Як припинити наносити собі шкоду ( порізи)
Я не скажу що в мене зараз депресія і все в житті погано, я гуляю з друзями сміюся.Проте мені здається по перше я стала досить тривожною, по друге я не вмію справлятись з негативними емоціями, я наче вже не в змозі це витерпіти.Я почала різатись адже чула що деяким людям це допомагає, це були 2 невеликі зарапини на руці. Деякий час я не різалась, але зараз наче стала залежною від цього, і спроби цього не робити все одно закінчуються тим що я зриваюся. Різатись можу із-за різного але в основному із-за проблем в сім'ї, мама часто маніпулює грошима і хоче щоб я їй постійно допомагала ( так наче в мене немає своїх справ ), і якщо я цього не роблю перестає мені давати гроші взагалі. Я розумію що порізи не вирішують проблеми і ці шрами можуть залишитись на все життя, тому хочу позбутись цієї звички..
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, Ваши родители знают, как Вы себя чувствуете? В Вашем случае нужна консультация у врача психиатра. Поговорите с кем-то из своих родных, чтобы Вы могли получить профессиональную помощь, так как Вы несовершеннолетняя, то консультирование возможно только с разрешения родителей по закону.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Проте мені здається по перше я стала досить тривожною, по друге я не вмію справлятись з негативними емоціями, я наче вже не в змозі це витерпіти.
Ваш запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
Треба розібратися що саме ви не можете витерпіти, я більше дослідити вашу тривогу у контакті.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Вам добре було б звернутись до спеціаліста індивідуально, а також проконсультуватись у психіатра щодо порізів.
Щодо стосунків з мамою, то тут варто було б домовитись про певні кордони, які б влаштовували вас обох.
Як Ви вважаєте, мамі дійсно потрібна допомога?
Чи може хтось допомогти мамі, крім Вас?
Про яку саме допомогу йдеться?
Чи є в кожного з вашої родини певна відповідальність за якісь конкретні справи (наприклад, хтось один "вілповідає", щоб в домі були продукти, чи хтось виносить сміття, чи всі ці справи виконуються "випадково ", чи навпаки, хтось один все робить?
Щодо грошей, чи є певна сума, яку ви з мамою обумовили, що вона щоденно Вам дає?
Чи пробували самостійно заробляти гроші на свої потреби (не основні, як їжа чи необхідний одяг), а "додаткові"?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332773 для Наталия Горская
З приводу допомоги мамі, так, гадаю що дійсно потрібно адже в мене маленька сестра і вона втомлюється 24/7 з нею бути, тато на роботі а брата більшу частину часу немає вдома. Тобто іноді треба з нею побути чи просто допомогти мамі з нею в чомусь.Окрім мене може допомогти брат, якщо він є вдома, чи бабуся, проте вона рідко погоджується погуляти з малою.
З приводу обов'язків, ні, зазвичай якщо десь не прибрано чи ще щось мама чи просить це зробити тих хто є вдома ( часто це я) , в гіршому випадку зривається кричить що ніхто нічого не допомагає і тд.Тато допомагає ввечері коли приходить з роботи, зазвичай прибирає на кухні і теж сидить з малою деякий час.
З приводу грошей, ні, такої суми немає, мама дає гроші в залежності від свого настрою чи від того наскільки гарно я їй допомагаю. Це дуже вибиває з колії, адже іноді і 20 гривень не можна випросити а іноді може дати навіть більше ніж прошу і ніколи не знаю що від неї очікувати в цьому плані.
З приводу самостійного заробітку я шукала роботу проте в основному беруть з 18 років, баристою беруть з 16 проте з досвідом роботи тому поки я нажаль не знайшла де можна додатково заробити. Влітку мені буде 18 і я сподіваюсь вже влаштуюсь на роботу.
І ви на початку писали про психіатра, мама навряд чи захоче платити, я її питала за психолога не пам'ятаю що точно вона відповіла проте це означало відмову.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332767 для Ольга Владимировна Головченко
Ольга спасибо вам за ответ.Я не знаю знают они или нет. Про порезы не знают, но у меня было что-то вроде попытки самоубийства, это не было целью но я наглоталась таблеток чтобы отключиться и ничего не чувствовать хоть какое-то время, и надеялась что если что меня спасут. Доза оказалось недостаточной но когда мама заметила что я сделала меня забрали в больницу, но после того как выписали меня не записали не к психологу ни к кому и все разговоры об этом были в ключе " я тупая что сделала так ".Поэтому я и не вижу смысла им заикаться про порезы, ведь скорее всего это приведёт просто к неприятным высказываниям в мою сторону.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332773 для Наталия Горская
Велике дякую за відповідь ❤
З приводу допомоги мамі, так, гадаю що дійсно потрібно адже в мене маленька сестра і вона втомлюється 24/7 з нею бути, тато на роботі а брата більшу частину часу немає вдома. Тобто іноді треба з нею побути чи просто допомогти мамі з нею в чомусь.Окрім мене може допомогти брат, якщо він є вдома, чи бабуся, проте вона рідко погоджується погуляти з малою. З приводу обов'язків, ні, зазвичай якщо десь не прибрано чи ще щось мама чи просить це зробити тих хто є вдома ( часто це я) , в гіршому випадку зривається кричить що ніхто нічого не допомагає і тд.Тато допомагає ввечері коли приходить з роботи, зазвичай прибирає на кухні і теж сидить з малою деякий час. З приводу грошей, ні, такої суми немає, мама дає гроші в залежності від свого настрою чи від того наскільки гарно я їй допомагаю. Це дуже вибиває з колії, адже іноді і 20 гривень не можна випросити а іноді може дати навіть більше ніж прошу і ніколи не знаю що від неї очікувати в цьому плані. З приводу самостійного заробітку я шукала роботу проте в основному беруть з 18 років, баристою беруть з 16 проте з досвідом роботи тому поки я нажаль не знайшла де можна додатково заробити. Влітку мені буде 18 і я сподіваюсь вже влаштуюсь на роботу. І ви на початку писали про психіатра, мама навряд чи захоче платити, я її питала за психолога не пам'ятаю що точно вона відповіла проте це означало відмову.
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=56701&rem=y&rememberlogin=45am9530 Тремор
психолог онлайн
цитата:
Як припинити наносити собі шкоду ( порізи)
Самоповреждающее поведение является симптомом психического расстройства. Поэтому Вам надо обратиться к психиатру и проходить медикаментозное лечение.
В психоневрологических диспансерах врачи принимают бесплатно. Вас примут без направления, нужен только паспорт.
цитата:
мама навряд чи захоче платити, я її питала за психолога
Параллельно Вам надо проходить индивидуальную психотерапию. Потому что если не проработать причину такого Вашего поведения, после отмены приема препаратов все симптомы вернутся обратно.
Вы можете, конечно, найти бесплатного психолога. Однако это будут разовые консультации, а Вам нужна длительная и планомерная работа.
Поэтому или Вы сейчас пытаетесь договориться с мамой, чтобы она оплатила психотерапию (возможно, имеет смысл, чтобы она пошла вместе с Вами к врачу). Или ждете 18 лет и зарабатываете самостоятельно на работу с психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332784 для Светлана Владимировна Киселевская
Поняла, спасибо за ответ ❤
психолог онлайн
Психіатр приймає безкоштовно, хоча є і приватні лікарі, там вже за гроші.
Що стосується психолога, то варто дізнатись про безкоштовні послуги, які можуть бути у вашому місті.
Це може бути, наприклад, в центрах соціальних служб для дітей і молоді. В Києві є міський центр
http://ssm.kiev.ua/
є районні ,і мають бути в кожному населеному пункті. Але думаю, що можна навіть зателефонувати в київський міський центр, та дізнатися інформацію щодо іншого населеного пункту.
Вам важливо отримати можливість звертатись до спеціаліста не одноразово, а протягом певного часу , наприклад, раз на тиждень.
Щодо стосунків в родині.
Ваші батьки несуть відповідальність за дітей, яких вони вирішили мати в своїй родині.
Так, близькі люди дійсно допомагають один одному, на то і є родина.
Але важливо , щоб при цьому поважали кожного, і дотримувались певних кордонів.
Мама втомлюється, але не має звинувачувати в цьому дітей.
Чи бувають моменти, коли Вам хочеться допомогти мамі?
Чи є якийсь вид допомоги, що зазвичай просить мама, який Вам подобається виконувати (можливо, наприклад, це погратися з сестрою, чи приготувати щось смачне , або щось інше)?
Якщо є, то можна домовитись з мамою, що саме в цьому Ви готові допомагати їй , наприклад, з .... до...., або в певні дні.
Допомога , звичайно, ж є тільки одним з проявів ваших стосунків в родині.
Важливо було б їх певним чином гармонізувати в цілому, а не тільки гроші і допомогу.
А стосунки з батьком і братом Вас влаштовують?
Чи є якісь інші дорослі, з якими Ви можете ділитись своїми почуттями, можливо інші родичі, або хрещені?
Доповнення від автора
З приводу психологів, я ходила деякий час ( десь 3 місяці) до центру сім'ї до безкоштовного психолога, в цілому чимось мені допомогли та мене розчарувало якщо честно що на запит що я не відчуваю задоволення від життя мені відповіли що в мене є руки й ноги і це мій вибір радіти чи ні.Мені здається можна було б допомогти якось краще в цьому.
Я перейшла по силці яку ви мені скинули й загуглила це місце в своєму районі, я там також була, мене туди направляли після спроби суїциду, та наскільки мені пояснили там лише 3 безкоштовні консультації та також психолог там якщо честно мені не дуже допоміг, замість того щоб розібратись чому я це зробила вона почала мені показувати карточки і питати були в мене такі ситуації чи ні, сказала потім розберем, і спитала про яку з них я зараз хочу поговорити.Я вибрала карту яка пов'язана з селфхармом ( тоді я не різалась проте різалась моя найкраща подруга), вона сказала що з цим до психіатра. Тобто я вже не впевнена що психологи мені допоможуть, принаймі безкоштовні.
З приводу психіатра я гуглила та не знайшла безкоштовних, та я згадала що наче подруга ходила до якогось ( думаю безкоштовного) , треба в неї спитати може вона підскаже.
З приводу прибирання, так, мені подобається прибирати на кухні, впринципі мені легше допомагати по дому ніж сидіти з сестрою (у мені подобається з нею грати проте короткий час а потім я швидко втомлююсь).Гадаю гарна ідея обговорити це з мамою, я спробую.
Про стосунки з іншими членами родини, з братом ми в дитинстві не дуже ладили він мене часто ображав, зараз все добре та він став дуже замкнутий нічого не розповідає та йому не цікаве моє життя, тому ми просто вітаємось і можемо перекинутись парою фраз.З татом також щось на це схоже, в дитинстві він мене наказував та була ситуація коли він мене схватив за шию і тягнув за волосся за те що я не так йому щось відповіла, тому я просто намагаюсь з ним погоджуватись і не конфліктувати.
З дорослих я гарно спілкуюся з бабусею, іноді коли сильно сварюсь з батьками можу до неї прийти та вона вислухає та дасть пораду чи підтримає, я навіть жила в неї якось деякий час коли сильно посварилась з батьками. Напевно це все з родичів, більше бабусь чи дідусів в мене немає, хресних також, бо мене не хрестили
психолог онлайн
цитата:
я ходила деякий час ( десь 3 місяці)
цитата:
3 безкоштовні консультації
При психическом заболевании в первую очередь нужно медикаментозное лечение.
Наберите в поиске психоневрологический диспансер или ПНД и свой город. Там ведут прием бесплатные психиатры. И Вам нада обращаться к ним.
Психотерапия при расстройствах психики происходит на протяжении шести месяцев и больше. Поэтому такая непродолжительная работа с психологом, о которой Вы пишете, и не помогла.
И если специалист умеет решать проблемы клиентов, то он уйдет в частную практику, а не будет работать на государственном предприятии на зарплату. Поэтому не удивительно, что такие бесплатные психологи Вам и не помогли.
психолог онлайн
Це дуже добрий знак, що Ви намагаєтесь шукати відповіді і маєте досвід співпраці з психологом.
Це в першу чергу характеризує Вас як аналізуючу особистість, і як людину, яка внутрішньо спрямована на Життя і на те, щоб розібратись в Собі .
Так, не завжди психолог діє так, як може здаватися " мав би діяти " .
Ті картинки, що Ви дивились, (як і будь які інші образи, малюнки) спрямовані на більш швидкий "доступ до почуттів ", так влаштована наша психіка.
Почуття "керують" нами, а розум тут може грати досить "хитру гру ", іноді навіть і заважає розібратись з проблемою.
Тому часто в роботі психологи використовують саме картинки.
Доречі, не погоджусь з попередньою відповіддю щодо кваліфікації спеціалістів державних служб. Там є професіонали з дуже великим досвідом, (в Києві так точно) , не всі тікають в приватне консультування, хтось може собі дозволити займатись улюбленою справою, не думаючи про заробітки, або ж заробляють паралельно.
І ще тут важливо пам'ятати, що співпраця з психологом, це саме "спільна праця ", тобто не "хтось зі мною щось зробить і стане легше ", а "я в цій співпраці маю для себе зрозуміти, що хочу в собі змінити і навчитися як це зробити".
Щодо відповіді про радість життя- якщо заглибитись прям в сутність, то насправді саме від людини залежить, що вона обирає.
Але.
Людина може свідомо хотіти радіти, а " воно не працює ", і тут важливо розібратися в причинах, відшукати свою власну "кнопку" та навчитись нею керувати.
Звичайно ж, кнопка - символічно, а насправді організм людини досить складна система.
А що з того, з чим Ви стикалися в житті приносить радість?
І яке майбутнє хотілося б мати?
З того, що Ви описали, можна зробити припущення, що Вам не вистачає бути вислуханою, не вистачає розуміння з боку близьких людей.
Дуже важливо, що можете відверто спілкуватися с бабусею.
До речі, щодо "не можу витерпіти"- коли буде виникати такий стан, можна спробувати поспілкуватись з тим, від кого відчуваєте розуміння, наприклад, з бабусею.
Хоча все ж таки вважаю за потрібне ще раз наголосити на важливості візиту до психіатра.
А що саме так важко "витерпіти ",( якщо можна ) ?
Чи є серед друзів ті, з якими можна бути відвертою, не намагатися "виглядати " , а дійсно бути Самою Собою?
Ваш вік пов'язаний з багатьма роздумами, з пошуками себе і того, що можете назвати " моє"(моя думка, моє розуміння, мої почуття, мої бажання, мої тревоги, тощо).
Тому може бути складно, і тому дуже важливо мати тих людей, з ким готові обговорювати свої міркування, які вислухають та підтримають.
Внутрішні переживания важливо проговорювати комусь, так вони слабшають, а в діалозі може знайтись і рішення.
Тримайтеся, судячи з ваших дописів, Ви думаюча та сильна Особистість. Залишилось тільки допомогти самій собі розібратися з тим, що викликає сильні негативні почуття.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332805 для Наталия Горская
Мені подобається музика, дуже хотіла б займатись вокалом та грати на гітарі проте батьки не хочуть це оплачувати, тому знову ж таки буде змога це втілити в життя тільки коли піду робити.В мене є проблеми зі спиною і от зараз хожу в спеціальний центр де з цим працюють і займаюсь там, подобаються тренування, з друзями подобається час проводити, дарувати подарунки, ну це з того що в голову приходить.
З приводу майбутнього мені б хотілося спробувати себе в творчості, фотографії наприклад, подорожувати, співати знову ж таки, мені навіть здається я б могла писати пісні бо я непогано пишу вірші і є слух, проте ще не відчуваю себе в цьому впевнено ( маю на увазі саме спів і не знаю наскільки з цього щось вийде).Дуже хочеться професію щоб подобалась, та більшість з того що мені подобається досить нестабільні професії тому теж переймаюсь з цього приводу чи зможу реалізуватись якось в якійсь творчій професії яка буде до душі.
З приводу друзів, так гадаю в мене хороші друзі, в мене багато знайомих та зараз саме ті з ким я дійсно тісно спілкуюсь це 2 подруги, і так я їм можу про все розповісти впринципі, вони можуть вислухати проте не завжди мабуть можуть якось допомогти.
Що важко витерпіти - на це досить складно відповісти, ну гадаю саме емоції, наче забагато негативних емоцій всередині які я просто не витримую.
Зрозуміла з приводу психіатра, дуже дякую за допомогу і відповіді ❤
психолог онлайн
Знаєте, оце ваше доповнення випромінює стільки позитивної енергії, наче Сонечко лагідно засвітило і пригріло.
Це дуже класно, що у Вас є такі цікаві інтереси і люди, які Вас розуміють.
Пам'ятайте про це все , особливо в моменти, коли важко.
Нагадуйте собі, що "так важко не буде завжди ", і що крок за кроком можна наближатися до того, що подобається.
А ще може допомогти те, що Ви творча людина, адже коли важко, то можна описати це у вірші, чи створити якусь свою власну мелодію, або ж піти на вулицю та почати фотографувати те, що відповідає настрою, висловлює його.
Мені взагалі здається, що найпроникливіші вірші створені людьми саме у складних для них обставинах.
А картини і фотографії, що передають настрій , на мою думку, набагато глибші, ніж ті, що професійно і " за правилами ", але просто повторюють щось з оточення (природа, або обличчя).
Тримайтеся.
За свої мрії, інтереси, друзів, за Своє Життя)
Воно того варте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332882 для Наталия Горская
Дякую ❤❤❤