Чи може людина працювати психологом із психосоматикою та тривогою?
Мені 25 років у мене психосоматика та тривога. Освіта: магістр психології.
Досвід роботи: 300 годин психологічних консультацій.
Я як волонтер другий рік надаю безкоштовні психологічні консультації у форматі онлайн переписки. Клієнти задоволені. Багато позитивних відгуків. Я в цій організації і проходжу супервізію. Консультую як волонтер. Разом із іншими студентами. Консультуємо як рівні консультанти.
Також працювала у школі практичним психологом 9 місяців. Провела 68 психологічних занять. Я введу до того, що нікому не зашкодила за цей час.
Психосоматика у мене вже 10 років. Проходила двічі психотерапію: у 2019 році 4 місяці, у 2021 році 4 місяці.
4 місяці , тому що на більше грошей не хватало. Я сплачувала сама собі психотерапію. Назбиравши гроші із пенсії по втраті годувальника. Звичайно вони швидко закінчувалися. Якщо у 2019 році мені стало краще. Тривога із десятки перейшла у 6. То у 2021 році не було ніякого результату. Задала це питання бо мій психотерапевт неодноразово казав що я не маю право працювати психологом. Наполягав на те щоб я йшла працювати прибиральницею чи їхала на заробітки у Польщу на огородах. Після цього залишився дуже поганий осадок. Я розумію що мені потрібно вилікуватися, пройти психотерапію. Я планую це зробити. Але зараз не маю змоги. Адже для цього потрібно дуже дуже багато грошей. Моя зарплата у школі була 6 500 грн працюючи 40 год.на тиждень. Зараз я безробітня. І звичайно, щоб вилікуватися треба роки.
І от у мене таке питання чи маю я право працювати психологом? Чи маю я право працювати психологом у школі, садочку, лікарні?
Проводити розвиваючі арт заняття для дітей?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
маю я право працювати психологом
Право працювати психологом надає диплом про закінчення вищого навчального закладу, як мінімум.
Насправді мене стривожила ваша історія, саме в тому місці, що ви наче не повернуті до себе. Війна, ви працюєте безкоштовно другий рік. Ви без терапії, і напевне без супервізій. А це вже не є корисним для клієнтів.
Я би хотіла вас підтримати тим, щоб ви відновили особисту терапію, в тому числі в дослідженні вашої тривоги, психосоматики, почали роботу з супервізором і почали надавати цінність своїм консультаціям.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
цитата:
Досвід роботи: 300 годин психологічних консультацій.
Очень важно, что Вы осознаете свое состояние и пытаетесь с этим что-то сделать. Как я заметила, то Вы проходили короткосрочную психотерапию, но она не принесла желательного результата. Ваш терапевт не имеет права так говорить, взможно, что это выглядело как перекладывание ответственности. дело в том, что психотерапия занимает как минимум 1-1, 5 года в сеттинге 2 раза в неделю. Если у Вас есть психосоматика, то это говорит о том, что Вам нужна более глубокая терапия, а не краткосрочная и это требует определенных знаний. Состояние терапевта действительно влияет на работу с клиентами, но это так же может истощать и Вас, поэтому все психологи проходят свою личную терапию. Вы пишите, что Вы супервизируетесь и это важно, то есть есть человек, который в какой-то степени контейнирует Ваши переживания, это так же может быть и интервизионная группа. Вы можете работать с клиентами, просто эту сторону Вам нужно так же отслеживать и в случае необходимости обратиться к более опытному специалисту.
психолог онлайн
Хотілося би більше дізнатися про втрату годувальника. І про історію Вашего життя взагалі
психолог онлайн
Ви проходите супервізію в тій організації, де працюєте, маєте досвід і позитивні відгуки.
Але не дозволяєте собі працювати за гроші.
Важливо пам'ятати, що ніхто , крім Вас не прийме за Вас таке рішення.
Все життя можна вважати себе "недостатньо професійним".
Адже завжди є моменти, коли виникає невпевненість, або ж помилки.
І Ви знаєте, що можете звернутись до супервізора в таких ситуаціях.
Ваша тривожність навряд чи зашкодить Вам в проведенні арт-терапевтичних занять з дітьми.
А от знизитись може, оскільки Ви будете займатись тим, що подобається (якщо я вірно зрозуміла).
Ви маєте досвід роботи в школі , нікому не зашкодили.
Не зрозуміла, що означає 500 гривень за 40 годин (
Але Вам важливо дійсно починати вже заробляти хоча б тим, що Ви і так робите, але безкоштовно.
А якщо виникатимуть труднощі, у Вас є до кого звернутися.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Проводити розвиваючі арт заняття для дітей?
Що я знаю достеменно - Ви маєте право вірити в себе. І вірити собі більше, ніж "колегам" типу того психотерапевта, що
цитата:
неодноразово казав що я не маю право працювати психологом. Наполягав на те щоб я йшла працювати прибиральницею чи їхала на заробітки у Польщу на огородах.
Цікаво, де ви такого екземпляра надибали?!
Сміливіше спирайтесь на власний досвід. Здається, що, з Ваших оцінок, він доволі успішний. Тому варто розвивати свої навички і реально перейти рубікон побоювань працювати за гроші.
Прийміть мою підтримку. Не ви одна така. Переважна більшість психологів прийшли в професію заради бажання спочатку допомогти собі, а вже потім відчули здібності і бажання допомагати іншим. Знаю по собі.
психолог онлайн
цитата:
Проводити розвиваючі арт заняття для дітей?
Доброго дня. тут питання не юридичне, а етичне. Як Вам, коли Ви у стані напруги ще і працювати повинні? Чі ні "підліковуєтесь" об ваших кліентів. Це питання можна розібрати з супервізором. Краще розібрати. Це питання про вашу безпеку більш.