імунітет і усвідомлене реагування на жорсткі виклики сьогодення. Це все вирішується в ході плідної співпраці з психологом.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
Вам, перш за все, потрібна психотерапія, бо багато проблем зі шлунково-кишковим трактом дійсно мають психосоматичне походження. На роботу ШКТ впливає симпатична і парасимпатична нервова система, яка, активуючись у стресових обставинах (якщо стрес хронічний) може викликати неприємні симптоми з боку шлунка і кишківника.
У Вас травматичне минуле, і це може вплинути на стан здоров'я в дорослому віці, тому раджу підібрати психолога і працювати з ним індивідуально.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
привіт із минулого
Ваше прошлое, безусловно, могло повлиять на то, что сейчас происходит с вами.
Но работать вам придется не с ним, а с настоящим. А также с вашими страхами и тревожностью, которые и приводят в результате к проблемам с ЖКТ.
цитата:
Зверталася до гастроентеролога, висновок - психологічне.
Что вам посоветовал гастроэнтеролог?
Вам вначале желательно проконсультироваться у невролога и/или психиатра.
И если эти специалисты сделают
цитата:
висновок - психологічне
тогда уже искать психолога для индивидуальной психотерапии.
На форуме, к сожалению, ваша проблема не может быть решена.
психолог онлайн
Марія Радченко
Працювати з психосоматикою можливо тільки при безпосередньому контакті з психологом, не за перепискою.
А щодо самих психосоматичних проявів, то рвота та діарея не дають Вам можливості пересуватись, блокують активність, говорять про НЕПРИЙНЯТТЯ ситуації. Скоріше за все саме таким є їхній посил.
психолог онлайн
Вітаю. Дуже співчуваю що у вас саме так важко реагує нервова система. Якщо симптоматично знімати симптоми це не допомогає, як сказав ваш гастроентеролог - чи не розглядали ви психотерапію в тому числі з фармакологічною терапією (по призначенню, наприклад як комбінацію психотерапії і протитривожних засобів, в залежності від симптомів), щоб пришвидшити полегшення і позбавлення від цих ефектів? Якщо ваша нервова система вже виснажилась - чи не може бути це ваш варіант? Що казали ваші лікарі на цей рахунок?