Як перебороти ВСД?
Останнім часом зовсім погано себе почуваю. Постійно слабкість. І навіть вже рідко виходжу зі своєї квартири
Бо постійно відчуваю головокружіння , особливо в приміщеннях( ТЦ, магазини, транспорт) і таке враження, що просто зараз впадеш і втратиш свідомість
Змінила вже багато лікарів. Пропила багато таблеток і прокапалась, але особливого ефекту нажаль не має
Багато кажуть , що це психологічна проблема
Яке її вирішення?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Вітаю, Нікаб.
Якщо я правильно зрозуміла, фізіологічних підстав для такого стану в Вас не має?
Коли це почалось? В якому місті це трапилось вперше? Що тоді відбувалось?
"таке враження, що просто зараз впадеш і втратиш свідомість"- з чим, на Вашу думку, пов'язані ці відчуття? Що передує цьому?
Ви так себе почуваєте коли тільки самі або й коли хтось є поруч?
Як Ви почуваєте себе вдома?
Доповнення від автора
З фізіологічної сторони явних причин не має
Близько 2 років зʼявилось вперше, і це було в основному в переповненому транспорті, пізніше вже навіть на вулиці в жару. Не важливо чи сама чи з кимось
Вдома я почуваю себе нормально
Зараз це відбувається вже всюди, тому навіть звільнилась з роботи
І як заходжу в магазин розумію що зараз це все знову повториться
Спочатку кидає в жар, потім враження що немає чим дихати немає свіжого повітря
І починає все пливти( і здається що зараз знетпритомнішаєш )
психолог онлайн
цитата:
Багато кажуть , що це психологічна проблема
Яке її вирішення?
Особиста психотерапія з психологом, який вміє працювати з психосоматикою.
психолог онлайн
То, що Ви описали, схоже на агорафобію. Але, точніше з цим можливо розібратися на індивідуальному консультуванні.
Ще питання: бувають при цьому панічні атаки?
Вирішення - психотерапія.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Яке її вирішення?
Вам надо работать со страхами.
В частности, со страхом вашего состояния -
цитата:
таке враження, що просто зараз впадеш і втратиш свідомість
Для этого вам нужна индивидуальная психотерапия.
Я работаю с психосоматикой и могу вам помочь.
Поэтому вы можете обращаться ко мне, если хотите решить эту проблему.
психолог онлайн
Коли лікарі припускають психологічну проблему, вони швидше за все припускають психогенну астенію.
Але не можна виключити, що ця проблема гематологічна.
У 50% випадків неврозів – астенія психогенна. Але паралельно вона йде з іншими симптомами. Може бути гіпотеріоз, дефіцит заліза, герпесна інфекція. .
Все це треба виключити і тільки тоді звертатися до психолога.
Особливо уважно потрібно звернути увагу на такі показники при аналізі крові - сироваткове залізо та феритин (підвищений або знижений). Саме з цим часто пов'язана астенія.
Якщо проблема із гематологією, то не буде ресурсу на психотерапію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345968 для Ирина Константиновна
Так я маю проблему з щитовидною залозою встановили діагноз гіпотеріоз
психолог онлайн
Гіпотеріоз не може бути причиною панічних приступив. Якби в цьому була причина, Ви й вдома б відчували такі симптоми :"Спочатку кидає в жар, потім враження що немає чим дихати немає свіжого повітря І починає все пливти( і здається що зараз знетпритомнішаєш )".
Відредаговано автором 01-07-2023 14:27:56
психолог онлайн
Ви проходите лікування, яке необхідне при гіпотеріозі?
І всеж, що у Вас з аналізом крові? У практиці психологів дуже часто буває, що нічого не допомагає, але щойно клієнта направляють до лікаря, щоб відрегулювали рівень гемоглобіну, феритину та сироваткового заліза - стан покращується и психолог може працювати з психологічними проблемами, що викликали цей стан. У клієнта з'являється ресурс для такої роботи.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346003 для Ирина Константиновна
Лікування приймаю, але рівень гормону ще не в нормі
Гемоглобін не дуже значно низький. Пройшла курс уколів для підвищення рівня гемоглобіну
психолог онлайн
Я зрозуміла. Гіпотеріоз .може бути причиною астенії. Він також є причиною тривожного стану. У Вас виникає тривожність?
І дуже важливо відрегулювати рівень феритину,
Якщо рівень гемоглобіну знижений, потрібно виявити рівень феритину.( робиться тест на феритин). Саме низький показник феритину викликає слабкість та запаморочення.
В ідеалі рівень феритину дорівнює вазі тіла.
Ну і звичайно, у вас є психологічна причина, яку теж треба вирішувати.