Іпохондрія
Доброго дня! Мене хвилює моє психологічне здоров'я... переїхавши в іншу країну на пмж, я впала в якусь хандру, довго не могла звикнути до людей, до мови яку треба було вивчити, до міста в якому проживаю:( постійні сварки з чоловіком з приводу цього, плюс мала дитина, мене часто накривала злість, потім апатія, і таке інше. Це все привело до того, що не з того не з сього я почала боятись смерті Спершу в мене боліла ніби шия, і пекла щока, зробила МРТ нічого не знайшли, перестало пекти....потім боліла ліва нога, зробили УЗД все норм Походила я так місяць-два нормально Почала боліти права нога, флєболог знайшов незначний варикоз....але я думаю що там тромб ...:( Хоча він мене запевнив що його там немає Та я думаю що він щось не добачив, щось проспустив Ходжу і боюсь...боюсь що помру Боюсь залишатись з дитиною сама, практично перестала хоч чимось займатись, все на якомусь автоматі, бо всі мої думки про раптову смерть:( Міряю тиск по 20 раз на день При тому аналізи в мене хороші, тиск теж нормальний Не знаю що з тим робити!? Десь в голові я розумію що це якась жесть, і не зовсім нормально Інколи від безсилля і такого життя плачу, бо мене нічого не радує.... Підкажіть будь ласка, до якого психотерапевта звернутися ?! Бо думаю що воно саме по собі не пройде, той стан
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго, Алла!
Саме по собі точно не пройде, тут Ви праві. Потрібна досить тривала психотерапія.
Звертайтесь до того психолога, якого оберете самі. Бажано тільки, щоб він\вона мав\мала досвід в роботі з психосоматикою. Читайте анкети на сайті - там все написано.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347249 для Павел Леонидович
Дуже вам вдячна за відповідь, та пораду!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Алла, вже зрозуміло, що у вас немає хвороб, а є проблема з адаптацією.
і як наслідок, з'явився невротичний симптом – іпохондрія, що є захисним механізмом, виробленим психікою для адаптації.
Невротичний симптом завжди вирішує якесь завдання, вирішує за нас щось, що ми не можемо. А також він допомагає скинути напругу.
І Ваші соматичні дисфунції - це нормально (виходить напруга).
І відкрию Вам такий секрет - ті. хто бояться захворіти на певну хворобу - на це не хворіють.
Ну а повністю вирішити Вашу проблему, як написав колега, допоможе психолог.
психолог онлайн
Доброго вечера!
Сдайте еще анализ крови и анализы на гормоны. Возможно сбой по гормонам. ( но это так просто как вариант )
Только не задумывайте, еще себе кучу проблем и болезней.
Причина скорее всего... что там где вы живете... это не ваше... вот просто не ваше... не город не страна скорее всего... может еще климат кстате влияет.
Вас резко выдернули из привычного места жительства... родного города... и вкинули сразу в совсем не знакомый вам мир. Вот и реакция на сильный стресс.
Нужно успокоится! Но это только работа с психологом.
Возможно вам еще поможет массаж и занятия йогой.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347269 для Ирина Константиновна
Дуже вдячна вам, за таку докладну відповідь!!
Так, шукаю психолога вже зараз
Бо звичайно такий стан псує життя:(
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347272 для Ірина Миколенко
Доброго вечора!
Можливо місце і не моє...хоча, був час що я закохалася в це місто, і тому виявила бажання переїхати (так бажання було моє) а сім'я була не проти, але вийшло як вийшло:(
Кров здавала, всі аналізи супер
Маю звичайно певні хвороби, в принципі як і багато людей, але вони не смертельні
психолог онлайн
Алла, Ви можете звернутися до будь-якого психолога на цьому сайті. Всі психологи зараз працюють онлайн
Відредаговано автором 22-07-2023 04:21:26
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Не знаю що з тим робити!? Десь в голові я розумію що це якась жесть, і не зовсім нормально Інколи від безсилля і такого життя плачу, бо мене нічого не радує....
Прийміть мої слова підтримки. Ви зараз виснажені від тривоги і страху. А запустили ці процеси проблеми з адаптацією. Щось ви не сприймали одразу в іншій країні. Боролись з собою, сварились з чоловіком, витрачаючи сили та енергію.
Цікаво куди спрямовували злість - на чоловіка? на себе? ще на когось?
Від почуття безвиході з'явилась апатія, а за нею закономірно страх за власне здоров'я. Симптоми ж в такому випадку є кривим способом спілкування з найближчою людиною. Хоча це спілкування може бути прями і відвертим, тобто без використання симптомів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347285 для Владимир Анатольевич
Доброго дня! Дякую вам за слова підтримки!
Злість в основному виливався в биту, на роботі, на дитину злилась, за якісь там її шалості (навіть не значні)
Та в більшості мабуть злість я тримала в собі.
Хотіла запитати!?
П'ятнадцять років тому я ходила до психотерапевта, в мене була затяжна депресія
Проблем мені батьки наробили
Справилась, і жила нормальним життям
Чи міг переїзд спровокувати давні травми ?
психолог онлайн
цитата:
Та в більшості мабуть злість я тримала в собі.
Якщо так було, то зовсім не дивно, що повилазила тілесна симптоматика. А злість трансформувалася в страх. Емоції (розумієм енергія), зупинені і подавлені в собі, акумулюються в тілі, спочатку спричиняя функціональні порушення, підкріплені і посилені наявним рівнем тривоги.
цитата:
Хотіла запитати!?
Проблем мені батьки наробили
Справилась, і жила нормальним життям
Чи міг переїзд спровокувати давні травми ?
Вважаю, що не буквально напряму.
В усякому випадку як тоді, так і зараз на подіїї зовні реагує ваша особистість в цілому. Тобто ваша здатність і змога включати або не включати сили самозбереження, творчо адаптуватись, обережно і конструктивно поводитись з емоціями, бачити у змінах гарні риси і сторони, знаходити ресурси, підтримувати себе...
Треба ще зважати на те, якою була давня депресія - ендогенною чи реактивною.
Відредаговано автором 22-07-2023 14:40:56
психолог онлайн
Доброго дня Алла.
Загалом, страх смерті притаманний всім людям, але...
Міра цього страху залежить від багатьох обставин, про які ми можемо навіть не здогадуватися...
І може іти навіть з дитинства... Вам здавалося, що Ви впоралися з проблемами які пов'язані з батьками, а насправді, лише їх ще глибше заштовхнули у підсвідомість і переїзд ці проблеми витягнув на поверхню...
Окрім того, страх смерті може бути вторинним до якоїсь основної причини... Ось, наприклад, Ви пишете, що дуже довго звикали до нового життя і Вас нічого не радувало... Як варіант, Ви виснажилися від боротьби самої з собою і Вас "накрило" страхом від зпутошеності...
До цього ж, страх смерті стає неконтрольованим ще і тоді, коли у нас неправильно сформований, або недосформований гармонічний світогляд. Тобто, правильне сприйняття життя вцілому відсутнє, а є лише нерозуміння його сенсу та свого місця в цьому житті...
Відредаговано автором 22-07-2023 16:35:36
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347302 для Владимир Анатольевич
Дякую за відповідь!
Депресія була реактивна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347306 для Алла Григорівна
Заплакала від вашого повідомлення (
Спустошення, не розуміння що і хто я в цьому світі.....втома, страхи за життя, все це псує моє життя дуже сильно
Дякую за відповідь!
психолог онлайн
цитата:
Проблем мені батьки наробили
Думаю, що коли почнете пропрацьовувати з психологом і цю психосоматику - теж батьки повилазять з пам'яті. Бо звичка блокувати в собі почуття - злість, страхи, тривогу тощо виходить з дитинства, коли батьки забороняють їх проявляти. Взагалі, депресія - то злість, яка спрямовується на себе. Замість того, щоб спрямовуватись на того, хто винен у її виникненні насправді.
цитата:
Справилась, і жила нормальним життям
Чи міг переїзд спровокувати давні травми ?
Звісно, що міг. Коли людина дезадаптується, вона впадає в дитячий стан - безпорадність, розгубленість, залежність від обставин - і починають проявлятися всі ті проблеми, які й були в дитинстві.
Але це й гарно, бо можна по гарячих слідах одразу ж й пропрацювати це. Тобто прийшов час розібратися й з цими проблемами.
психолог онлайн
Знаєте, наша душа завжди точно знає, чого їй не вистачає... І якщо нарешті зрозуміла чого саме, реагує сльозами... Бо сльози, то "дорога життя"... Можливо прийшов час, щоб зрозуміти саму себе і нарешті знайти шлях, який приведе до повноти існування?
Це життя варте більшого, аніж витрачати його на страхи, які його знищують...